دانلود مرورگر منبع باز موزیلا SeaMonkey 2.53.6

SeaMonkey (64bit) 2.53.10.2

Mozilla Organization - 41.15 مگابایت (نرم افزار رایگان)

نسخه: 2.53.10.2

حجم: 41.15 مگابایت

تاریخ اضافه شدن: 30 دسامبر 2021

مجوز: نرم افزار رایگان

زبان: انگلیسی

ناشر: سازمان موزیلا

 

سیستم عامل: Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10

اکنون بارگیری کن

امتیاز کاربر: (به آن امتیاز دهید!)

0 ( 0 %) 0 ( 0 %) نظرات

بدون ویروس

را SeaMonkey پروژه یک تلاش جامعه برای توسعه است SeaMonkeyمجموعه برنامه های کاربردی اینترنتی (به زیر مراجعه کنید). چنین مجموعه‌های نرم‌افزاری قبلاً توسط Netscape و Mozilla رایج شده‌اند SeaMonkeyپروژه به توسعه و ارائه به روز رسانی های با کیفیت بالا برای این مفهوم ادامه خواهد داد. SeaMonkeyشامل مرورگرهای اینترنتی، مشتریان ایمیل و گروه های خبری، و همچنین خوانندگان فید وب، ویرایشگرهای HTML، چت IRC و ابزارهای توسعه وب است و قطعاً کاربران پیشرفته، توسعه دهندگان وب و کاربران شرکتی را جذب خواهد کرد.

مرور زبانه ای راه بهتری برای گشت و گذار در اینترنت در اختیار شما قرار می دهد. دیگر نیازی به باز کردن یک صفحه در یک زمان ندارید. از مرور تب دار برای باز کردن چندین صفحه با یک کلیک استفاده کنید. علاوه بر این، صفحه اصلی شما می تواند چندین صفحه، به صورت برگه ها باشد. اگر یک برگه یا پنجره را به اشتباه ببندید، عملکرد بازگرداندن برگه یا پنجره بسته می‌تواند به شما کمک کند آن را برای ادامه استفاده بازیابی کنید.

پس از یک تصادف نادر در SeaMonkey، از سرگیری جلسه تمام پنجره ها و برگه های باز را در صورت تمایل باز می گرداند، حتی زمانی که مرورگر را ببندید و دوباره باز کنید یا رایانه خود را مجددا راه اندازی کنید. با این حال، خرابی ها در حال حاضر باید نادر باشند، زیرا یک پلاگین خراب دیگر باعث از کار افتادن کل برنامه نمی شود.

SeaMonkeyمدیریت افزونه قدرتمند 's امکانات تقریبا نامحدودی را فراهم می کند. می‌توانید تجربه اینترنت خود را با نصب ویژگی‌های اضافی ایجاد شده توسط دیگران، یا حتی توسعه آزادانه برنامه‌های افزودنی خود و ارائه آنها به اعضای دیگر گسترش دهید. SeaMonkeyانجمن.

SeaMonkeyمدیر داده منحصربه‌فرد به عنوان یک رابط مدیریت مرکزی برای داده‌های مختلف سایت، از جمله کوکی‌ها، مجوزها (مانند مسدود کردن تصویر)، اولویت‌ها، گذرواژه‌ها و داده‌های فرم عمل می‌کند.

تم های سبک وزن (شخصیت ها) به شما این امکان را می دهد که خودتان را بدهید SeaMonkeyسبک شخصی از طریق تم های ساده شما می توانید از بین هزاران موضوع انتخاب کنید!

هنگامی که یک صفحه وب یک فید RSS یا Atom ارائه می دهد، تشخیص فید به شما اطلاع می دهد. پیش‌نمایش فید به شما امکان می‌دهد محتوای آن را مشاهده کنید و خوانندگانی را انتخاب کنید که مشترک این محتوا هستند، از جمله خوانندگان داخلی در SeaMonkeyمولفه های ایمیل و گروه خبری.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...