دانلود بازی Minecraft – Pocket Edition APK 1.18.10.24 Beta

Minecraft – Pocket Edition یک سرگرمی عالی برای دوستداران بازی است که در آن می توانید حداکثر خلاقیت را از خود نشان دهید. در اینجا می توانید هر چیزی از ساده ترین وسایل گرفته تا قلعه های مجلل بسازید. جهان های مختلف را کاوش کنید، با دوستان خود به رقابت بپردازید و محیط بازی را به دلخواه تغییر دهید.

در Minecraft APK، یک حالت خلاقانه با منابع نامحدود در دسترس است که در آن می توانید تخیل خود را آزاد کنید. دنیای رویاهای خود را بسازید، ساختمان های مختلف بسازید، زمان روز را به صلاحدید خود تغییر دهید و اقلام مختلف را بین ساکنان توزیع کنید.

برای کسانی که عاشق پیچیدگی هستند، این برنامه یک حالت بقا را ارائه می دهد که در آن باید با استفاده از مقدار محدودی از منابع، سلاح، زره و سازه ایجاد کنید. برای به دست آوردن منابع جدید، باید با اوباش خطرناک مبارزه کنید. شما می توانید هم به تنهایی و هم در جمع دوستان زنده بمانید.

قابلیت های این برنامه را می توان با محتوای طرفداران بازی از سراسر جهان گسترش داد. نقشه‌های جدید، بافت‌های منحصربه‌فرد، پوسته‌های اصلی - در میان تغییرات سفارشی، مطمئناً چیزی مطابق میل خود خواهید یافت. در MCPE APK همچنین می توانید محتوای خود را ایجاد کنید و در صورت تمایل به برنامه ریزی، گیم پلی بازی را تغییر دهید.

اطلاعات:

  • OBB/Cache برای بازی مورد نیاز نیست
  • پشتیبانی از ARMv6 وجود ندارد و هرگز نخواهد بود. فقط ARMv7
  • شایان ذکر است که پس از نسخه 0.1.1 حداقل به اندروید 2.3 نیاز دارید
  • همچنین بعد از نسخه 0.7.3 حداقل به اندروید 2.3.7 نیاز دارید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...