دانلود نرم افزار محافظ ویندوز در برابر بد افزار Glary Malware Hunter Pro 1.140.0.753

Malware Hunter یک سرویس گیرنده نرم افزاری با کیفیت بالا است که برای ارائه عملکرد نهایی شناسایی ویروس و محافظت در اختیار شما طراحی شده است. می تواند به طور موثر نرم افزارهای مخرب سرسختی را که باعث ایجاد خطر بالقوه می شوند، شناسایی و حذف کند.

هایپر اسکن باعث می شود از سرعت اسکن سریعتر لذت ببرید. بدافزار سرسخت را در برابر خطرات احتمالی شناسایی و حذف کنید. برای این فرآیند، حفاظت ما می تواند عملکرد ایمن رایانه شما را تضمین کند. فوق العاده اسکن سریع، شناسایی و حذف بدافزار سرسخت، به شما کمک می کند در برابر خطرات احتمالی دفاع کنید. با ارائه یکپارچه آخرین به‌روزرسانی‌های تعریف ویروس و شاخص تهدید، به‌روزرسانی‌های خودکار حفاظتی در زمان واقعی ارائه می‌کنند و رایانه شما را همیشه به‌روز و ایمن نگه می‌دارند. به عنوان یک محصول برنده جایزه، Malware Hunter حفاظت جامعه در برابر انواع تهدیدات ارائه می دهد، از داده های شما محافظت می کند، از حریم خصوصی شما محافظت می کند و تضمین می کند که رایانه شما عاری از ویروس باقی می ماند.

Malware Hunter فایل های مخرب و سایر تهدیدات خطرناک را جستجو می کند و آنها را از رایانه شما حذف می کند. شما به راحتی می توانید یک اسکن فوق العاده را اجرا کنید، به سرعت ویروس ها و سایر تهدیدها را شناسایی کنید و به شما اطلاع دهید که تمام آثار را از رایانه شما پاک می کند. این یک ابزار نظارت مستمر نیست، بلکه یک اسکنر بدافزار بر اساس تقاضا است.

رابط کاربری Malware Hunter تمیز، ساده و استفاده بسیار آسان است. می‌تواند از طریق به‌روزرسانی‌های خودکار، محافظت بی‌درنگ را فراهم کند، به طوری که رایانه شما همیشه به‌روز و ایمن باشد.

ویژگی های کلیدی:

اسکن ویروس کامپیوتر خود را به سرعت و به طور کامل اسکن کنید. برای جلوگیری از خطرات احتمالی، بدافزار سرسخت را شناسایی و حذف کنید. برای صرفه جویی در وقت از اسکن برنامه ریزی شده پشتیبانی کنید.

Speed Up بخش Speedup در Glarysoft Malware Hunter Pro به شما کمک می کند عملکرد سیستم خود را بهینه کنید.

پاک کننده دیسک فایل های موقت و غیر ضروری را پاک کنید. برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی رایانه، اسناد غیر ضروری را حذف کنید.

Process Protection از رایانه شخصی خود در برابر بدافزارها مانند تروجان، کرم ها، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات آنلاین محافظت کنید.

نسخه 1.140.0.753

بدافزار بهینه شده: پشتیبانی اضافه شده برای 'Spyrix Personal Monitor' و 'Lite Browser'

بهبودهای جزئی رابط کاربری گرافیکی

رفع اشکال جزئی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...