عکس های پریسا تبریز شاهزاده امنیت گوگل

پریسا تبریز



پریسا تبریز

متولد 1983

در شیکاگو، ایلینوی، ایالات متحده آمریکا متولد شد

ملیت آمریکایی

مهندس حرفه ای و متخصص امنیت در گوگل

پریسا تبریز شاهزاده امنیت گوگل کیست؟

آکادمی بازار در این مقاله به شرح بیوگرافی پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل می پردازد. پریسا تبریز متولد 1362 پریسا تبریز دختر یک پزشک ایرانی و یک پرستار لهستانی است. او با خانواده اش در حومه شیکاگو زندگی می کند و در آنجا بزرگ شده است.

در بیوگرافی پریسا تبریز می خوانیم که در سال ۱۳۸۶ به استخدام گوگل درآمده است. او مدیر و متخصص امنیت گوگل شد. که بعداً به بیش از 250 متخصص امنیتی گسترش یافت. پریسا تبریز یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سلاح‌های گوگل و یکی از اعضای با ارزش‌ترین برندهای فناوری در جهان است.

کار پریسا تبریز هک سیستم ها و سرویس های گوگل به عنوان هکر «کلاه سفید» است و در خط مقدم جبهه گوگل در برابر هکرهای جنایتکار یا «کلاه سیاه» به جنگ سایبری می پردازد. مسئولیت او به عنوان یک هکر "کلاه سفید" هک کردن سیستم ها و کارمندان گوگل قبل از در معرض خطر قرار گرفتن توسط هکرهای "کلاه سیاه" یا مجرمان سایبری گوگل است.

پریسا تبریز و تیمش مسئول کمک و نجات بیش از یک میلیارد کاربر در سایت گوگل کروم هستند که یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مرورگرهای امروزی است.

خانم تبریزی الان 38 سال دارند، او یک پدیده غیرعادی در دنیای تکنولوژی است، اول اینکه پریسا تبریز یک زن است و خانم ها در دنیای تکنولوژی چندان مطرح نیستند. او تیمی متشکل از 30 نفر را رهبری می کند و یکی از بزرگترین کارشناسان امنیتی در اروپا و ایالات متحده است.

با بیوگرافی پریسا تبریز، شاهزاده امنیت گوگل بیشتر آشنا شوید

پریسا تبریز یکی از مهمترین و ارزشمندترین قطعات گوگل است. این جوان ایرانی متخصص امنیت سایبری گوگل است که گوگل به او لقب "شاهزاده امنیت" داده است. به همین مناسبت پریسا تبریز توانست عنوان خود را انتخاب کند که نامش به عنوان «شاهزاده امنیت» روی کارت ویزیتش حک شده است.

پریسا تبریز در این باره می گوید: می دانم که عنوان مهندس حراست برای خیلی ها کسل کننده و تکراری است. به همین دلیل عنوان «شاهزاده امنیت» را برای جدید و جالب بودن انتخاب کردم.

افراد بی هدف ابزار موفقیت انسان های هدفمند هستند.

پریسا تبریز درباره حضور زنان در عرصه فناوری می گوید: پنجاه سال پیش تعداد زنان شاغل در حوزه پزشکی و حقوق تقریباً برابر بود، اما خوشبختانه امروزه این موضوع به تدریج در حال سرایت به دنیای فناوری است.

موفقیت های پریسا تبریز

در قسمت دستاوردهای بیوگرافی پریسا تبریز می بینیم که او در سال 2012 توسط مجله فوربس به عنوان یکی از 30 زن برتر سال معرفی شد. او در حومه شهر شیکاگو بزرگ شده و به عنوان یک خواهر بزرگتر همیشه دو دختر کوچکتر از خود داشته است. برادران تحت سرپرستی او بال دارد.

پریسا تبریز در مورد برادرانش می گوید: چون از آنها بزرگتر بودم در همه بازی ها آنها را شکست دادم! اما وقتی بزرگتر شدند، می دانستم که دیگر نمی توانم با آنها کنار بیایم، و به این نتیجه رسیدم که باید به روش دیگری از برادرانم جلو بزنم.

پریسا تبریز ادامه می دهد: ابتدا نمی دانستم چه کار کنم. بنابراین در مدرسه چند آزمایش انجام دادم و نتایج نشان داد که باید افسر پلیس شوم. آن موقع می‌خندیدم و مسخره می‌کردم، اما حالا می‌بینم آنقدرها هم دور از واقعیت نبود. امروز من مسئول حفاظت از مردم هستم.

پریسا تبریز قبل از ورود به دانشگاه ایلینویز در رشته مهندسی کامپیوتر حتی با کامپیوتر هم کار نکرده بود، اما «جان دریپر» معروف به «کاپیتان کرانچ» که یکی از معروف ترین هکرهای قدیمی است، الهام بخش او در این مسیر شد. شد.

پریسا تبریز همه چیز را در اختیار دارد. از فعالیت هکرهای جنایتکار برای سرقت اطلاعات بانکی افراد گرفته تا فعالیت گروه هایی مانند Anonymous و حتی همه کسانی که سعی در هک، اختلال و غیرفعال کردن سیستم جی میل دارند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...