تعبیرخواب هندوانه خوردن

ابن سیرین گوید: هندوانه در خواب، بیانگر بیماری است و کسی که دائماً مریض می شود ، و هر کس در خواب ببیند که بیش از یک هندوانه دارد، به اندازه ای که در خواب هندوانه می بیند، نگران بر او بغلتد، و هندوانه سبز در خواب. خواب از نظر ابن سیرین بهتر از هندوانه سرخ رسیده است و دیدن هندوانه ممکن است نشان دهنده هندوانه سفید از باطن و نارس بودن بر سلامت بدن باشد، برخلاف رؤیت هندوانه سرخ[1] و خداوند اعلم.
شیخ نابلسی در تعبیر خواب هندوانه با ابن سیرین موافق است و آن را دلالت بر بیماری ها و نگرانی ها می داند و خوردن هندوانه در خواب در شیخ نابلسی بهتر از دیدن هندوانه در خواب بدون خوردن آن است، زیرا خواب خوردن هندوانه بیانگر تسکین است. و فرار از غم و اندوه و ممکن است حکایت از خروج زندانی از زندان او داشته باشد، و اضافه می کند که النابلسی گفته است که هندوانه در خواب ممکن است برای کسی که رابطه عاشقانه داشته باشد خوب باشد[2] و خداوند متعال آری و اعلم است.

امام صادق(ع) در تعبیر خواب هندوانه می فرماید: نماد هندوانه در خواب یکی از پنج راه است: [3]

  1. دیدن هندوانه در خواب بیانگر بیماری است که ابن سیرین و النابلسی همانطور که در بالا ذکر شد به سراغ آن رفتند همچنین تعبیر دیدن بیماری را به تفصیل با کلیک بر روی اینجا بخوانید .
  2. یا دیدن هندوانه در خواب، دلالت بر زنی دارد که شیرینی او از شیرینی هندوانه در خواب است و اخلاق او از کیفیت پوسته است اگر خشن یا نازک باشد... و... بیننده از او عذاب می بیند. آنچه در خواب از هندوانه از لذت خوردن یا بیزاری از آن به دست می آورد.
  3. امام صادق می افزاید: خواب هندوانه ممکن است دلالت بر پسر، یعنی فرزند پسر داشته باشد.
  4. دیدن هندوانه خوردن در خواب ممکن است بیانگر خیر و رزق و رضایت در زندگی باشد، اگر هندوانه شیرین باشد.
  5. دیدن هندوانه در خواب نیز بیانگر فایده ای است که بیننده خواب بدان دست می یابد، به ویژه هندوانه شیرین.

امام غرس الدین خلیل بن شاهین ظهیری می گوید: هندوانه سبز در خواب بهتر از زرد است و هندوانه سبز در خواب بر حسب طعم و شکل آن تعبیر می شود .

  • دیدن هندوانه سبز در خواب بیانگر سود است اگر شیرین باشد.
  • ابن شاهین می گوید هندوانه سبز در خواب است هر چند شیرین نباشد یا در زمان و فصل دیگری باشد. به هر حال از هندوانه زرد بهتر است.
  • هندوانه سبز کوچک در خواب بهتر از هندوانه سبز بزرگ است و ابن شاهین در ادامه می گوید: هندوانه سبز کوچک در خواب عموماً برای آن ضرری ندارد.
  • هندوانه سبز در فصل خود نیز بر زنی دلالت بر منفعت و معیشت دارد که ابن شاهین از مغربی نقل می کند.
  • و هر کس در خواب هندوانه زیاد ببیند، بیانگر نگرانی های فراوان ناتوانی او در برون رفت از غم و اندوه است و خدا داناتر است.

خوردن هندوانه در خواب یکی از نمادهایی است که اختلاف نظر زیادی دارد. بعضی از مفسرین رفتند که هندوانه در خواب خوب نیست و بعضی گفتند هندوانه شیرین در خواب رزق و خوشحالی است و بعضی دیگر مضطر و بیماری است و در اینجا تعبیر موارد خوردن هندوانه در خواب است. رویا:

  • الکرمانی در تعبیر خواب خوردن هندوانه می گوید; اگر هندوانه شيرين و سبز باشد خوردن آن بيانگر زوال نگراني است و رفع نگراني بيننده به اندازه اي است كه در خواب از هندوانه شيرين مي خورد و آنچه از هندوانه در خواب باقي مي ماند نشانگر آن است. آنچه از نگرانی ها باقی می ماند
  • ابن سیرین می گوید که خوردن هندوانه در خواب بهتر از دیدن هندوانه بدون خوردن آن است و خوردن هندوانه در خواب بیانگر آسیب پذیری و رفع نگرانی است.[2]
  • همچنین دیدن هندوانه در خواب در فصل و زمان آن بهتر از خوردن هندوانه در خواب در زمان دیگری است و هندوانه در زمستان ممکن است نشان دهنده بیماری های شکمی باشد.
  • گویند که در خواب دید که هندوانه می خورد و دانه آن را می اندازد یا در خواب تخمه هندوانه را تف می کند ; این ممکن است نشان دهنده این باشد که او از اضطراب و رنج پسرش بدون منفعت درو می کند یا اگر بیمار باشد از دارو بهره ای نمی برد.
  • تعبیر خواب در شیرینی خود می گوید دیدن هندوانه در خواب دلالت بر آرامش دارد در صورتی که در خواب دلیلی نباشد و خوردن هندوانه قرمز در خواب رهایی از غم و اندوه است و خوردن هندوانه زرد در خواب درمان.
  • او می افزاید: غذا دادن به هندوانه در خواب یا کسی که گفته است: «در خواب دیدم کسی به من هندوانه می دهد»، نشانگر آرامش و سودی است که بیننده از کسانی که به او غذا می دهند در صورتی که هندوانه سبز باشد، می برد. خداوند متعال داناتر است.

هندوانه زرد در خواب بیشتر از هندوانه سبز یا سرخ نشان دهنده بیماری است و دیدن هندوانه زرد در خواب خیری ندارد، چه بیننده در خواب آن را خورده باشد چه نخورد، بلکه خوردن هندوانه زرد در خواب بیانگر امراض و امراض است. بیش از دیدن آن بدون خوردن آن، و این چیزی است که ابن شاهین الظهری.[4]
همانطور که هندوانه یا طالبی زرد در خواب نشان دهنده غم و اندوه است، هر کس در خواب مردی را در حال حمل هندوانه زرد ببیند بیانگر غم و اندوه فراوان اوست. همه اینها حکایت از اندوه، نگرانی و بیماری دارد و این برای بیننده سخت خواهد بود. خداوند متعال داناتر است.
النابلسی می گوید: طالبی یا هندوانه زرد در خواب ممکن است به دلیل طعم شیرینی که دارد نشان دهنده زن زیبا باشد، اما بدخلق است و به دلیل شکل پوست زرد هندوانه و به دلیل رنگ آن بدخلق است. .

ابن شاهین می‌گوید دانه‌های هندوانه در خواب بیانگر « پسر سنگین " ورؤية بزر البطيخ الأسود في المنام أخف من رؤيا بذور البطيخ الأصفر، كما أن بزر البطيخ الأصفر في المنام يدل على المرض أو يدل على البنت، وإن كان في الرؤيا شواهد على الرزق قد تدل دیدن تخمه هندوانه در خواب، مال و منفعت است [4] و خداوند اعلم.

  • بریدن هندوانه در خواب ممکن است حاکی از تقسیم اضطراب باشد و گفته شد که بریدن هندوانه در خواب رهایی از برخی نگرانی ها و بقای برخی است.
  • و اما دیدن شیارهای هندوانه در خواب، یا بریدن هندوانه در خواب، بیانگر آن است که بدهی به تعبیر النابلسی
  • شکستن هندوانه در خواب ، ممکن است دلالت بر فاش شدن راز و روشن شدن موضوع باشد، زیرا در پوست هندوانه جوهره ای نهفته است که از نظر طعم و شکل و بافت با آن متفاوت است. این ممکن است نشان دهد که راز او فاش شده یا رازی بر او فاش شده است .
  • و هر که در خواب ببیند هندوانه را پوست کنده تا تفاله خالص به دست آورد، دلالت بر علم و دانش دارد، زیرا تفاله هندوانه در خواب به تعبیر نابلسی بیانگر علم است.
  • دیدن پوست هندوانه در خواب خواب خوردن پوست هندوانه بیانگر مشکلاتی در زندگی است یا بیانگر این است که بیننده خواب از کار و زندگی خود جز نگرانی و مشکل سودی نمی برد و سود از او می رود یا هدر می دهد. آنها را
  • و هر کس در خواب ببیند که در خواب پوست هندوانه می اندازد ، این برای او خیر و نجات از بیماری است و خدا داناتر است.
  • به گفته ابن سیرین هندوانه سفید در خواب یا هندوانه نارس بهتر از هندوانه قرمز در خواب است و دیدن هندوانه سفید در خواب بیانگر تندرستی و تندرستی است.[1]
  • برخی از مفسران در ادامه می گویند که هندوانه سفید از درون در خواب ممکن است نشان دهنده فالگیر آن چیزی باشد که به او می رسد، زیرا هندوانه تا زمانی که آن را شکست و باز نکرد، معلوم نیست که در آن چیست.
  • شايد ديدن هندوانه سفيد از درون در خواب، بيانگر توهم است، به ويژه اگر بيننده خواب آن را بشكند يا با دست پوست كند و سفيد بيابد.
  • مفسران ارشد به طور خاص به رؤیای کشت هندوانه در خواب نپرداخته اند، اما می توان تعبیر آنها را از دیدن کشت به طور کلی و معنای هندوانه در خواب را در نظر گرفت:
  • کاشتن تخمه هندوانه در خواب ممکن است نشان دهنده باردار بودن زن برای کسی باشد که پسر می خواهد و کاشتن هندوانه زرد در این حالت ممکن است نشان دهنده دختر و کاشت هندوانه سبز بر پسر باشد.
  • این کاشت هندوانه زرد در خواب که بیننده خواب کاری را انجام می دهد که علت بیماری او با یک بیماری سخت است.
  • و اما کسی که در خواب دید که هندوانه می کارد تا با آن تجارت کند، گفت : اگر مجرد باشد نشان دهنده ازدواج اوست و اگر متاهل باشد خواب کاشتن هندوانه نشان دهنده این است که کار جدیدی شروع می کند و موفق نمی شود، زیرا نابلسی گفت: دیدن هندوانه در خواب برای کسی که قصد دارد. کار کردن نشان دهنده بیکاری است.»[2]
  • می گفتند: کاشتن هندوانه در خواب، بیانگر بیماری های پنهان و پنهانی است که به طور ناگهانی ظاهر می شوند و بدون اینکه بیننده متوجه آنها شود، متورم می شوند.
  • و گفته شد که هندوانه مربع در خواب ممکن است بیانگر بیماری باشد که پزشکان در آن گیج شده اند و غریب و مجهول است و خداوند متعال و دانا است.

در تعبير ابن سيرين ديدن مرده در خواب تعبير به آنچه مي دهد تعبير مي شود اگر او را دوست داشته باشند دلالت بر خير و بالعکس دارد و يا اينکه از بيماري در شرف مرگ است و يا مبتلا شده است. آنها را که نجات از آنها نمی داند تا خدا بخواهد.
و اما کسی که دید هندوانه مرده را در خواب می دهد; این خواب را ابن سیرین از دیگران متمایز کرد و گفت: هندوانه دادن به مرده در خواب رهایی از نگرانی و بیماری است و در واقع هرگاه بیننده آن را در خواب به مرده بدهد، مکروه است. جز هندوانه! مقاله ما را در مورد راه حل او در مورد تعبیر دیدن مرده در خواب با کلیک بر روی اینجا بخوانید .

  • اگر چه دیدن هندوانه در خواب مورد تنفر اکثر مفسران است و در بیشتر موارد، دیدن هندوانه در خواب برای زنان مجرد ممکن است نشان دهنده ازدواج او باشد، به خصوص اگر شیرین و گوارا باشد.
  • خوردن هندوانه قرمز در خواب برای زنان مجرد ممکن است نشان دهنده ازدواج با مرد مورد علاقه خانواده و طایفه باشد و بهتر از دیدن هندوانه زرد برای زنان مجرد است.
  • و اما ديدن زن شوهردار در حال خوردن هندوانه در خواب، بيانگر آنچه در پاراگرافهاي قبل ذكر شد، است.
  • یا خواب خوردن هندوانه برای زن شوهردار نشان دهنده باردار بودن او در صورتی است که شایستگی حاملگی را داشته باشد و زردی حامل دختر و سبزه حامل پسر باشد.

هندوانه در خواب برای زن حامله اگر سالم باشد و بریده نشده باشد، بیانگر خستگی حاملگی و رنج او از سنگینی بارداری است.
افتادن هندوانه در خواب در خواب برای زن حامله و یا دیدن هندوانه شکستن در خواب خیری ندارد و خدا بهتر می داند چه بر سر او و جنینش می آید.
و اگر زن حامله ای در خواب ببیند که به مرده هندوانه می دهد، از بیماری جان سالم به در می برد، اما اگر از او هندوانه بگیرد، به بیماری می افتد که جان او و جنینش را تهدید می کند. و خوردن هندوانه در خواب برای زن حامله بهتر از دیدن آن بدون خوردن آن است.

اگرچه تعبیر خواب گوستاو میلر با تعبیر خواب‌های بزرگ مسلمان متفاوت است. اما در تعبیر دیدن هندوانه در خواب با آنها موافق است که به طور کلی بیانگر بیماری و مشکلات سلامتی است [5] بلکه هندوانه در خواب به تعبیر میلر بیانگر شکست در زندگی و کار نیز می باشد. خوردن آن ریا و سختی است و بهترین دید هندوانه این است که خوابیده آن را کاشته ببیند بدون اینکه چیده شود یا بخورد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...