تعبیرخواب که در آن مرده ای از شما غذا می خواهد

تعبیر خواب مرده گرسنه باشد و ناله کند

محمد بن سیرین می گوید که افراد مرده در خواب شما نشان دهنده حرص و آز هستند، به این معنی که آنها باید در زندگی حریص بوده باشند. اگر گرسنه باشند و ناله کنند، این بدان معناست که بیش از هر چیز مال دنیا را می خواستند.

کسی که در خواب می‌بیند مرده‌ای گرسنه است و غذا می‌خواهد، باید غذای خود را با آن شخص شریک کند که تعبیر به اضطرار در انجام کار خیر و صدقه است. اگر به آن عمل کنند روح در آخرت راضی می شود

جابر مغربی نقل می کند که اگر کسی در خواب مرده ای را ببیند که گرسنه است و به دلیل نخوردن طعام ضعیف شده است تعبیرش وارد آمدن مصیبتی بزرگ بر بیننده خواب است و این خواب می تواند نوعی هشدار و زنگ خطر باشد که بیننده خواب بیشتر مواظب امورات دنیایی و کارهایش باشد.

در روایتی جابر مغربی می‌گوید: اگر کسی در خواب ببیند مرده‌ای را که گرسنه و ضعیف است به خاطر نخوردن غذا ببیند، خواب بیننده را بلای بزرگی می‌بیند. این خواب بد را می‌توان زنگ خطری هم تعبیر کرد که بیننده خواب مراقب امور دنیوی خود باشد.

اگر در خواب ببینید مرده ای گرسنه است و از شدت گرسنگی دچار بی حالی و بی حوصلگی شده است و برای او غذا درست می کنید و مرده غذای شما را می خورد و گرسنگی اش سیر می شود، بیانگر این است که او ثروت حلال به دست خواهد آورد.

از لیلا برایت نقل شده است که اگر در خواب ببینید مرده ای گرسنه است و از شما غذا می خواهد و شما غذای مناسبی برای او تهیه می کنید و او می خورد و سیر می شود، بیانگر پیشرفت در کار شماست.

آنلی بیتون به ما گفت که اگر در خواب شخصی گرسنه و مرده را ببینید به این معنی است که این شخص از بازماندگان خود ناراضی است. این ممکن است به این دلیل باشد که خواسته‌های آن‌ها رعایت نمی‌شود، یا به این دلیل که اقدامات بازماندگانشان نامناسب است.



هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...