دانلود نرم افزار Java SE Runtime Environment 8.0.311 + JDK

Environment ابتدایی ترین ماشین مجازی جاوا است. این یک جزء ضروری برای اجرای هر برنامه یا اپلت وب مبتنی بر جاوا است.

نرم افزار جاوا به شما این امکان را می دهد که برنامه هایی به نام اپلت را اجرا کنید که به زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند. این اپلت ها به شما این امکان را می دهند تا تجربه آنلاین بسیار غنی تری نسبت به تعامل ساده با صفحات HTML ایستا داشته باشید.

در Java Runtime Environment انتخاب عالی برای اجرای برنامه های جاوا بر روی یک کامپیوتر ویندوزی 32 بیتی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های کوچک نوشته شده به زبان جاوا را اجرا کنید. بنابراین، کاربران می توانند در هنگام گشت و گذار در اینترنت، تجربه تعاملی بیشتری داشته باشند. شایان ذکر است که فناوری Java Plug-in ارائه شده به عنوان بخشی از بسته، ارتباط بین پلتفرم جاوا و مرورگرهای وب محبوب را برقرار می کند.

درک این نکته مهم است که محیط زمان اجرا حاوی فایل های کلاس مورد نیاز برای اجرای برنامه است. علاوه بر این، به نرم افزار اجازه می دهد تا بدون وقفه به منابع سیستم و حافظه دسترسی داشته باشد. پیش از این، برنامه های کاربردی برای استفاده از این منابع به سیستم عامل دستگاه تکیه می کردند. با این حال Java Runtime Environment اجرای و اجرای برنامه ها در رایانه های ویندوزی را آسان تر می کند.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...