نمونه متن وکالت نامه

 

موکل/ موکلین : آقای / خانم ..................................... فرزند .......................... بشناسنامه شماره ........................ متولد ......................... صادره از ...................... به شماره ملی .......................ساکن ...................................................................

وکیل / وکلا : آقای / خانم : ..................................... فرزند .......................... بشناسنامه شماره ............................... متولد .................... صادره از ...................... به شماره ملی ....................... ساکن ...................................................................................

مورد وکالت : مراجعه به تمامی ادارات دولتی و غیر دولتی و وابسته به دولت و ارگان ها و سازمان ها و نهادها و تمامی مراجع اداری و قانونی تحت هر عنوان واسم و در صورت فقد هر گونه منع قانونی و اقدام به انجام کلیه امور موکل در شرکت ........................... ثبت شده به شماره ........................ در اداره ثبت ........................... با توجه به سهام و سمت وی و شرکت در مجامع عمومی عادی و فوق العاده یا عادی به طور فوق العاده و اتخاذ تصمیم و دادن رای و پیشنهاد و انتخاب شدن یا انتخاب نمودن ، حضور در جلسات هیات مدیره و تصمیم گیری و قبول سمت و یا انتخاب کردن و امضاء صورت جلسات مجامع و هیات مدیره و تغییرات حتی امضاء تغییرات در ثبت شرکت ها و وفق مقررات و مفاد اساسنامه و مصوبات قانونی مجامع و هیات مدیره و تسلیم یا اخذ اوراق و اسناد و مدارک اعم از اصل یا رونوشت و کپی و در صورت فقد هر گونه منع قانونی اقدام در خصوص واگذاری و انتقال قطعی دادن کلیه سهام موکل در شرکت یاد شده تحت هر یک از عقود و عناوین حقوقی با جمیع متعلقات و لواحق به هر مقدار و به هر ارزش بعضاً متوالیاً و یا یکجا و به هر شخص حقیقی یا حقوقی حتی به خود در مقابل هر بها و هر شرط و با هر کمیت و کیفیت ولو به صورت صلح حقوق و اسقاط نمودن کافه ی خیارات خصوصاً خیار غبن ولو به هر مقدار و به هر ارزش بعضاً متوالیاً و یا یکجا و به هر شخص حقیقی یا حقوقی حتی به خود در مقابل هر بها و هر شرط و با هر کمیت و کیفیت ولو به صورت صلح حقوق و اسقاط نمودن کافه ی خیارات خصوصاً خیار غبن ولو به اعلی مراتبه و اخذ بهاء و تحویل دادن سهام و تنظیم و امضاء اسناد رسمی مربوطه حتی اصلاحیه های احتمالی آن و تنظیم و امضاء صورت جلسات مجامع عمومی و یا تغییرات مربوطه به منظور احراز انجام این وکالت و حضور در اداره ثبت شرکت ها و ثبت اسناد و املاک و امضاء دفتر سهام و تسلیم سهام انتقالی به مشتری و عنداللزوم اخذ سود و حتی انتقال سود مربوطه به طریق اولی به شرح معنونه و تسلیم یا اخذ اسناد و مدارک و اوراق اعم از اصل و رونوشت و کپی و سپردن هر گونه تعهد و تصدیق امضاء به هر نحو و ترتیب به جای موکل و قیام و اقدام به تمامی تشریفات لازمه وفق مقررات و موازین قانونی ضمناً موکل ضمن عقد خارج لازم حق عزل وکلاء / وکیل را به مدت ............. سال از خود سلب و ساقط نمود .

حدود اختیارات : وکلاء / وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن می باشد و اقدام و امضاء وکلاء / وکیل به جای اقدام و امضاء موکلین / موکل دارای اختیار و نفوذ قانونی است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ .... / .... / ............ هجری شمسی .

در صورتیکه اطمینان پیدا کردید که نمونه سند مورد نیاز شما در سایت قرار ندارد لطفا به صفحه درخواست نمونه اسناد حقوقی رفته و فرم مربوطه را تکمیل کنید.

برچسب ها:

نمونه وکالت نامه اداری شرکت

متن وکالت نامه کاری

متن وکالت نامه

نمونه فرم وکالتنامه محضری

نمونه وکالت نامه محضری

نمونه وکالتنامه سهام

نمونه وکالتنامه وکیل

نمونه وکالتنامه

دانلود

رایگان

ورد

پی دی اف

word

pdf

doc

www.dadgaran.net

نمونه وکالتنامه به وکیل دادگستری در ایران

4-5 minutes

مطابق این نمونه وکالتنامه که از سوی یک ایرانی مقیم خارج از کشور به دفتر وکالت دادگران (و شخص وکیل مسعود محمدی) در ایران داده شده است اختیار مراجعه به دادگاه و دادسرا و بعضی ادارات از جمله اداره ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت نیز به طور خاص داده شده است لازم است توجه شود که اختیارات مراجعه به دادگستری همان است که در مواد 35-36 و37 قانون آیین دادرسی مدنی آمده است و اختیارات مخصوص دیگر که موکل تمایل دارد به وکیل دادگستری خود بدهد باید مورد تصریح قرار گیرد.همچنین برای دریافت مشاوره دقیق تر در خصوص نحوه اعطای وکالت دادگستری می توانید با شماره های دفتر وکالت ما تماس بگیرید.

امتیاز: | تعداد بازدید: 9040

متن وکالتنامه ایرانیان مقیم خارج به وکیل دادگستری

مشخصات موكل

نام و نام خانوادگي : .................. فرزند : ................ شماره شناسنامه : ............ کدملی : ............. صادره از : ...............

تاريخ تولد : .............. محل تولد : ................... شغل : ............... نشاني : .................. .

مشخصات وكيل

نام و نام خانوادگي : مسعود محمدی نام پدر : ............... شماره شناسنامه : ............ کدملی : ................. صادره از : .........

تاريخ تولد : ............... محل تولد : ........... شغل : وکیل دادگستری شماره پروانه : ............ نشاني: ......... .

مورد وکالت

وکالت در پیگیری کليه امور حقوقی هر چه و از هر نوع و تحت هر اسم و عنوان که باشد و مراجعه به کليه ادارات و سازمانهاي دولتي و خصوصي اعم از شهرداری و اداره مالیات و ادارات ثبت اسناد و سایر مراجع و سازمانها و وزارتخانه ها و مراجع قضایی و دادگستری، دفاتر اسناد رسمي، کلانتريها و ساير مراجع قانوني و قضایی و حل و فصل و اجرا و انجام امور اداري و قضایی و سايرکارهاي حقوقي و وصول مطالبات و طرح و اقامه و پیگیری هر نوع دعوي حقوقي و کيفري له و عليه موکل در برابر اشخاص حقيقي و حقوقي و تعقيب دعاوي و شرکت در کلیه محاکم قضائي و انتظامي و شعب بازپرسي و دادسراها ، دادگاههاي عمومي و انقلاب و خانواده و شوراهای حل اختلاف دادگاههاي اختصاصي و کمسيونهاي حل اختلاف در شهرداري و يا دارائي وغيره در جميع مراحل از نخستين تا فرجام به منظور دفاع از موکل در هر دعوای حقوقی و کیفری له و علیه موکل و احقاق حق و حفظ حقوق وی و جوابگوئي به دعاوي اشخاص در تمامي مراحل و حضور در کليه جلسات مراجع و محاکم و کميسيونها و اعتراض به احکام و آراء صادره و اقدام دررفع هرنوع موانع و مشکلات و ايراداتي که احتمالاَ دراثناء عمليات اجرائي و اداري و محاکمات و ساير امور پيش آيد وكالت راجع به اعتراض به راي ، تجديد نظر ، فرجام خواهي و اعاده دادرسي- ادعاي جعل يا انكار و ترديد نسبت به سند طرف و استرداد سند - وكالت در تعيين جاعل - وكالت در ارجاع دعوا به داوري و تعيين داور - وكالت در توكيل- وكالت در تعيين مصدق و كارشناس - وكالت در دعواي خسارت - وكالت در استرداد دادخواست يا دعوا - وكالت در جلب شخص ثالث و دفاع از دعواي ثالث - وكالت در ورود شخص ثالث و دفاع در قبال آن - وكالت در دعواي متقابل و دفاع در قبال آن - وكالت در ادعاي اعسار- وكالت در قبول يا رد سوگند- وکالت در درخواست صدور اجراییه و تعقیب مرحله اجرایی و اخذ محکوم به و انجام ساير تشريفات لازمه عمل وکالت نسبت به هر دعوای حقوقی و کیفری له و علیه موکل در خصوص شخص موکل و کلیه اموال و دارایی ایشان. وکالت در مراجعه به ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت جهت درخواست صدور کارت ملی و شناسنامه و پیگیری صدور آن و اخذ و تحویل آن.

حدود اختيارات

وکيل نامبرده در بالا با حق توکيل به غير ولو کراراً و مع الواسطه عزل و نصب وکلاي انتخابي در انجام دادن تمامي تشريفات قانوني مورد وکالت از سوی موکل اختيار تام داشته و امضاء و اقدامات نامبرده بمنزله امضاء و اقدامات موکل نافذ و معتبر است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...