پروفایل عکس های جدید مکالی کالکین بازیگر آمریکایی + بیوگرافی

ماکولای کالکین بازیگری است که بیشتر به خاطر بازی در دوران کودکی در فیلم هایی مانند "دختر من" و "تنها در خانه" شناخته می شود.



ماکولای کالکین بازیگری است که بیشتر به خاطر بازی در دوران کودکی در فیلم هایی مانند "دختر من" و "تنها در خانه" شناخته می شود.

ماکولای کالکین کیست؟

اگرچه ماکولای کالکین اولین بار در سال 1988 در روی صحنه رفت راکت جبل الطارق ، اما نقش او در فیلم کمدی 1989 عمو باک بود که او را به بازیگر کودک مورد علاقه هالیوود تبدیل کرد. سال بعد وقتی ستاره بازیگری اش در فیلم کمدی بسیار موفق و موفق موفق در ستاره های او با نسبت شهابی روبرو شدند خانه تنهایی بود ، . بعد از فیلم در سال 1991 دختر من ، وضعیت ستاره کالکین کمرنگ شد ، اگرچه او همچنان به بازیگری ادامه می دهد.

اوایل زندگی

ماکولی کارسون کالکین در 26 آگوست 1980 در شهر نیویورک متولد شد. کالکین ، سومین فرزند از هفت کودک ، از کودکی مورد توجه مردم قرار گرفت. او در اولین نمایش خود در خارج از برادوی در چهار سالگی بازی کرد. کالکین در دوران کودکی هنرهای نمایشی را به طور گسترده مطالعه کرد ، از جمله آموزش در مدرسه باله آمریکایی بالانچین ، و در تبلیغات تلویزیونی بی شماری ظاهر شد.

بازیگر کودک ، سوپراستاروم "تنها در خانه"

کالکین اولین بار در سال 1988 در روی صحنه رفت راکت جبل الطارق ، اما نوبت جذاب او به عنوان جان کندی برادرزاده زودگذر در بازی کمدی عمو باک بود که باعث شد او به عنوان بازیگر کودک مورد علاقه هالیوود شناخته شود. سال بعد هنگامی که در کمدی تعطیلات بسیار موفق بازی کرد ، ستاره او به ابعاد شهابی رسید خانه تنهایی . این فیلم پردرآمدترین فیلم سال بود و دنباله ای با موفقیت کمتری را به وجود آورد ، " خانه تنها 2: گمشده در نیویورک در سال 1992".

در سال 1991 ، مکالی کالکین با بازی صمیمی و دوست داشتنی خود به عنوان بهترین دوست یک دختر جوان آشفته در فیلم اشک آور ، مخاطبان و منتقدان را تحت تأثیر قرار داد دختر من . فیلم های بعدی ، از جمله 1993 پسر خوب و 1994 ، بسیار ریچی ریچ جذاب بودند و بر محبوبیت کاذب کالکین تأکید کردند.

در طول زندگی حرفه ای خود ، پدر کالکین ، کیت ، مدیر او بود. در اوایل دهه 1990 شایعاتی مطرح شد که کیت را به سو mis مدیریت متهم می کرد. در سال 1995 ، والدین کالکین نبرد حضانت بر سر فرزندان و ثروت ماکولای را آغاز کردند. مادر وی سرانجام حضانت را به دست آورد.

فیلم های بعدی ، دوستی با مایکل جکسون

در سال 2003 ، پس از غیبت نسبتاً طولانی در نزد مردم ، کالکین در حزب هیولا بازی کرد ، یک داستان واقعی در مورد ظهور و سقوط یک مروج باشگاه. از فیلم های دیگر می توان به 2004 اشاره کرد Saved ! و 2007 جنس و صبحانه .

در سپتامبر 2004 ، کالکین به دلیل داشتن 17.3 گرم ماری جوانا و دو ماده کنترل شده دیگر که برای آنها نسخه ای نداشت ، در اوکلاهما دستگیر شد. وی در ازای هر اتهام یک سال به تعویق افتاد و 540 دلار برای دادگاه محکوم کرد.

در سال 2005 ، کالکین از دفاع کرد مایکل جکسون در دادگاه آزاری ستاره پاپ . وی اتهامات علیه جکسون را "کاملاً مضحک" خواند. کالکین در اوایل دهه 1990 با جکسون ملاقات کرد ، پس از آنکه با به ستاره خانه تنهایی رفت و مدتی را در مزرعه Neverland گذراند. او همچنین در موزیک ویدئو "سیاه یا سفید" جکسون بازی کرد. این ستاره ها چنان دوست خوب شدند که کالکین پدرخوانده دو فرزند ارشد جکسون شاهزاده مایکل جونیور و پاریس-مایکل کاترین جکسون است .

زیرزمین پیتزا

در سال 2013 ، کالکین برای اولین بار در گروه راک کمدی خود The Pizza Underground شروع به کار کرد ، که آهنگ های The Velvet Underground را با استفاده از متن و عنوان های آهنگ با موضوع پیتزا پخش می کرد. در سال 2016 ، او اعلام کرد که گروه منحل شده است.

زندگی شخصی

کالکین در سال 1998 وقتی 18 ساله بود با راشل ماینر بازیگر ازدواج کرد. این زوج در سال 2000 از هم جدا شدند.

کالکین بازیگر را آغاز کرد خواستگاری با میلا کونیس در سال 2002 . پس از بیش از هشت سال بی قرار ماندن ، کونیس و کالکین در اوایل سال 2011 جدایی خود را اعلام کردند. کالکین در حال حاضر با بازیگر سابق دیزنی ، برندا سونگ ، که او هنگام فیلمبرداری فیلم 2018 ملاقات کرد ، دیدار می کند. Changeland به کارگردانی شیث سبز.

هنگام حضور در Joe Rogan Experience کالکین پادکست در آگوست 2018 ، فاش کرد که هنگام ایجاد نمایش ، فرصت بازی در سریال کمدی The Big Bang Theory را رد کرده است. وی افزود: "اگر این برنامه را انجام دهم ، اکنون صدها میلیون دلار درآمد خواهم داشت" ، افزود: "در همان زمان ، سرم را به دیوار می کوبم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...