پروفایل ناب عکس های شبنم قربانی بازیگر ایرانی

همایون اسعدیان لحظه گرگ و میش یکی دیگر از مجموعه های تلویزیونی پرطرفدار

است که باید از زمان پخش مورد توجه قرار گیرد که از تلویزیون پخش شد و مورد

استقبال قرار گرفت. یکی از نکات قابل توجه در این سریال حضور بازیگران

جدید و ناآشنایی است که در نقش های مختلف جلوی دوربین رفته اند.

همایون اسعدیان لحظه گرگ و میش یکی دیگر از مجموعه های تلویزیونی پرطرفدار است که باید از زمان پخش مورد توجه قرار گیرد که از تلویزیون پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. یکی از نکات قابل توجه در این سریال حضور بازیگران جدید و ناآشنایی است که در نقش های مختلف جلوی دوربین رفته اند.

شبنم قربانی یکی از بازیگران جوان سریال لحظه گرگ و میش است که در بازیگران باتجربه این مجموعه نقش مهندس حریرچی را بازی کرد.
شبنم قربانی ، مهندس حریرچی ، سریال لحظه گرگ و میش

شبنم قربانی بازیگر در سریال لحظه گرگ و میش نقش مهندس حریرچی را بازی می کند که برای چندین قسمت در این سریال گنجانده شده است و این بازیگر نقش مقابل هادی را بازی می کند.

شبنم قربانی در نقش مهندس حریرچی در هنگام غروب

بازیگر جوان سریال همایون اسعدیان اولین تجربه بازی در تلویزیون را در كنار بازیگران باتجربه و جوان این مجموعه آغاز كرد و در اولین تجربه بازیگری خود هنگام غروب در نقش مهندس حریرچی بازی كرد.

شبنم قربانی در کنار همایون اسعدیان ، کارگردان لحظه گرگ و میش

حسام محمودی فرید در نقش هادی ، دختری به نام سیما بازی کرد اما پس از بازگشت از جبهه و قطع دستش ، زندگی او با بحران عاطفی روبرو شد و سیما هنوز در روز عید با او نبود و بعد از آن او سفر به خارج از کشور. کرد پس از دو سال ، سیما از گذشته پشیمان شد و به هادی آمد ، اما رد هادی پایان رابطه عاشقانه آنها بود.

هادی پس از بهبود نسبی در شرایط زندگی خود ، در دفتر مهندسی کار می کرد که مهندس حریرچی یا شبنم قربانی هر روز قبل از وقوع با او کار می کرد و با او صمیمیت می کرد و این آغاز رابطه عاطفی بین آنها بود. بودن.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...