دانلود بازی igi 2 نسخه اصلی - حجم 920 مگابایت


igi 2 O G E 2

دسته بندی بازی های اکشن بسیار متفاوت است ، زیرا دسته های مختلفی در هر دوره منتشر می شوند. در گذشته ، ما بر دسته تیراندازی به عنوان یک دسته اصلی در بازی های اکشن تکیه می کردیم ، پس از آن دسته های زیادی پس از پیشرفت فنی که با Roller اتفاق می افتد ظاهر شد. Player ، که شبیه سازی در نظر گرفته می شود و کاملاً شخصی است و تمام جنبه های این شخصیت را کنترل می کند ، پس از آن انواع مختلفی در طول سالها ظاهر شد ، تا آخرین نوع و در حال حاضر بازی های غالب ظاهر شد ، که Battle Royal و گاهی اوقات به عنوان Servil نیز شناخته می شود. ، که باید تا زمانی که ممکن است زنده بمانید ، اما در نهایت یک بازی اکشن بدون داستان بسیار ضعیف است و بازی های اکشن به تیراندازی بستگی دارد ، هر دسته ای که دنبال کنید. تیراندازی اساس بازی های اکشن است. امروز ما در مورد یک بازی که یکی از اصول اولیه بازی های اکشن محسوب می شود صحبت خواهد کرد ، زیرا یکی از بازی هایی است که بسیاری از بازی های دیگر با پیشرفت های آن دنبال می کنند. این یک بازی igi 2 است.

igi 2 O G E 2

سری بازی های IGI به دو قسمت تقسیم می شود ، قسمت اول تعریف بازی و داستان بازی بود و قسمت اول بسیار موفق بود زیرا دارای ویژگی های فوق العاده زیادی بود که ظاهر می شد و بهترین این ویژگی ها این بود که داستان بازی بسیار قوی بود زیرا حاوی بسیاری از رویدادهای قدرتمند و جالب بود ، علاوه بر این که داستان بسیار واقع گرایانه بود و تمام وقایع آن شبیه دعوا و جنگ هایی است که در حال حاضر اتفاق می افتد ، در مرحله دوم نسخه ای از بازی که شرکت شروع به توجه به خود بازی کرد ، زیرا داستانی فوق العاده و بسیار قوی را در اختیار ما قرار می دهد اما در عین حال ، گرافیک بازی را تا حد زیادی توسعه داده است تا یک بازی کامل را به ما ارائه دهد ، بنابراین این نسخه در زمان خود قوی ترین بود و در یک دوره کوچک به موفقیت بسیار بزرگی دست یافت. ما پاراگراف کامل توضیحات بازی را ارائه می دهیم.

در این نسخه بسیاری از سلاح های جدید و دیگر ماموریت های مختلف نیز وجود دارد که دارای یک داستان جدید و فوق العاده مربوط به داستان نسخه اول است تا بتوانید رویدادها را با یکدیگر مرتبط کنید ، اکنون ما خلاصه معمول از داستان بدون سوزاندن هیچ رویدادی از داستان بازی.

بازی igi 2 igi 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

بازی های گذشته بسیار زیبا و سرگرم کننده هستند و دارای ویژگی های شگفت انگیز زیادی هستند ، زیرا ساده بودند ، اگرچه بسیار ضعیف و با کیفیت متوسط ​​بودند ، اما بازی ساده و بسیار سبک بود و در آن می توانید مهارت های خود را ارائه دهید ، این است از آنجا که شامل یک سیستم کنترل فوق العاده است ، تنها نقطه ضعف در این بازی ها گرافیک است و داستان بازی در گذشته همیشه دارای یک طرح دراماتیک بسیار شگفت انگیز بوده است زیرا در داستان خود بر رویدادهای واقع گرایانه متکی بوده است. تا حد زیادی ، و پیدا کردن یک بازی فانتزی دشوار بود ، همه به رویدادهای واقع گرایانه و فیلمبرداری بستگی دارند ، اما در شکل یا چشم اندازی که او می بیند ، نمونه هایی از این بازی ها سری بازی های IGI است ، این مجموعه که زندگی افراد را به طرز شگفت انگیزی به تصویر کشیده است. عوامل مخفی ، و معانی بازی های اکشن و تیراندازی را ارائه می دهد. ما هنوز برای ساخت بازی های اکشن و رزمی برای رایانه ها و دستگاه های کنسول به آن متکی هستیم.

igi 2 O G E 2

داستان IGI 2:

در این قسمت داستان قهرمان نسخه اول ، دیوید جونز ، را تکمیل می کنید ، زیرا او برای اطلاعات زمین شناسی کار می کرد و در بسیاری از مسائل ، به ویژه در عملیات مخفی ، تجربه زیادی داشت ، زیرا او یکی از بهترین ماموران اطلاعات است ، بنابراین مأموریت جدید ، بسیار دشوار و قدرتمندی به دیوید محول شد ، زیرا یک باند روسی ، یکی از قدرتمندترین مافیاهای روسیه ، تراشه های خطرناک SAS را از یک مرکز فناوری پیشرفته در ایالات متحده سرقت کرده است.

بنابراین باید این تراشه ها را در اسرع وقت بازخرید کنید ، بنابراین بسیاری از کارها را برای بازیابی تراشه ها انجام خواهید داد ، اما سپس متوجه خواهید شد که فقط یک نسخه بالا از آنها را پس انداز کرده اید و نه نسخه اصلی ، بنابراین دیوید جونز دوباره باز می گردد اما مشکل خواهد بود زیرا این تراشه ها در مکانی سخت و با امنیت بالا ذخیره می شوند ، بنابراین کار بسیار دشوار خواهد بود ، به ویژه پس از خیانتی که در معرض آن قرار خواهید گرفت.

ل. اي اي 2

بازی igi 2 IGI 2 در واقع دومین و آخرین نسخه بازی IGI است ، زیرا این نسخه آخرین نسخه این شرکت است ، اما نسخه های زیادی بعد از آن ظاهر شد. این یک تغییر در بازی است ، اما داستان واقعی در این نسخه به پایان رسید ، انتشار قسمت دوم در سال 2003 در ماه 3 در سوم ، زیرا تاریخ خاصی است و شرکت قصد داشت این قسمت ویژه را در زمان خاصی منتشر کند ، برخی از پیشرفت های اضافه شده را خواهید یافت. در این قسمت ، که شرکت برای ساخت بازی به طرز شگفت انگیز به استودیوهای توسعه یافته جدید متکی بود ، زیرا متوجه خواهید شد که گرافیک بازی در حال حاضر بسیار باحال و بی نقص است و شخصیت ها را به طرز شگفت انگیزی مجسم می کند. جزئیات بازی را به شما نشان می دهد ، زیرا گرافیک دیگر ضعیف یا بی کیفیت نیست ، این علاوه بر یک سیستم کنترل فوق العاده است نسخه بسیار انعطاف پذیر و قدرتمندی توسعه یافته است.

igi 2 O G E 2

ویژگی های بازی IGI 2

این نسخه بسیار متمایز است زیرا دارای بسیاری از ویژگی های فوق العاده است که اکنون برخی از آنها را به شما ارائه می دهد:-

  • بازی دارای گرافیک عالی با کیفیت بسیار بهتر است و شخصیت های داخل بازی به زیبایی تجسم یافته اند.
  • کنترل بازی بسیار عالی است ، زیرا کامل و انعطاف پذیر است ، که از طریق آن می توانید از سلاح ها به دلخواه و به راحتی استفاده کنید.
  • اضافه شدن سلاح های جدید در بازی
  • بسیاری از تجهیزات و مواد منفجره دیگر در بازی اضافه شده است.
  • مکان های زیادی وجود دارد که در بازی از آنها دیدن خواهید کرد ، همه آنها واقعیت را شبیه سازی می کنند.
  • اضافه کردن ماموریت های زیاد ، یک داستان عالی در بازی و بسیاری از رویدادهای جالب.
igi 2 O G E 2

شرایط لازم برای اجرای بازی igi 2 igi 2 بر روی کامپیوتر

حداقل الزامات:-

  • پردازنده: Pentium III یا Athlon Processor.
  • RAM: 256 مگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز XP
  • قابلیت کارت گرافیک: 64 مگابایت کارت گرافیک سه بعدی شتاب یافته.
  • هارد دیسک: 2 گیگابایت

حداکثر الزامات:

  • پردازنده: Pentium 4 یا Athlon 1.8GHz Processor.
  • RAM: 512 مگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز XP
  • کارت گرافیک: 128 مگابایت کارت تصویری 3D شتابدهنده.
  • هارد دیسک: 2 گیگابایت
igi 2 O G E 2

1 نظر

  1. نلنلنرممهذنلنلنرممهذsays:

    رمز فایل چیه