تعبیر خواب درباره سقوط از مکانی بلند در خواب توسط ابن سیرین

سقوط از خواب در جایگاه بلند یکی از موقعیت ها و حوادثی است که فرد ممکن است در زندگی خود در معرض آن قرار گیرد و به دلیل احتمال آسیب دیدگی فرد در اثر شکستگی یا جراحات دیگری که ممکن است او را همراهی کند ، زندگی وی را کاملاً تحت تأثیر قرار دهد. یک دوره طولانی مدت یا به مدت طولانی یا ممکن است او را تا پایان زندگی تحت تأثیر قرار دهد ، و در میان این شرایط سقوط از مکان های بلند و بلند که ممکن است منجر به مرگ شود.


آنچه ابن سیرین گفت

هرکس ببیند که در یک مکان مرتفع قرار دارد و ببیند که در حال سقوط از این مکان است ، در نتیجه بینایی او نشان می دهد که بینا در وضعیت بدی قرار دارد ، از وضعیت بهتر خود به وخیم تر می رود و او را از خوب به بد و بد.

دیدن سقوط از یک مکان مرتفع نشان می دهد که بیننده شغل خود را تغییر داده ، به شغل دیگری نقل مکان کرده یا با زن دیگری ازدواج کرده است و این ممکن است نشان دهنده این باشد که بیننده از کشوری به کشور دیگر نقل مکان کرده و از مکانی به مکان دیگر سفر کرده است.

و به گفته کسانی که دیدند او از پشت بام خانه افتاده است یا از بالای ساختمان افتاده است و پایش شکسته است یا دستش شکسته است ، سپس دید او از مصیبت و گرفتاری که به بیننده یا بیننده او می رسد عبور می کند خانواده ، و چشم انداز او ممکن است نشان دهنده اشتباه باشد و برای حاکم یا مقام مسئول کار درگیر شخص شود.

آنچه ابن شاهین گفت

ابن شاهین با دیدن سقوط سر و کار داشت و ذکر کرد که کسی که می بیند از یک مکان بلند در حال سقوط است ، مانند سقوط از کوه یا از یک دیوار بلند یا سقوط از ارتفاع ، زیرا بینایی نشان دهنده شکست ، عدم توانایی دستیابی به هدف ، ناتوانی در رسیدن و تحقق آرزوها ، و گفته شد که بلایی برای بیننده یا یک رنج می افتد.

در حالی که اگر کسی مرد یا شخصی را که به فساد و گمراهی اش به عنوان دین بد خود شناخته می شود ، ببیند و ببیند که او از یک مکان بلند و بلند در خواب می افتد ، دید او نشانگر ضعف دین ، ​​دنبال آرزوها است ، ارتکاب گناهان و گناهان ، پیگیری وسوسه ها و پیروان آنها.

توضیحات دیگر

هرکس ببیند شخصی از مکانی بلند بر وی افتاده یا در وسط خانه اش افتاده است ، دید وی بیانگر پیروزی دشمن در بیننده است و او را شکست می دهد.

به همین ترتیب ، هرکس در خواب ببیند که در یک مکان بلند با یک شخص یا یک شخص می جنگد و فرد قادر است سالک را بزند و او را از بالای کوه یا مکان مرتفع پرتاب کند ، این نشان دهنده بلایی است که بر آن افتاده است. سالک و مدتها از آن رنج می برد.

و اما کسی که دید او از مکانی بلند سقوط کرده و در وسط مهد کودک یا مسجد یا عبادتگاه مسلمانان افتاده و سقوط او کشیده شده است ، پس دید او نشان می دهد که بیننده به دنبال توبه است ، پرهیز از گناهان و گناهان ، پرهیز از آرزوها و هوی و هوس ها و روی گردانی از اهل باطل. و خداوند در هر مسئله و موردی بهتر می داند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...