دانلود ویندوز ۱۱ Windows 11 Build 22000.176 Insider Preview

Windows 11 Windows IOS یکی از سیستم عامل های ویندوز برای رایانه است و سیستم های IOS در به روزرسانی های جدید در اختیار دستگاه ها قرار گرفته است که مزایای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و رابط کاربری خلاقانه آن و فضای آرام را به کاربر می دهد. برای کارکردن ، و از نظر عملکرد شبیه به رابط کاربری مک است و ظاهر کلی آن بسیار بیشتر از ویندوز 10 ترجیح می دهد ، و این بسیار جالب است که ویندوز 11 با ویژگی ها و ویژگی های جدیدی در نوع خود مشخص می شود زیرا به کاربران امکان می دهد برای برقراری ارتباط با دوستان و بستگان و انجام بازی های مورد علاقه ، و اگر شما کاربر ، می خواهید از آرامش لذت ببرید و با برنامه ای که باعث خلاقیت شما می شود برخورد کنید ، در اینجا نسخه مورد علاقه شما از Windows 11 IOS ، بهترین و خلاق ترین برای فکر کردن است. و برای انجام بسیاری از وظایف.

نسخه اصلی Windows 11 Windows IOS ISO را با لینک مستقیم دانلود کنید

خواننده گرامی و پیرو Direct Direct ، ما بسیار مهمترین برنامه هایی را که کار با رایانه و iOS را آسان می کند ، جستجو کرده ایم ، یعنی بارگیری Windows 11 Windows IOS ISO در نسخه مدرن آن ، که امیدواریم بتواند تفاوت شما از نظر سهولت عملکرد دستگاه ها ، بنابراین امروز ما مهمترین آنها را در مورد این نسخه مدرن ، که دارای ویژگی های بسیاری است ، از طراحی خود نسخه شروع می کنیم و حتی موضوعات روشن و شگفت انگیز آن را به شما ارائه می دهیم. ، و ما امیدواریم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که برای شما مفید است ، و اگر می خواهید برنامه ها و مقالات بیشتری با هدف شما باشد می توانید از قسمت بارگیری برنامه های رایانه ای با لینک مستقیم و رایگان بازدید کنید ، و اکنون می توانید بقیه توضیحات برنامه را دنبال کنید.

اطلاعاتی در مورد نسخه Windows 11 Windows IOS

خواننده گرامی ، برای شروع اجرای یک نسخه از ویندوز 11 ، باید برخی از اطلاعات مهم مربوط به نسخه را قبل از اجرا بر روی دستگاه خود درک کنید ، که اطلاعات ساده ای است که شما را در تشخیص تفاوت ویندوز 10 با ویندوز 11 راهنمایی می کند. ، به شرح زیر است:

پس از نصب نسخه ویندوز بر روی دستگاه IOS خود ، متوجه خواهید شد که تفاوتی وجود دارد که برای خود از نسخه ویندوز 10 مشاهده خواهید کرد ، این است که سیستم عامل جدید حاوی یک لوگوی جدید زیبا است که از طراحی خود ویندوز گرفته شده است. ، از جمله تم های سفید که در ویندوز 10 به آنها عادت دارید ، به ویژه رنگ آبی روشن تغییر کرده است ، و رابط آن نمایانگر ویندوز 10 است و تم های ویندوز 11 به طور پیش فرض است ، اما شامل مجموعه ای از تصاویر پس زمینه چشمگیر است ، و شما از آیکون نوار وظیفه که در وسط آن در کنار منوی استارت پیدا خواهید کرد ، برای شما دوست داشتنی خواهد بود.

متوجه خواهید شد که قادر خواهید بود تمام برنامه های چند وظیفه ای خود را به راحتی و به آسانی و همچنین از نظر سهولت ابزارهایی که استفاده می کنید بسیار سریع انجام دهید و می توانید مستقیماً با بستگان و دوستان خود تماس بگیرید و به صورت رایگان با آنها چت کنید. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که به طور مستقیم و به دور از کیفیت دستگاهی که از نسخه آن استفاده می کنید ، به اینترنت متصل شوید.

Windows 11 Windows IOS را برای رایانه بارگیری کنید

این نسخه شامل بسیاری از عناصر عملیاتی است که در Microsoft Edge پیدا خواهید کرد و می توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید تا همیشه بتوانید همه اطلاعات جدید ، وسایل ارتقاء و اخباری را که واقعاً برایتان جالب است مشاهده کنید ، بنابراین می توانید به سرعت برنامه ها و ارائه های مورد نیاز خود را از فروشگاه Microsoft Store پیدا کنید.

این نسخه جدید ویندوز 11 دارای راهی ایده آل برای ایجاد RAM خارجی با اتصال دستگاه شما به USB برای نصب این نسخه آزمایشی ویندوز است ، که می توانید از طریق ابزار رسمی موجود در ویندوز و نمونه ای از آن از طریق ابزارهای DVD DVD استفاده کنید ویندوز ، که ممکن است مایکروسافت آن را برای اولین بار از طریق XDA به عنوان نسخه بتا توسعه دهد.

همچنین می توانید نرم افزارهای مهمی مانند:

  • OCCT را بارگیری کنید تا عملکرد سیستم عامل ویندوز را برای رایانه بررسی و آزمایش کنید
  • بارگیری ویندوز 10 بارگیری ویندوز

نحوه نصب Windows 11 Windows IOS

برای اینکه بتوانید یک نسخه از ویندوز 11 را بر روی دستگاه خود نصب کنید ، باید مراحل مشابه را برای بارگیری هر ویندوزی در دستگاه خود انجام دهید ، که از طریق USB یا فلش مموری همراه با کپی روی آن انجام می شود ، یا با بارگیری آخرین نسخه کپی ویندوز که در لینک مستقیم موجود در انتهای مقاله مشاهده خواهید کرد نسخه ای که نصب می کنید باید از سیستم عامل فعلی شما پشتیبانی کند.

چه موقع می توانم دستگاه iOS خود را از ویندوز 10 به ویندوز 11 ارتقا دهم؟

برای اینکه بتوانید دستگاه خود را از ویندوز 10 به ویندوز 11 ارتقا دهید ، دستگاه شما باید با حداقل قابلیت ها و مشخصات برای نصب ویندوز 11 بر روی دستگاه شما ، چه رایانه باشد ، چه آیفون ، پشتیبانی شود و باید از این امر آگاه باشید. تاریخ به روزرسانی ، و این به این دلیل است که مایکروسافت تاریخ به روزرسانی نسخه های ویندوز را مشخص نمی کند ، و برای همه ، همه رایانه ها یا IOS از نصب و به روز رسانی ویندوز 10 به 11 پشتیبانی نمی کنند و برای به روز رسانی و ارتقاء دستگاه خود ، باید آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز 10

مزایای بارگیری نسخه کامل ویندوز 11 از مایکروسافت

تعداد زیادی از ویژگی هایی که کاربران در نسخه جدید ویندوز 11 دریافت خواهند کرد عبارتند از:

  • یکی از مهمترین ویژگی های بارگیری IOS ویندوز 11 وجود رابط بصری زیبا است که کاربران مبتدی می توانند از آن استفاده کنند.
  • برخی از ویژگی های امنیتی وجود دارد که در طراحی جدید پشتیبانی می شوند.
  • ابزارهای زیادی وجود دارد که این نسخه را متمایز می کند مانند تصاویر پس زمینه جدید شگفت انگیز ، صداهای زیادی که از باز و بسته شدن ویندوز پشتیبانی می کند.
  • نسخه ویندوز برای اجرای برنامه ها و بازی های Android بدون نیاز به شبیه ساز پشتیبانی می شود.
  • ویندوز 11 دارای ویژگی هایی است که ویندوز 10 دارد.
  • مجموعه متمایزی از موضوعات وجود دارد که این نسخه را در نسخه جدید آن متمایز می کند.
  • دارای پردازنده دو هسته ای
  • مبتدیان می توانند آن را اداره کنند.
  • با نصب ویندوز 11 ، می توانید هر پرونده ای را با کشیدن فایل به ابر و سپس رها کردن آن به محلی که می خواهید فایل را در آن قرار دهید ، بارگیری کنید.
  • ویندوز دو پس زمینه در نوار وظیفه ارائه می دهد ، یکی با آرم ویندوز روی آن ، و دیگری با مجموعه ای از ابزارها ، شامل روز ، ماه و سال.
  • هنگامی که یک نسخه را بارگیری کردید ، می توانید نوار ابزار را بارگیری کرده و اینترنت را به راحتی مرور کنید. می توانید به همه گزینه های موجود برای سیستم عامل خود مانند گزینه های قدرت دسترسی داشته باشید.
  • می توانید از طریق اعلان ها ، سیستم عامل خود را به طور خودکار در رایانه خود به روز کنید.
  • در این نسخه مجموعه ای برجسته از طرح های پس زمینه وجود دارد و برای برنامه ها حتی نیازی به تغییر ظاهر آیکون ها ندارید.
  • از طریق منوی ویندوز ، می توانید شکل ابزارها را بزرگ و کوچک کرده و آنها را به وضوح مشاهده کنید.
  • می توانید صفحه را بخوابانید و از طریق نوار وظیفه آن را واضح تر روشن کنید.
  • می توانید منویی را که با شروع دستگاه کار می کند تنظیم کنید.
  • می توانید زمان ، تاریخ و دما را روی کاغذ دیواری قرار دهید.
  • در ویندوز 11 ، یک ویژگی جدید وجود دارد ، لیست پخش شفافیت Aero glass ، که به شما در تغییر و تنظیم رنگ ها کمک می کند.
  • اندازه کپی زیاد نیست و منابع دستگاه IOS شما را مصرف نمی کند.

سیستم مورد نیاز IOS ویندوز 11

  1. یکی از مهمترین الزامات برای اجرای ویندوز 11 وجود 4 گیگاهرتز یا بیشتر RAM است.
  2. ظرفیت ذخیره سازی باید حداقل 64 گیگابایت باشد.
  3. هنگام بارگیری و نصب کپی باید به اینترنت متصل باشید.
  4. برای اینکه بتوانید سیستم عامل را به روز کنید و به حساب خود دسترسی پیدا کنید ، داشتن یک حساب فعال مایکروسافت ضروری است.
  5. دستگاه شما باید دارای ویژگی TPM باشد.
  6. پردازنده گرافیکی شما باید DirectX 12 باشد.
  7. شما باید درایور WDDM 2.0 داشته باشید.
  8. سیستم عامل مورد نیاز سیستم: UEFI ، Secure Boot قادر است.
  9. هنگام تلاش برای به روز رسانی سیستم عامل خود از ویندوز 10 به ویندوز 11 ، باید اتصال اینترنت داشته باشید.

دانلود ویندوز 11 نسخه 64بیتی Windows 11 x64 21H2 Pro / Enterprise / Home:

توضیحات بیشتر: TPM 2.0 | Build 22000.176 ESD Insider Preview

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

----------------------

دانلود ویندوز 11 نسخه پرو و اینترپرایز 64بیتی Windows 11 x64 21H2 Pro / Enterprise:

توضیحات بیشتر: Non-TPM | Build 22000.176 WIM Insider Preview | Full NFO

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

----------------------

دانلود ویندوز 11 نسخه آیو 64بیتی Windows 11 x64 21H2 AIO 19in1:

توضیحات بیشتر: Non-TPM | Build 22000.176 ESD Insider Preview

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...