دانلود بازی PUBG Mobile v1.7.0 پابجی برای اندروید

بازی بقا جزیره با 100 نفر مبارزه کنید و زنده بمانید

همه ما بازی PUBG را با شخصیت تند خشونت و هیجان دوست داشتیم، اما برخی از ما پول خرید این بازی را نداریم، چه برسد به قیمت دستگاه های عامل بازی مانند ایکس باکس یا پلی استیشن، حتی در رایانه شما. ممکن است لازم باشد کارت گرافیک، پردازنده و رم را ارتقا دهید.
قیمت بازی از سی دلار شروع می شود و ممکن است این رقم برای برخی از کشورهای عربی زیاد به نظر برسد.

اما ناراحت نباشید، این نسخه رایگان است، بله، نسخه PUBG Mobile کاملا رایگان است، فقط به یک دستگاه موبایل با مشخصات خوب نیاز دارید.

 

اگر از علاقه مندان به بازی های ویدیویی هستید، حتما نام Pung را شنیده اید که مخفف کلمه Player Unknown BattleGround است، این بازی فوق العاده که توجه میلیونها بازیکن از سراسر جهان را به خود جلب کرد و به لطف آن به موفقیت های بزرگی دست یافت. استقرار حالت Battle Royale که توسط بسیاری از بازی های بعدی کپی شد.
 

Pubg در ابتدا به عنوان یک بازی رایانه ای، پلی استیشن و ایکس باکس به عنوان یک بازی پولی عرضه شد، زیرا قیمت آن در فروشگاه بازی Steam به 30 دلار می رسد، اما این موضوع امروز محور بحث ما نیست، چیزی که ما را نگران می کند Pung Mobile است. بازی از همین ناشر که شباهت زیادی به بازی معمولی Pubg دارد اما برای دستگاه های موبایل و پلتفرم هایی مانند اندروید، آیفون و ویندوزفون در نظر گرفته شده است.

همانطور که قبلا گفتیم این بازی یک بازی Battle Royale است که در آن 100 بازیکن از یک هواپیما به میدان نبرد که جزیره ای بزرگ پر از سلاح و مهمات است پرتاب می شوند و بازیکنان برای بقا با کشتن یکدیگر به رقابت میپردازند، ، بازی این توانایی را فراهم می کند. بازی به صورت انفرادی یا از طریق تیمی متشکل از 2، 3 یا 4 نفر.

اپلیکیشن PUBG Mobile توسعه یافته توسط Tencent Games نسخه 1.5.0 برای گوشی های اندرویدی قابل دانلود است.

......

همچنین می‌توان نسخه رایگان بازی را بر روی دستگاه‌های دسکتاپ (یعنی رایانه‌های معمولی) بدون نیاز به خرید بازی با اجرای شبیه‌ساز اندروید روی رایانه با مشخصات خوب، اجرا کرد و سپس بازی رایگان PUBG را به راحتی دانلود و بازی کرد. در اینجا توضیح دقیقی در مورد نحوه اجرای شبیه ساز و بازی آورده شده است: نحوه اجرای بازی PUBG در رایانه
ممکن است بازی از نظر مشخصات روی یک کامپیوتر ضعیف کار نکند.

رابط بازی در راه اندازی گزینه ای سریع برای ثبت نام و ذخیره داده ها از طریق دکمه ورود از طریق فیس بوک و توییتر فراهم می کند.شما در آینده برای حفظ دستاوردهای خود در بازی به داده های ثبت نام نیاز خواهید داشت.

موارد مثبت

  • برعکس بازی معمولی Pubg
  • تعداد زیادی بازیکن
  • سیستم موقعیت ها و رتبه ها بازی را رقابتی تر می کند
  • گرافیک عالی
  • تعداد زیادی سلاح و وسایل حمل و نقل.

موارد منفی

  • بازی حجم زیادی از فضای ذخیره سازی دستگاه را اشغال می کند
  • نیاز به اتصال به اینترنت خوب در غیر این صورت دچار مشکلاتی مانند کندی بازی خواهید شد

نتیجه

بازی موبایل پاب‌جی یکی از بهترین بازی‌های حال حاضر پلتفرم اندروید است و برای کسانی که نمی‌توانند بازی معمولی پاب‌جی را بخرند، جایگزین بسیار خوبی است.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...