دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای کامپیوتر


سندیکای Assassin's Creed

امروز بازی Assassin's Creed Syndicate را به شما ارائه می دهیم .. ما هنوز با سری بازی های Assassin's Creed هستیم ، اما نسخه ای که امروز درباره آن صحبت می کنیم یکی از نسخه های برجسته ای است که دوران ویکتوریایی را به رغم بسیاری از اشتباهات تاریخی ارائه می دهد ، اما بازی ای را ارائه می دهد که نمی توان آن را به راحتی فراموش کرد ، به ویژه از آنجا که بازی دارای ویژگی های زیادی است که نمی توان نادیده گرفت ، که ما در این مقاله ارائه می دهیم. لندن احساس می کند زنده است. برج ها دود را در آسمان تنفس می کنند. ایستگاه ها مملو از مسافران و عبور هستند قطارها. آتش بی خانمان ها در سطل های زباله در کوچه ها می سوزد و گربه های ولگرد به شما نگاه می کنند. دروغ گفتن در اطراف هدف شما گاهی اغراق آمیز است و پس از تماشای کشتن فردی در مقابل آنها ، می توانید به طور نامحدود مخفی شوید. واکنش های مبهم

این باعث می شود که شروع دعوا در ملاء عام اینقدر لذت بخش باشد که شما می توانید مشت خود را به بازار بیندازید و جمعیت بلافاصله منطقه را تخلیه کرده تا از خشم شما فرار کنند. پسران و زنان جوان در حال دویدن و فریاد زدن هستند ، همانطور که تیغ خود را در گلو می گذارید فریاد کشیدن همچنین افراد ناسالم هنگام غارت اجساد روز خوبی را برای شما آرزو می کنم در حالی که از راه می روید ، نجوا نظرات در مورد ظاهر خود و کنار هم قرار گرفتن در کنار هم ، موسیقی متن فوق العاده ای است ، دریایی بدون درز از ملودی هایی که غم فقرا را به تصویر می کشد و عالی ترین طراحی در یکی از مواردی که به نقطه نظر نزدیک می شوید ، یک عدد نرم را از سری می گیرد و فوق العاده تصویری از مالیخولیای گذشته را ترسیم می کند و امیدها برای چشم اندازها و صداهای آینده ترکیب می شوند تا تصویری غیر قابل مقاومت از لندن ایجاد کنند و کاوش و جمع آوری هر طرف را انجام دهند. یک تجربه لذت بخش را در سندیکای Assassin's Creed و بیشتر تجربه کنید.

سندیکای Assassin's Creed

سندیکای کرید سندیکا لعبة

الکساندر گراهام بل یک چهره مشهور تاریخی است که تنها در چند دقیقه پیاده روی در ویکتوریا ویکتوریا با او ملاقات خواهید کرد و به شما طناب زنی عالی می دهد ، اما می توانید به سرعت به پشت بام ها بروید و طناب هایی بین ساختمانها ایجاد کنید تا از بین بروند. غالباً خود را به سقف همسایه خیره می کنید و می پرسید چرا وقتی به دو دودکش دو ضربه زدید اجازه ندادم از آن عبور کنم اما هنوز هم سرگرم کننده است و به شما راهی می دهد تا مانند بتمن از نزاعی که خیلی سخت از دست داده ام فرار کنید. همچنین جایگزینی برای کف زدن روی پشت بام ها ارائه می دهد ، مانند بازی های دیگر Assassin's Creed ، در ابتدا سرگرم کننده و پویا است ، اما در پایان کمی عادی و گاهی اوقات خسته کننده است.

این روش بدی برای توصیف خود Assassin's Creed Syndicate نیست. یک نیمه اول خوب وجود دارد که همه چیز سرگرم کننده و جالب است و به آرامی اما مطمئناً شروع می شود ، همانطور که در بازی های قبلی Assassin Creed ، شما بار دیگر بدن ها و خاطرات قاتلان قهرمان را از طریق واقعیت مجازی ساکن می کنید. ماشین (جادویی و واقعی) یک جهان باز گسترده وجود دارد که می توانید با دویدن و صعود آزادانه در آن کاوش کنید. خیابانها مملو از عابران پیاده بی گناه ، پلیس عصبانی و اعضای شرور جناح دشمن است. این ابزار اصلی شما است و ماموریت ها معمولاً شامل نفوذ دقیق ، تعقیب دشمنان و بیرون راندن آنها قبل از اینکه بفهمند شما آنجا هستید و همچنین چند ماموریت ردیابی و جاسوسی که در آن شما باید بدون مشاهده یک هدف دنبال کنید.

Essay Creed

داستان بازی Assassin's Creed Syndicate

شما بازی Syndicate را به عهده دارید به عنوان Jacob و Evie Free Team خواهر برادر Assassin هر دو به خوبی نوشته شده اند و به طرز ماهرانه ای بیان کرده اند Jacob هرچند مغرور و مسخره هنوز خنده دار و دوست داشتنی است و Evie خطرناک تر از این دو او خودش در معرض لحظات جذابیت و تجمل قرار دارد. انیمیشن های شگفت انگیز اغلب بیان صورت من در بازی هدف مورد نظر نیست خنده اما در اینجا بیش از یک بار اتفاق افتاده است که هر دوی شما بسیار دوست خواهید داشت به خصوص در صحنه هایی که با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند. یکدیگر نیز جیکوب می خواهند چنگال گروه Blighter را شل کرده و تمپلارها را بکشند و Evie می خواهد قطعه ای از Eden را پیدا کند که یک جنجال جادویی است که برای اکثر بازی ها چیزی ابدی را به طور اساسی قابل تعویض است ، مگر برخی از توانایی های سطح بالا فقط درختان مهارت مشابهی را در انتهای بازی داشته باشید.

آنها در حال حاضر احساس می کنند که Jacob بیشتر یک Brave Evie است و بیشتر بر مخفی کاری تمرکز کرده و دست به کار می شود یا ابزارهایی را باز می کند مانند تجهیزات مخفی کاری یا سلاح های کشنده. ماموریت ها را فقط یک یا چند نفر دیگر می توانند انجام دهند. شخصیت های سرگرم کننده دیگری اینجا و آنجا وجود دارد ، بیشتر افراد مشهور تاریخی که در هر نوبت به آنها مراجعه می کنید. می توانید به درخواست چارلز دیکنز به دنبال ناپدید شده ها بروید ، به فلورانس بایتینگل در درمان کودکان بیمار کمک کنید و به چارلز داروین کمک کنید تا کل ساختمان پر از تولیدکنندگان دارو را با گاز سمی بکشد. قسمت آخر برای فرد عادی انگلیسی معروف که معمولاً از غریبه ها درخواست کشتن ده ها نفر را نداشت ، مناسب نیست. بازی در تاریخ واقعی عالی است

شرح سندیکای Assassin's Creed

سندیکا برخی بازی ها و ویژگی های جدید را معرفی می کند و اکثر آنها بازی های جهان باز دیگر هستند اما هنوز به اندازه ای سرگرم کننده هستند که بتوانند حداقل برای مدتی اکشن را فعال کنند. شما لندن را تحت کنترل خود درآورده اید. برخی از مبارزه های شما برای شما مبارزه به سبک Arkham است که در آن شما با انبوهی از ضدحملات Combos و آخرین حرکت ها مقابله می کنید. این چیزها در ابتدا سرگرم کننده است من واقعاً از اولین ساعتهای اولیه بازی لذت بردم ، اما در اواسط بازی بیشتر آنها اگر شما قبلاً ده ها بار سوار کالسکه شده اید در ابتدا مبارزه با بازی با نیمی از دشمنان هیجان انگیز است ، اما ساعت ها در آن فقط تمرین دیگری برای فشردن صبر است.

بازی اکشن

ویژگی های بازی Assassin's Creed Syndicate

این نسخه ویژگی های بسیاری را معرفی کرد که باعث تمایز آن شد ، که مهمترین آنها عبارتند از:

  • عنصر زنانه به طرز چشمگیری به قسمت اصلی اضافه می شود.
  • سبک مبارزه ای شبیه به Arkham Knight بتمن ، چیزهای زیادی به مجموعه می افزاید.
  • پیشرفت گرافیکی در این نسخه شگفت انگیز است.
  • همه اینها علاوه بر بسیاری از سلاح های جدید مانند تپانچه معمولی.
  • و تجهیزات بیشتری مانند تیرانداز طناب دار و موارد دیگر
  • شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام ابزار کمربند خود را بردارید.
قاتلان عقیده

الزامات سندیکاس کرید سندیکا:

حداقل شرایط لازم برای اجرای بازی:

  • پردازنده: Intel Core i5 2400s یا AMD FX 6350.
  • RAM: 6 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7 ، ویندوز 8.1 ، ویندوز 10 (64 بیت).
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660 یا AMD Radeon R9 270.
  • فضای دیسک رایگان: 50 گیگابایت

حداکثر شرایط بازی:

  • پردازنده: Intel Core i7-3770 یا AMD FX-8350.
  • RAM: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7 ، ویندوز 8.1 ، ویندوز 10 (64 بیت).
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 یا AMD Radeon R9 280X.
  • فضای دیسک رایگان: 50 گیگابایت
سندیکای Assassin's Creed

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...