بیوگرافی و عکس مونا کرمی Biography and photo of Mona Karami

مونا کرمی ، متولد 9 دسامبر 2017 در گلستان ، بازیگر است. مونا کرمی از 9 سالگی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سریال حوالی پاییز به شیوا معروف شد.

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 است ، وی اصالتاً اهل شمال و اهل گلستان است. مونا کرمی یک خانواده چهار نفره دارد و یک برادر نیز به نام مجید دارد.

مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه او تنیس است. مونا خواننده بزرگی است و به ادبیات کلاسیک جهان علاقه دارد.

غذای مورد علاقه مونا کرمی ماکارونی است. او خوب آشپزی می کند. او در کارش همیشه مورد حمایت پدر بوده و خودش در مصاحبه ای گفته است که اگر از حمایت پدرش برخوردار نبود ، شاید نمی توانست به آرزوهایش برسد.

عکس های مونا کرمی

فعالیت هنری مونا کرمی:

مونا کرمی بازیگری را از 9 سالگی با تئاتر آغاز کرد. و برای اولین بار با سریال استاندارد بیمار ساخته سعید آقاخانی در سال 1995 در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

مونا کرمی در سریال بیمار استاندارد با بازیگرانی چون امیر غفارمنش ، بابک حمیدیان ، جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، حسین محب اهاری ، شیلا خداداد و ... در نقش سحر بازی کرد.

مونا کرمی در چندین نمایش بین نقش در سریال بیمار استاندارد و سریال حوالی پاییز روی صحنه رفت.

سریال "حوالی پاییز" ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که وی در آن با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و دیگران همبازی است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...