دانلود نسخه فوق فشرده بازی resident evil 2 remake


رزیدنت اویل 2

مدت ها پیش ، مجموعه فیلم های رزیدنت اویل ، که قسمت های آن هفت سال متوالی به طول انجامید و در سالهای گذشته از میلیون ها شهرت زیادی به دست آورد ، در سینما و تلویزیون نمایش داده شد. و افرادی هستند که نمی دانند سری فیلم ها بر اساس سری بازی های رزیدنت اویل ، که به دلیل علاقه سازنده به قطعات و توسعه ، حسی را به وجود آورد که تا زمان ما انتظار آن را نداشتیم و اولین قسمت آن در سال 1995 منتشر شد و این بازی یکی از بهترین بازی ها است بازی هایی که می توانید با وجود قدیمی بودن آنها را امتحان کنید اما آنها نسخه های جدید ، پیشرفته و هیجان انگیز را از گذشته منتشر کرده اند تا دوباره دوستداران بازی را به خود جذب کنند و این نسخه ای که ما در مورد آن صحبت می کنیم قدیمی ترین نسخه محسوب می شود ، این نسخه در سال 1998 منتشر شد ، اکنون ما نسخه های اصلاح شده را به شما نشان می دهیم که Resident Evil 2 Resident Evil 2 است.

رزیدنت اویل 2

داستان رزیدنت اویل 2

این بازی اصلاح شده است و یک نسخه تغییر یافته دوباره برای این نسخه منتشر شده است. این طبقه بندی بازی های ماجراجویی و کشتی ، بقا و نظم ، دیدگاه شخص سوم است و در 25 ژانویه برای Xbox و PC منتشر شد.

اکنون در مورد داستان بازی رزیدنت اویل 2 صحبت خواهیم کرد.حوادث شهر راکون و گسترش در شهر یک ویروس خطرناک که انسان را می کشد و در قالب هیولاهایی به نام زامبی به زندگی باز می گردد و دلیل این امر پروژه ای از شرکت Umbrella ، که برای اصلاح ژن های انسان به منظور بهتر کار می کرد ، و حقیقت یک سلاح بیولوژیکی است نقش شما در این بازی این است که از شخصیت Rio یا Claire استفاده می کنید و هر شخص رویدادهایی را که انجام می دهید به شما ارائه می دهد. در داستان و شما می توانید با شخصیت های مختلف بازی کنید ، بنابراین آنها پروژه هایی را برای این آزمایش ها تهیه کردند و مطالعات و بحث های جداگانه ای در مورد این پروژه بین آنها انجام شد.

اما دانشمندان از هم جدا شدند و هر فرد به تنهایی آن را مطالعه کرد و اولین دانشمند آنها اسپنسر بود که تمایل به قدرت و کنترل دارد و او مالک شرکت Umbrella است که اساس تمام ویرانی است. نام او اسکار است و با دانشمند اسپنسر متحد شد و با دکتری به نام ویلیام که متخصص تحقیقات بود به آنها ملحق شد ، اما اسپنسر می خواست راه دیگری را در پیش بگیرد که توسعه انسان و بهبود معلولان است ، و این با استفاده از ویروس یا سلاح بیولوژیکی. از اینجا ، آزمایشات شیطانی انجام شد ، از جمله تجربه هیولاهای تارند ، که در مورد انسان است ، اما آنها به زامبی تبدیل شدند و خانواده ای را ربودند تا پروژه را امتحان کنند ، اما مادر نمی تواند تحمل کند آن دختر تبدیل به یک هیولا زامبی شد.

بازی Resident Evil 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

اگرچه بازی بسیار قدیمی است ، اما در سال های گذشته قسمت های دیگری را منتشر کرده است که به روز رسانی نسخه های قدیمی است و آینده را بیان می کند و سازنده از صدور قسمت های زیادی در این بازی خسته نمی شود ، به خصوص به این دلیل که این بازی دلیل موفقیت شرکت ، زیرا آنها از آن مراقبت می کردند و برای توسعه همه قسمت ها تلاش کردند و پازل های هیجان انگیز و پیچیده ای ساختند تا هنگام بازی احساس خستگی نکنید و این بازی معنای اصلی مفهوم بازی های بقا را ارائه می دهد. این بازی تا به حال بسیار مشهور است و اولین مکان در سری بازی های اکشن است و این بازی واقعیت را شبیه سازی می کند و آن نسخه آن را به یکی از بهترین بازی های ترسناک تبدیل کرده است. این شرکت بار دیگر آن را با فناوری های بهتری نسبت به نسخه قبلی عرضه می کند. این نسخه با ویژگی های زیادی مشخص شده است که این نسخه را زنده کرده و فراموش نمی شود ، زیرا به بازیکنان معماهای زیادی نیاز دارد که برای تمرکز و دقت نیاز به تمرکز و دقت دارند. به آنها پاسخ دهید

رزیدنت اویل 2

توضیحات بازی Resident Evil 2

این بازی یکی از بهترین بازی های بقا از نظر طرح و کار برجسته در ساختن یک شهر یکپارچه و تکیه بر شخصیت های زامبی است که ماجراجویی می دهد و شخصیت های نجات دهنده که اعتماد به نفس و شجاعت می بخشد. درباره یک شیء که شبیه یک انسان است ، اما احساس نکنید و احساس کنید ، اما می شنود و می کشد و باید در قسمت آخر آن را دستگیر کنید. شما سلاح ها و مهمات زیادی دارید که از آنها برای مبارزه و دفاع از خود استفاده می کنید و از شهر خارج می شوید. شما و تیم زنده هستید. می توانید آزادانه در شهر قدم بزنید و می توانید هر چیزی را که می خواهید نابود کنید بکشید و از بین ببرید و باید به تمرکز و دقت در هدف بستگی داشته باشید زیرا به هر گلوله در سلاح نیاز دارید زیرا هیولاهای زامبی زیاد هستند و هیولاهای زامبی قوی وجود دارند که نمی میرند با یک گلوله ، بنابراین شما باید هدف را بررسی کنید تا بتوانید زنده از شهر خارج شوید.

رزیدنت اویل 2

ویژگی های رزیدنت اویل 2 رزیدنت اویل 2

  • بازی دارای گرافیک بسیار جالبی است که باعث می شود بازی به واقعیت متمایل شود و آنها به صحنه های وحشتناکی مانند ساختمان های متروکه و هیولاهای زامبی توجه می کنند ، زیرا شخصیت ها تجسم یافته اند و شما می توانید با شخصیت مورد نظر خود بازی کنید.
  • سازنده به بهبود سیستم کنترل و انعطاف پذیری آن توجه کرده است تا بتوانید مهارت های مورد نظر خود را انجام دهید.
  • آنها همچنین سلاح های مختلف و متنوعی را برای کمک به شما در مبارزه قرار داده اند و شخصیت دارای مهارت های جانبی است که به شما کمک می کند تا هنگام خالی شدن گلوله ها بجنگید.
  • همچنین به سیستم صوتی که هنگام بازی از زامبی ها می شنوید ، اسلحه ها و موسیقی هایی که هنگام بازی می شنوید ، احساس می کنید در کنار یک زامبی هستید.
  • کنترل بازی بسیار عالی ، بسیار انعطاف پذیر و ساده است.
  • گیم پلی بازی بسیار واقعی است.
  • همه چیز در بازی از نظر گرافیکی و موارد دیگر بهبود یافته است.
رزیدنت اویل 2

ملزومات بازی Resident Evil 2 بر روی رایانه شخصی

حداقل الزامات:-

  • پردازنده: Intel Core i5 4460 ، 2.70GHz یا AMD FX 6300.
  • RAM: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • قابلیت کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 یا AMD Radeon R7 260x.
  • هارد دیسک: 50 گیگابایت

حداکثر الزامات:

  • پردازنده: Intel Core i7 3770 یا AMD FX 9590.
  • RAM: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • قابلیت کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480.
  • هارد دیسک: 50 گیگابایت
رزیدنت اویل 2

دانلود بازی Resident Evil 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

2 نظر

  1. سبحان سبزواریسبحان سبزواریsays:

    سایت خوبی است

  2. رضا مردعلی پوررضا مردعلی پورsays:

    خیلی عالی