پروفایل عکس های جذاب و جوان اما واتسون بازیگر + بیوگرافی

اما واتسون در 15 آوریل 1990 در پاریس ، فرانسه متولد شد ، اما در انگلیس

بزرگ شد. این بازیگر بزرگترین دوران کودکی خود را با هری پاتر و سنگ جادو

تجربه کرد و در حالی که در نقش هشتمین فیلم بازی در نقش هرمیون گرنجر

دوباره بازی می کرد ، روی صفحه بزرگ شد. واتسون در ادامه از موفقیت در صنعت

مد و مدلینگ برخوردار شد و همچنان با بازی در فیلمهایی مانند توانایی های

خود را به عنوان بازیگر به اثبات رساند هفته من با مرلین ، مزایای گل گلی

بودن ، زیبایی و جانور و زنان کوچک .



اِما واتسون بیشتر با بازی در نقش شخصیت هرمیون گرنجر ، یکی از بهترین دوستان هری پاتر در امتیاز فیلم "هری پاتر" شهرت دارد.
اما واتسون کیست؟

اما واتسون در 15 آوریل 1990 در پاریس ، فرانسه متولد شد ، اما در انگلیس بزرگ شد. این بازیگر بزرگترین دوران کودکی خود را با هری پاتر و سنگ جادو تجربه کرد و در حالی که در نقش هشتمین فیلم بازی در نقش هرمیون گرنجر دوباره بازی می کرد ، روی صفحه بزرگ شد. واتسون در ادامه از موفقیت در صنعت مد و مدلینگ برخوردار شد و همچنان با بازی در فیلمهایی مانند توانایی های خود را به عنوان بازیگر به اثبات رساند هفته من با مرلین ، مزایای گل گلی بودن ، زیبایی و جانور و زنان کوچک .
اوایل زندگی

اما شارلوت دوئر واتسون در 15 آوریل 1990 ، در پاریس متولد شد. والدین وی ، هر دو وکیل انگلیسی ، ژاکلین لوئسبی و کریس واتسون هستند. برادرش الکس سه سال بعد به دنیا آمد. پدر و مادرش در 5 سالگی واتسون طلاق گرفتند و او با مادر و برادرش به آکسفوردشایر انگلیس بازگشت.

واتسون در مدرسه هنر تئاتر Stagecoach در آکسفورد تحصیل کرد. او آواز ، بازیگری و رقص آموخت و در نمایش های مدرسه ای بازی کرد. غریزه طبیعی او برای بازیگری اولین بار هنگامی ظاهر شد که او در 7 سالگی در مسابقه شعر برای خواندن "دریا" از جیمز ریوز برنده شد.
بازی در نقش هرمیون گرنجر در 'هری پاتر'

واتسون هرگز حرفه ای عمل نکرده بود وقتی معلمان تئاتر او را به مأمورانی پیشنهاد می کردند که می خواهند یک فیلم آینده بر اساس اولین رمان از پرفروش ترین هری پاتر تهیه کنند ، سری بازی کنند. یک واتسون 9 ساله برای نقشی که باعث می شود او یک ستاره بین المللی شود ، هشت بار تست داد. هری پاتر ، نویسنده جی کی رولینگ ، که عمیقا درگیر پروسه فیلم بود تا مطمئن شود این کتاب را وفادار می ماند ، می خواست واتسون در این پروژه نقش داشته باشد.

واتسون به اندازه کافی عوامل انتخاب بازیگران و تهیه کنندگان فیلم را تحت تأثیر قرار داد و نقش هرمیون گرنجر ، بهترین دوست باهوش ، رئیس و صدای منطق هری پاتر را به دست آورد. هری پاتر توسط به تصویر کشیده شد دانیل ردکلیف و روپرت گرینت در نقش ران ویزلی ، بهترین دوست دیگر هری انتخاب شد. سه بازیگر کودک انگلیسی در سراسر جهان به خاطر بازی در نقش جادوگران جوانی که در حال نبرد بین خیر و شر هستند ، شناخته می شوند ، این کار با اکران فیلم های هری پاتر و سنگ جادو در نوامبر 2001 آغاز می شود.

اولین فیلم واتسون موفقیت چشمگیری داشت: هری پاتر و سنگ جادو در روز افتتاحیه خود در ایالات متحده رکوردشکنی 33.3 میلیون دلار را بدست آوردند و راهی فروش 975 میلیون دلار در سراسر جهان شد. این سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار و هفت جایزه BAFTA شد ، واتسون برای تقویت موقعیت خود به عنوان یک ستاره در حال ظهور تحسین منتقدان را دریافت کرد.

برای دهه بعد واتسون همچنان مشغول فیلمبرداری پاتر سریال بود. او نقش هرمیون را برای هری پاتر و اتاق اسرار در سال 2002 و برای هری پاتر و زندانی آزکابان در سال 2004 تکرار کرد و از طریق فیلم آخر ، به بازی در سریال های هشت قسمت ادامه داد هری پاتر و یادگاران مرگ : قسمت 2 ، در سال 2011.

گرچه آنها دوران نوجوانی خود را در مجموعه های فیلم گذراندند ، اما وتسون و كاستارها ، رادكلیف و گرینت ، با 5 ساعت تدریس خصوصی در روز ، با درس خود ادامه دادند. واتسون در آزمون های معادل سازی دبیرستان شرکت می کرد ، و در هر درس نمره بالایی می گرفت. او یک سال از مدرسه مرخصی گرفت تا از دو فیلم آخر هری پاتر فیلمبرداری کند ، اما اظهار داشت که به ادامه تحصیل خود متعهد است.

واتسون تلاش زیادی کرد تا تصویر ستاره کودک خود را که تقریباً با گره خورده بود ، کنار بگذارد پاتر حق رای دادن . "من در یک حباب کامل زندگی کرده ام. آنها مرا پیدا کردند و برای قسمت انتخاب کردند. و اکنون من به شدت تلاش می کنم از طریق آن راه خود را پیدا کنم. ”او در مصاحبه ای با Vogue در سال 2011 گفت.

لندن ، انگلستان - 07 ژوئیه: اما واتسون بازیگر زن در مراسم نمایش جهانی "هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2" در میدان ترافالگار در 7 ژوئیه 2011 در لندن ، انگلیس شرکت کرد. (عکس از Jon Furniss / WireImage)
مد و آموزش

از آنجایی که نوجوان به عنوان یک ستاره مشهور سینما روی سن آمد ، واتسون همچنین به عنوان یک مد لباس ظاهر شد ، سبک او توجه بسیاری از چهره های بزرگ صنعت مد را به خود جلب کرد. او یک بار به گفت: "من عاشق مد هستم. من فکر می کنم این خیلی مهم است ، زیرا این شما را به جهانیان نشان می دهد Teen Vogue ."

در سپتامبر 2009 واتسون اعلام کرد که با People Tree کار می کند ، یک برچسب مد که تجارت عادلانه را ارتقا می دهد. واتسون وقتی به عنوان چهره مجموعه پاییز / زمستان 2009 باربری و بار دیگر برای مجموعه بهار / تابستان 2010 انتخاب شد ، به دنیای مد و مدل بالا رفت.

واتسون وقتی او قفل های بلند خود را از بین برد ، طرفداران خود را غافلگیر کرد و در آگوست 2010 اولین مدل موی پیکسی را ارائه داد. این "جدید" به او کمک کرد تا تصویر ستاره کودک خود را بریزد پاتر روزهای و در جولای 2011 ، واتسون جلد را تزیین کرد Vogue . ماه بعد ، او در تبلیغات عطر Lancôme بازی کرد.

واتسون با حفظ تعهد خود به تحصیل ، در پاییز 2009 به عنوان دانشجوی سال اول دانشگاه براون در پراویدنس ، رود آیلند ثبت نام کرد. واتسون ادعا کرد که وی یک دانشگاه آمریکایی را به جای تحصیل در انگلیس انتخاب کرده است ، زیرا سیستم آمریکایی به دانشجویان اجازه می دهد بسیاری از موضوعات را همزمان مطالعه کنند. . واتسون گفت که براون همچنین مکانی بود که می توانست راحتتر در آن ادغام شود. او گفت: "من می خواهم طبیعی باشم." "من واقعاً ناشناس می خواهم."

در مارس 2011 واتسون فاش کرد که او تحصیل خود را به کار در پاتر فینال موکول کرده است. در ماه ژوئیه ، وی اعلام کرد که قصد دارد پس از تحصیل در دانشگاه آکسفورد در پاییز ، برای یک سال به براون بازگردد تا تحصیلات خود را تکمیل کند. وی در سال 2014 با مدرک انگلیسی از براون فارغ التحصیل شد. در همان سال ، او به عنوان سفیر حسن نیت زنان سازمان ملل منصوب شد.

اما واتسون در تاریخ 31 اکتبر 2016 در لندن ، انگلیس در هارپرز بازار زنان سال جوایز سال 2016 شرکت می کند. (عکس: دیوید ام. بنت / دیو بنت / گتی ایماژ برای Harper's Bazaar)
فیلم های
"کفش های باله" ، "داستان Despereaux"

گرچه واتسون از نزدیک با شخصیت هرمیون گرنجر شناخته شد ، اما در دوران نوجوانی بازیگر جوان می خواست بیشتر دیده شود. در سال 2007 او در فیلم دیگری بر اساس رمان کودکان ، کفش های باله ، ساخته نوئل استریت فیلد بازی کرد. این فیلم از BBC One پخش شد و با واتسون در نقش اصلی نقدهای شایسته ای به دست آورد. در سال 2008 او به عنوان شخصیت پرنسس نخود در کرد و به کارهای انیمیشن تبدیل شد داستان افسردگی صداپیشگی .
'زیبایی و جانور'

پس از نتیجه گیری هری پاتر ، واتسون برای فیلم My Week with Marilyn (2011) ، The Perks of Being a Wallflower (2012) ، The Bling Ring (2013) ، This Is The End (2013) و Noah (2014) انتخاب شد. در سال 2017 او نقش اصلی Belle را در اقتباس لایو اکشن Beauty and the Beast بازی کرد که تبدیل به پردرآمدترین موزیکال اکشن زنده در همه زمان ها شد.

در آن سال واتسون برنده جایزه افتتاحیه MTV Movie & TV Awards بهترین بازیگر مرد فیلم شد. واتسون گفت: "اقدام MTV برای ایجاد جایزه ای بدون جنسیت برای بازیگری برای همه معنای متفاوتی دارد." "اما از نظر من ، این نشان می دهد که بازیگری در مورد توانایی قرار دادن خود در جای شخص دیگری است. و این نیازی نیست که به دو دسته مختلف تقسیم شود. "
"دایره" ، "زنان کوچک"

همچنین در سال 2017 واتسون به پیوست تام هنکس برای تریلر و جان بویگا The Circle ، که علی رغم بازیگران قدرتمندش مورد بررسی های متوسطی قرار گرفت. مورد بعدی این بازیگر نقش برجسته مگ مارچ در در سال گرتا گرویگ اقتباس از 2019 بود زنان کوچک

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...