عکس های زیبای ریچل وایس و همسرش

نام: راشل ویس

تاریخ تولد: 7 مارس 1970 (6 مارس 1980)

سن: 49 سال

محل تولد: وست مینستر ، انگلیس

قد: 1.70 سانتی متر

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: متاهل ، همسر "دانیل کریگ"

نام: راشل ویس

تاریخ تولد: 7 مارس 1970 (6 مارس 1980)

سن: 49 سال

محل تولد: وست مینستر ، انگلیس

قد: 1.70 سانتی متر

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: متاهل ، همسر "دانیل کریگ"
بیوگرافی راشل ویس

"راشل ویس" بازیگر انگلیسی ، ستاره سینما ، برنده اسکار و چندین جایزه دیگر است. وی بیشتر به خاطر بازی در فیلم هایی مانند "زیبایی دزدی" ، "مومیایی" و "باغبان ثابت" شهرت دارد.

راشل ویس بازیگر زن در 7 مارس 1977 در یک خانواده یهودی متولد شد. والدین وی از نازی ها به انگلیس فرار کردند. اجداد وی در ایتالیا ، مجارستان و اتریش زندگی می کردند. وی در لندن متولد و بزرگ شد. خانواده جورج ویس و ادیت راث روان درمانی مختصری برای دو فرزندشان ارائه می دهند. خواهر راشل ، مینی ، یک نقاش حرفه ای است. این بازیگر از کودکی خاطرات خوبی دارد. او در یک محیط دوستانه بزرگ شد و دوست دوستان پدر و مادرش بود. این بازیگر در این محیط بزرگ شد و در دوران تحصیل موفق بود.

راشل از 14 سالگی شروع به مدلینگ کرد اما این حرفه تبدیل به یک حرفه نشده است. وی پس از فارغ التحصیلی وارد دانشگاه کمبریج شد و در رشته ادبیات انگلیسی تحصیل کرد. او فقط بازیگر است ، می تواند استاد خوبی داشته باشد. وی کار خود را در تئاترهای آماتور آغاز کرد و خیلی زود ستاره گروه شد. اعضای این گروه در جشنواره ادینبورگ جایزه دریافت کرده اند. منتقدان این دانشجوی مستعد را متذکر شدند و از عملکرد وی استقبال کردند. در آن زمان ، "راشل" به عنوان بازیگر ایده آل بازیگری وی شناخته شد.
فیلم های او

راشل ویس بازیگری را از اواخر دهه 1980 و با بازی در مجموعه های Screen Two ، Inspector Morse و Tropical Heat آغاز کرد. در سال 1944 ، او در فیلم ترسناک "ماشین مرگ" در مورد یک ربات شکسته بازی کرد.
راشل ویس در سرزمین دختران

در 25 سالگی ، برناردو برتولوچی او را به زیبایی ربوده شده دعوت کرد. نقش او کوتاه بود اما مورد توجه کارگردانان و تهیه کنندگان قرار گرفت. این فیلم نامزد دریافت نخل طلا شد. بعد از این حضور موفق ، کارگردانان نقش اصلی را دارند. در سال 1966 ، تریلر "واکنش زنجیره ای" با بازی کیانو ریوز و مورگان فریمن منتشر شد. سپس در درام Bent ، او نقش یک زن با وقار را بازی کرد. او در فیلم جنگی "دختران سرزمین" نقش یک سرباز ارتش را دارد که به جنگ جهانی دوم می رود.

موفقیت بعدی ویس ، مومیایی بود که شرح ماجراهای ریک ، اولین کتابدار و برادر است. این فیلم در گیشه پرفروش ترین بود و بازیگر در سراسر جهان مشهور شد. دو سال بعد ، فیلم دوم ، مومیایی برمی گردد ، اکران شد. اما ویس بازی در سری سوم این فیلم ها را نپذیرفت ، اگرچه پیشنهاد پرداخت بیش از 3 میلیون دلار را به او داد.
راشل ویس در باغبان وفادار

در همان زمان ، او در ملودرام "آفتاب" در مورد یک سلسله یهودی بازی کرد. وی در یک فیلم جنگی به نام دشمن در دروازه درباره نبرد استالینگراد نقش پرستاری به نام تانیا چرنووا را بازی کرد. در حال حاضر تهیه کنندگان فیلم از چهار کشور ایالات متحده ، انگلیس ، آلمان و ایرلند هستند.

"راشل" با هر نقش جدید مهارت های خود را افزایش می دهد. او در تریلر "هیئت منصفه فراری" و کمدی خانوادگی "درباره یک پسر" (درباره یک پسر) بازی کرد. در سال 2003 ، او در تریلر جنایی "اعتماد به نفس" (اعتماد به نفس) نقش جیمز فولی را بازی کرد. در اوایل دهه 20000 او در کمدی حسادت و فیلم مرموز کنستانتین ظاهر شد.
راشل ویس در فیلم Deep Blue Sea

وی سپس در درام سیاسی The Constant Gardener بازی کرد و برای آن جایزه اسکار ، جایزه صنفی و گلدن گلوب دیگر را از آن خود کرد. وی در نقش روزنامه نگاری به نام تسا بازی می کرد که فعالیت های جنایتکارانه شرکت های دارویی آفریقا را تحقیق می کرد. در پایان فیلم سرماخوردگی بالاخره شخصیت او را می کشد.

او سپس نقش یک زن بیمار به نام آسان را در The Fountain بازی کرد. در کمدی "برادران شکوفا می شوند" ، او به عنوان زنی ثروتمند ظاهر می شود که با دو برادر ماجراجو سفر را آغاز می کند. مهمترین پروژه او در آگورا بود ، جایی که او در نقش اولین دانشمند زن ، هیپاتیا ظاهر شد ، که در قرن چهارم میلادی زندگی می کرد. او سپس به تریلر جنایی "The Whistleblower" دعوت شد و در نقش یک پلیس پلیس بازی کرد که برای شرکت در مأموریت اتحادیه اروپا به سارایوو رفت.

سپس در فیلم "اوز بزرگ و قدرتمند" نقش یک جادوگر اغواگر به نام "آوانورا" را بازی کرد. او در درام "دریای عمیق آبی" نقش یک زن موفق را بازی می کند که کم کم خانواده اش را فراموش می کند. فیلم "جوانان" جوایز مختلف جشنواره های بین المللی را از آن خود کرد و مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.
زندگی شخصی

او بیش از مخاطب ، شیوه بازی در نقش های عاشقانه را ستایش می کند. واضح است که او در زندگی شخصی خود رابطه پدر و دختری دارد.

اولین معشوق وی کارگردان سام مندس بود. به نظر یک زوج خوب بود اما "کیت وینسلت" برای پسرش همسر و مادر سام شد. با این حال ، ازدواج آنها نیز موفقیت آمیز نبود. دوست پسر بعدی او دارن آرونوفسکی بود که به تدریج به رابطه خود پایان داد. پسر آنها هنری در سال 2006 به دنیا آمد. هواداران منتظر ازدواج بودند ، اما این اتفاق نیفتاد.
راشل ویس و دارن آرونوفسکی

راشل من

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...