پروفایل ناب عکس های کیت بلانشت بازیگر و کارگردان مشهور

کاترین الیز بلانشت AC بازیگر و کارگردان تئاتر استرالیایی است. وی که یکی از

تحسین برانگیزترین بازیگران نسل خود است ، به خاطر نقش هایش در طیف وسیعی

از تولیدات از فیلم های پرفروش گرفته تا فیلم های مستقل شناخته شده است.

کیت بلانشت بازیگر برنده اسکار است که با بازی در مجموعه ای از فیلم های ارجمند از جمله 'الیزابت' ، 'هوانورد' ، 'یاس آبی' و 'کارول' شناخته می شود.
کیت بلانشت کیست؟

کیت بلانشت بازیگر زن در انستیتوی ملی هنر نمایشی استرالیا تحصیل کرد و در سال 1992 فارغ التحصیل شد. اولین فیلم سینمایی وی در آمریکا در سال 1997 در جاده بهشت ​​بود و برای بازی در چندین پروژه تحسین برانگیز از جمله آقای مستعد ریپلی ، هوانورد ، کنجکاو بازی کرد. مورد بنجامین دکمه و دو فیلم در مورد ملکه الیزابت اول. در سال 2005 ، او برای بازی در نقش کاترین هپبورن در جایزه اسکار را از آن خود کرد فیلم هوانورد . او در سال 2014 اسکار دیگری دریافت کرد ، این بار برای بازی در فیلم برای بهترین بازیگر زن Blue Jasmine ، و با بازی در درام عاشقانه 2015 ، مورد تحسین بیشتری قرار گرفت Carol .
اوایل زندگی و شغلی

کیت بلانشت ، متولد کاترین الیزه بلانشت در ملبورن ، استرالیا ، در 14 مه 1969 ، پس از فارغ التحصیلی از م Instituteسسه ملی هنر نمایشی استرالیا ، در سال 1992 شروع به ساختن نام خود در تئاتر کرد. او به سرعت با شرکت تئاتر سیدنی بازی کرد ، تولید Top Girls و سپس در Kafka Dances . برای او عملکرد دوم، بلانشت کار تئاتر سیدنی جایزه تازه وارد دایره در سال 1993. او تحسین منتقدان نیز دریافت برای نقش در تولیدات برنده هملت ، طوفان و مرغ دریایی .
فیلم ها
گلدن گلوب برای 'الیزابت'

بلانشت اولین فیلم سینمایی خود را در آمریکا در سال 1997 در جاده بهشت ​​آغاز کرد ، در مورد گروهی از زنان که در جنگ جهانی دوم در ژاپن زندانی شده بودند. بعداً همان سال او با بازی در مقابل توجه هالیوود را به خود جلب کرد رالف فاینس در اسکار و لوسیندا . در سال 1998، به تصویر کشیدن گلدن گلوب برنده بلانشت از انگلستان ملکه الیزابت اول در الیزابت به دست آورده بازیگر اولین نامزدی جایزه اسکار است. او 29 ساله بود.
"آقای با استعداد ریپلی" و "هدیه"

بلانشت در سال 1999 در اجرای عالی عالی را ارائه داد فیلم آقای مستعد ریپلی (The Talented Mr. Ripley ) یک ، فیلمی که مت دیمون ، گوئینت پالترو و جود لا نیز در آن حضور داشتند . سپس در سال 2000 ، او نقش یک زن روانی را در هیجان انگیز در یک شهر کوچک جنوبی The Gift بازی کرد ، در کنار کیتی هولمز و Greg Kinnear بازی کرد. سال بعد بلانشت با همبازی شدند بروس ویلیس و بیلی باب تورنتون در گروه طنز Bandits و با کوین اسپیسی و جولیان مور در The Shipping News . علاوه بر این ، او عنوان درام دوران جنگ جهانی دوم شارلوت گری را بازی کرد ، در نقش یک زن انگلیسی که به جنبش مقاومت فرانسه کشیده شده است.
'ارباب حلقه ها'

در سال 2001 ، بلانشت به عنوان جن سلطنتی خیرخواه Galadriel در The Fellowship of the Ring ، اولین قسمت از مجموعه ارباب حلقه ها فیلم های به کارگردانی پیتر جکسون و براساس رمان جی آر آر تالکین ظاهر شد . بلانشت برای اقساط دوم و سوم به شخصیت بازگشت از سه گانه (اتحاد دوباره با الیاس چوب، ایان مککلن ، اورلاندو بلوم و لیو تایلر، در میان دیگر تکرار ارباب حلقه ها بازیگران این فیلم): دو برج ، در سال 2002 منتشر شد، و Return of the King ، در سال 2003 منتشر شد.
برنده شدن اسکار برای فیلم The Aviator

در سال 2005، بلانشت به دست آورد او بزرگترین جایزه سینمایی تا به امروز: او یک جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای به تصویر کشیدن نقش کاترین هپبورن در به دست آورده هوارد هیوز فیلم زندگینامه هوانورد (2004)، به کارگردانی مارتین اسکورسیزی . او در سال 2006 با برد پیت برای درام بابل همکاری کرد و سال بعد به یکی از مشهورترین شخصیت های خود برای الیزابت بازگشت: دوران طلایی . این فیلم با انتخاب فصلی بعدی از زندگی الیزابت اول ، چگونگی برخورد ملکه با تهدیدهای حکومت خود و رابطه اش با کاوشگر را بررسی می کند سر والتر رالی ، . بلانشت برای بازی خود نامزد انجمن بازیگران سینما ، گلدن گلوب و اسکار شد.
به تصویر کشیدن باب دیلن در "من آنجا نیستم"

در سال 2007 ، این بازیگر نقش افسانه ای دیگری را نیز به عهده گرفت: وی یکی از بازیگرانی بود که اسطوره موسیقی باب دیلن را در بیوگرافی تحسین شده " من آنجا نیستم" به کارگردانی تاد هاینز بازی کرد. بلانشت برای بازی در نقش خواننده و آهنگساز برجسته ، نامزد دریافت جایزه انجمن بازیگران اسکرین شد و همچنین با گلدن گلوب و اسکار در گروه بازیگر نقش مکمل زن تکان داد. در آن سال وی به عنوان یکی از تایم انتخاب "100 نفر با نفوذترین افراد جهان" مجله شد.
'مورد عجیب بنجامین باتن'

در سال 2008، بلانشت با همکاری پیت یک بار دیگر، به عنوان بازیگران رقصنده دیزی در کنار شخصیت ها عنوان خود را در The مورد عجیب بنجامین باتن ، در مورد مردی که سنین در زمان معکوس. فیلمنامه این فیلم به کارگردانی دیوید فینچر الهام گرفته از داستانی است که در ابتدا توسط اف اسکات فیتزجرالد در اوایل قرن بیستم نوشته شده است.
"هابیت"

در سال 2012 ، بلانشت بار دیگر به شخصیت Galadriel بازگشت ، این بار برای یک سریال جدید به کارگردانی جکسون ، هابیت . حق رای دادن یک سه گانه را بر اساس کار دیگری از تالکین سال منتشر شده قبل از ارباب حلقه ها که ویژگی های جهان یکسان است. هابیت بازیگران را شامل بسیاری از بازیگران از همان The ارباب حلقه ها گردش صفحه نمایش. اولین فیلم این مجموعه ، یک سفر غیر منتظره ، در دسامبر سال 2012 اکران شد و قسمت های دوم و سوم آن ، به ترتیب ویرانی اسماگ و آنجا و بازگشت دوباره ، به ترتیب در سال های 2013 و 2014 به سینماها آمد. در هر قسمت قسمتی از بلانشت بود.
اسکار برای "یاس آبی"

بلانشت اسکار دیگر در سال 2014 برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد، این زمان، برای او در گالاپاگوس جمع عملکرد به عنوان یک توهم در جامعه نیویورک در وودی آلن را آبی یاس (2013). او در این فیلم در کنار سالی هاوکینز ، الک بالدوین و آنی مک نامارا بازی کرد. بلانشت بار دیگر مهارت های خارق العاده خود را به عنوان یک مذهب شناس به نمایش گذاشت و در تلاش برای فرار از گذشته خود شخصیتی را در جهان مصنوعی با اعتبار و زرق و برق زندگی می کند.
"مردان یادبود" ، "سیندرلا" و "حقیقت"

پس از همبازی شدن در درام Wonders WWII در سال The Monsters Men و انیمیشن How to Train Your Dragon 2 بلانشت ، در بار دیگر در نقش یک شخصیت نمادین زندگی کرد ، این بار به عنوان نامادری شرور در اقتباس فیلم غیر انیمیشنی از دیزنی در سال 2015 سیندرلا به کارگردانی کنت براناگ بعداً در همان سال او به تصویر کشید 60 دقیقه را مری مپس تهیه کننده در فیلم جیمز وندربیلت حقیقت ، با همبازی شد رابرت ردفورد در نقش دن راتر . این فیلم تحقیقات برنامه خبری درباره رئیس جمهور جورج دبلیو بوش خدمات نظامی و عواقب ناشی از آن را پس از یک گزارش مشکوک در هوا بررسی می کند.
'کارول'

بلانشت همچنین در درام دیگری برای فصل 2015 ، با کارگردان Haynes پیوست کارول ، که در آن نقش یک زن خانه دار حومه شهر را دارد و عاشقانه با یک فروشنده فروشگاه (رونی مارا) درگیر می شود ، . این پروژه از رمانی در سال 1952 (با عنوان اصلی بود ، اقتباس شده است قیمت نمک ) توسط پاتریشیا هایسمیت ، همان نویسنده ای که را نوشته آقای مستعد ریپلی . بلانشت و مارا هر دو نامزد بازیگری گلدن گلوب را دریافت کردند و کارول خود نیز در دسته های بهترین درام ، کارگردانی و امتیاز جایزه دیگری دریافت کرد. هر دو زن همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار برای کارهای خود شدند و بدین ترتیب هفتمین نقاشی اسکار توسط بلانشت رقم خورد.
"Thor: Ragnarok" و "Ocean's 8"

در سال 2017 ، بلانشت با بازی در نقش خواهر بزرگتر شرور Thor ، هلا ، در ژانر بیشتر مبتنی بر فانتزی بازگشت Thor: Ragnarok به . در سال 2018 ، او در کمدی کاملا زنانه Ocean's 8 با ساندرا بولاک و همچنین در فیلم فانتزی خانه با ساعت در دیوارهایش ، بر اساس رمان جان بلارز در سال 1973 ، بازی کرد. سال بعد وی با بازی در نقش شخصیت عنوان Richard Laylater ، Where'd You Go ، Bernadette ، تحسین شدیدی را برای عملکرد خود در میان بررسی های غیرمعمول این فیلم انجام داد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...