دانلود بازی فوق العاده Battlefield V برای کامپیوتر

 

BattleField V Battlefield 5

ما قبلاً در مورد EA Games صحبت کردیم ، که در ساخت بازی های اکشن و فوتبال مشهور است و یکی از بهترین شرکت های تولید کننده بازی های رایانه ای و پلی استیشن است و نه تنها ، بلکه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده بازی در در همه زمینه ها ، و همانطور که دیدیم این شرکت توانست در مجموعه ای از بازی ها موفق باشد Football is like FIFA برای رایانه پلی استیشن ، که ایجاد آن بیش از 20 سال پیش آغاز شد ، و تا به امروز ، این سری اولین بازی در ساخت بازی های واقع گرایانه و سیستم کنترل انعطاف پذیر. اگر در مورد EA صحبت کنیم ، در مورد یک بازی واقع گرایانه از بازی های آن صحبت می کنیم. این سری میدان نبرد Battlefield است ، و ما با هم در مورد سری بازی های BattleField V ، Battlefield 5 ، بازی ای که در قسمت های اول و دوم سر و صدای زیادی به دست آورد ، بنابراین قسمت سوم و چهارم را به ما ارائه داد ، و اکنون من قسمت پنجم را ارائه دادم ، که در مورد آن اکنون صحبت خواهیم کرد.

BattleField V Battlefield 5

BattleField V Battlefield 5

سری بازی های Battlefield ساخته شده توسط Electronic Arts ، که در مورد آنها صحبت کردیم ، در صنعت بازی در همه زمینه ها مشهور است. این شرکت در صنعت بازی های فوتبال مشهور است ، اما تصمیم گرفت یک سری بازی های اکشن تولید کند ، که نبرد است رشته.

بازی Battlefield تنها یک نسخه بود ، اما به شهرت و حسی دست یافت که انتظار آن را نداشتیم ، بنابراین این شرکت تصمیم گرفت برای اولین بار با شرکت ها رقابت کند و وارد عرصه بازی های اکشن و رزمی شود. در واقع ، با وجود همه این موارد همه چیز ، دستگاه شما باید برای بازی پشتیبانی شود تا کار کند و همانطور که گفتیم این سری بازی یکی از بهترین سری بازی های اکشن است ، زیرا متعلق به بهترین شرکت در صنعت گرافیک و کنترل است. این شامل گرافیک بالا و شامل فرمت های بسیار بزرگ است و اینطور نیست. به دلیل فن آوری های فراوان ارائه شده توسط شرکت ، به فناوری های زیادی برای کار بر روی کامپیوتر نیاز است.

BattleField V Battlefield 5

نحوه نصب BattleField V Battlefield 5 بر روی کامپیوتر را توضیح دهید

  1. ابتدا باید بازی را در دستگاه خود بارگیری کنید.
  2. پس از بارگیری ، با انتخاب همه فایلها و فشار دادن دکمه سمت راست ماوس ، فایلها را از حالت فشرده خارج کنید.
  3. پس از فشرده سازی فایل ها ، یک فایل اصلی ایجاد می شود.
  4. برخی از آنها بازی را در دستگاه شما از طریق فایل اجرایی باز می کند.
  5. سپس بازی را بارگیری کرده و روی دستگاه باز می کنید.
  6. برای تغییر تنظیمات ، روی بیشتر کلیک کنید و سپس قسمت دوم را که می خواهید تغییر دهید ، مانند صدا ، گرافیک یا کنترل را انتخاب کنید.
  7. سپس بازی را با فشار دادن play شروع می کنید.

داستان در مورد جنگ جهانی دوم است و شما یک سرباز مشترک در جنگ جهانی دوم هستید و از شما می خواهد که ماموریت های پنهانی داشته باشید که برای پیروزی در جنگ باید تکمیل شوند و برای مداخله در بسیاری از مکان های مخفی ، که حفاظت بسیار خوبی دارند نرخ ، و با وجود آن ، شما سلاح هایی دارید که می توانید در جنگ استفاده کنید.

BattleField V Battlefield 5

توضیحات بازی BattleField V Battlefield 5

اکنون ما در مورد سری بازی های Battlefield صحبت می کنیم ، که به دلیل گرافیک و کنترل متمایز آن ، سری BattleField V. معروف است. Battlefield 5. این نسخه ، که برای بازی های اکشن معروف است ، که جنگ جهانی دوم را به شکل واقعی تجسم داد way ، که در پایان سال 2018 ، ماه 11 آغاز شد و این بازی سر و صدای وحشتناکی ایجاد کرد. ما قسمت پنجم بازی Call of Duty ، Call of Duty را از دست دادیم و شامل گرافیک عالی بود ، بازی Battlefield شامل اولین سیستم چشم انداز که گویی از یک چشم به دنبال آن هستید ، بازی Battlefield یکی از شرکت های بازی های الکترونیک آرتز است و این بازی را روی بسیاری از دستگاه ها از جمله رایانه ، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر کرد و برای اولین بار است که اقدام می کند بازی ها ، بازی های توپی مانند FIFA ، که به دلیل گرافیک خود مشهور بود ، ایجاد می کند ، و در بازی Battlefield ، گرافیک را بهبود بخشید و شخصیت ها را در واقعیت مجسم کرد و سلاح ها ، تجهیزات و قایق هایی را که در طول جنگ استفاده می کنید توسعه داد ، و بسیاری از آنها را تنظیم کرد ماموریت ها را انجام دادند و داستانی از واقعیت ارائه دادند زیرا شاهد جنگ های واقعی بودند.

BattleField V Battlefield 5

ویژگی های بازی Battlefield 5

  • بازی دارای گرافیک بسیار عالی و کاملی است و شخصیت هایی که با آنها بازی می کنید تجسم یافته اند و به دلیل بهبود سرگرمی و سرگرمی ، بازی را بسیار واقعی کرده اند و چشم اندازهای بسیاری را قرار داده اند که بازی را بهتر از بازی های دیگر می کند.
  • ماموریت های جانبی وجود دارد که برای پیروزی در جنگ و مداخله در بسیاری از مکان های مخفی ، که درصد محافظت بالایی دارند ، باید انجام شود و با وجود این ، شما سلاح هایی دارید که می توانید در مبارزه استفاده کنید.
  • این دستگاه دارای سیستم های عالی است ، مانند اولین سیستم پرسپکتیو ، یعنی شما فردی را که با او بازی می کنید نمی بینید ، اما فقط سلاح را طوری می بینید که گویی از چشم او نگاه می کنید.
  • آنها سیستم کنترل را بهبود بخشیده و انعطاف پذیر کرده اند تا بتوانید تمام مهارت ها را انجام دهید و از یک سلاح به سلاح دیگر انتقال دهید.
  • آنها جنگ بین کشورهای واقعی مانند روسیه و چین و جنگ در مناطق واقعی آمریکا را انجام دادند.
  • آنها وقتی صدا را منفجر می کنید یا صدای گلوله ها را می شنوید ، گویی واقعی و واقع بینانه است ، سیستم صوتی را بهبود بخشیده اند.

شرایط لازم برای بازی BattleField V Battlefield 5 بر روی رایانه شخصی

حداقل الزامات:-

  • پردازنده: Core i5 6600K / AMD FX-8350.
  • RAM: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • قابلیت کارت گرافیک: AMD Radeon HD 7850 / nVidia GeForce GTX 660.
  • هارد دیسک: 50 گیگابایت

حداکثر الزامات:

  • پردازنده: Intel Core i7 4790 / AMD Ryzen 3 1300X.
  • RAM: 12 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • قابلیت کارت گرافیک: AMD Radeon RX 580 / 6GB NVIDIA GeForce GTX 1060.
  • هارد دیسک: 50 گیگابایت
BattleField V Battlefield 5
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...