پروفایل عکس های ناب برن سات بازیگر زن ترک + بیوگرافی

برن ساعت (متولد

26 فوریه 1984) بازیگر تلویزیون ترکیه است که در آنکارا بزرگ شده است. از

زمان شروع حرفه خود ، او به خاطر بازیگری خود به رسمیت شناخته شده و جوایز

مختلفی را کسب کرده است. وی در دبیرستان خصوصی بنیاد کالج TED آنکارا تحصیل

کرد و قبل از اینکه به دنبال بازیگری برود ، به دانشکده علوم اقتصادی و

اداری دانشگاه Başkent رفت. او به بازیگری Türkiye'nin Yıldızları علاقه

مند شد و توسط تومریس گیرتلی اوغلو ، مدیر اجرایی ترکیه پیدا شد که به سرعت

 

برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021
برن سات 2021

نام مستعار: Beren Saat

نام کامل: Beren Saat

حرفه: بازیگر ، صدابردار ، خیرخواه

ملیت: ترکی

سن: 36 سال (در سال 2020)

تاریخ تولد: 26 فوریه 1984

محل تولد: آنکارا ، ترکیه

علامت زودیاک: ماهی ها

آمار قد ، وزن و بدن

قد: 5 فوت 5 اینچ (1.65 متر)

وزن: 53 کیلوگرم (116.6 پوند)

رنگ مو: قهوه ای روشن

رنگ چشم: سبز

برن ساعت (متولد 26 فوریه 1984) بازیگر تلویزیون ترکیه است که در آنکارا بزرگ شده است. از زمان شروع حرفه خود ، او به خاطر بازیگری خود به رسمیت شناخته شده و جوایز مختلفی را کسب کرده است. وی در دبیرستان خصوصی بنیاد کالج TED آنکارا تحصیل کرد و قبل از اینکه به دنبال بازیگری برود ، به دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه Başkent رفت. او به بازیگری Türkiye'nin Yıldızları علاقه مند شد و توسط تومریس گیرتلی اوغلو ، مدیر اجرایی ترکیه پیدا شد که به سرعت به کار او کمک کرد.

Saat اولین بازی خود را با یک قسمت جزئی در نمایش تلویزیونی Aşkımızda Ölüm Var (2004) انجام داد. سپس او توسط Tomris Giritlioğlu برای اولین نقش واقعی خود در Aşka Sürgün تنظیم شد. او به عنوان یك دختر بچه دزد به نام یاسمین انسال در نمایش سیاسی ATV Hatırla Seggili بازی كرد و برای بازی در نقش Bihter Yöreoğlu Ziyagil ، همسر بی وفا ، در برنامه عاشقانه تلویزیونی Aşk-ı Memnu ، كه برای آن برنده شد ، مورد توجه جهانی قرار گرفت. جوایز مختلف ، از جمله دو جایزه پروانه طلایی.

از دیگر نقش های مهم وی در تلویزیون می توان به یک قربانی حمله ، در درام تلویزیونی Fatmagül'ün Suçu Ne و یک مبارز عدالت به نام Derin Çelik / Yağmur Özden در نمایش Intikam ، بازسازی شده از تلویزیون تلویزیونی انتقام اشاره کرد. کار حرفه ای او در کنار فیلم با فیلم دراماتیک Güz Sancısı آغاز شد و با Gecenin Kanatları ، Rhino Season و Benim Dünyam ادامه یافت

او به عنوان بازیگر دوبلاژ در چند فیلم شرکت کرده است. وی در لیست "2010 Damgasını Vuranlar" که توسط روزنامه روزانه رادیکال توزیع می شود ، به عنوان بازیگر سال انتخاب شد. با وجود حرفه بازیگری ، ساعت به خاطر فعالیت های خیرخواهانه اش مشهور است. Beren Saat در فوریه 2012 با Kenan Doğulu شروع به معاشرت کرد. Saat و Doğulu در 23 فوریه 2014 در استانبول با هم به پایان رسیدند و در 29 ژوئیه 2014 در لس آنجلس ، کالیفرنیا در ایالات متحده نامزد کردند.

در سال 2010 ، او صدای باربی را در اقتباس ترکی از جنبش پردرآمد داستان اسباب بازی 3 لقب داد. در اواسط سال 2010 ، او به ماده برچسب چیپس Patos تبدیل شد که برای تبلیغات مختلف در آن شرکت کرده بود. تبلیغات بازرگانی. از آن زمان ، فروش تراشه های Patos 45 درصد رشد کرد.

در دسامبر همان سال ، او با برنامه ای که توسط Trendus.com تهیه و ساخته شد ، به عنوان یک خانم جوان که سرطان خون را با گروه سفید برفی روی جلد خود تجربه می کرد ، حاضر شد. پولی که با ارائه این کتاب های تاریخ به دست آمد به "بنیاد بهزیستی و آموزش کودکان مبتلا به سرطان خون" داده شد. بعداً برن ساعت برای فیلم پشتیبانی از وظیفه ساخته شده توسط اتحادیه اروپا و وزارت بهداشت افغانستان برای کار سخت زنان در افغانستان ، جلوی دوربین رفت.

با ما در ارتباط باشید تا درباره Beran Saat و LifeStyle او بیشتر بدانید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید در مورد Hande Ercel بدانید و LifeStyle او .

حقایقی که هرگز درباره برن ساعت نمی دانستید!

    • Beren Saat به عنوان شخصیت اصلی در برنامه تلویزیونی Muhteşem Yüzyıl: Kösem بازی کرد ، که گفته شد برای هر قسمت 90،000 دریافت می کند.
    • برن ساعت پردرآمدترین بازیگر تلویزیونی ترکیه از سال 2008 تا 2014 بود.
    • نمایش تلویزیونی Aşk-ı Memnu به شهرت باورنکردنی در مصر دست یافت و یک کانال تلویزیونی مستندی درباره زندگی برن ساعت ساخت. بعد از اینکه این نمایش به محبوبیت گسترده ای دست یافت ، Saat به کیفیت جهانی غیرقابل انکاری در خاورمیانه و اروپا رسید. در 24 ژوئن 2010 ، آخرین قسمت منتشر شد که مرگ Bihter را برجسته می کند و سال بعد در مراسم بزرگداشت شخصیت ، افراد پیام های ناراحت کننده کلیسای او را به اشتراک می گذارند.
    • حامدی آلکان ، فردی از هیئت منصفه ستارگان رقیب ترکیه ، اطلاعات و اطلاعاتی در مورد برن ساعت داشت.
    • در اواخر سال 2010 ، مرکز نظارت بر رسانه پس از کاوش اعلام کرد که Saat در میان شناخته شده ترین بازیگران نمایش های تلویزیونی و پر صحبت ترین بازیگران تلویزیون در سال برجسته است.
    • در لیست "2010 Damgasını Vuranlar" که توسط روزنامه روزانه رادیکال توزیع می شود ، برن ساعت به عنوان بازیگر سال انتخاب شد.
    • Güz Sancısı (دردهای پاییز) اولین مواجهه با عناصر فیلم او بود ، فیلمی دوره ای با هماهنگی Tomris Giritlioğlu.
    • یکی از برجسته ترین مواردی که در Fatmagül'ün Suçu Ne مورد بحث ترین قرار گرفت صحنه حمله عاطفی در صحنه اصلی بود که رکوردهای رتبه بندی را شکست. این نمایش به طور کلی با استقبال مردم روبرو شد و در ردیف برترین های نمایش سال های جاری بود. Saat به همراه چند نفر از اصحاب که قبلاً صحنه حمله را بازی می کردند ، برای این نقش کمک فکری کرد.
    • بعداً این برنامه تلویزیونی به دلیل صحنه های جنسی خود در میان انگیزه های پارلمان قید شد و یک جنگ صلیبی برای جلوگیری از ابلاغ این قرارداد آغاز شد.
    • پس از به تصویر کشیدن وی از Fatmagül ، یک سایت یک بازی رایانه ای را در وب پخش کرد و از او به یکی از شخصیت های آن تغییر یافت. در حین انحراف ، ساعت می توانست از کمد لباس هایی تهیه کند که شامل چیزهایی مانند لباس ، کفش ، کلاه گیس و غیره باشد. این یک محصول برجسته در میان تفریحاتی است که در فصل تولید آن بیشترین بازی را داشته است. وی برای شغل خود در این تنظیم ، به عنوان جایزه تلویزیونی آنتالیا در طبقه بندی بهترین بازیگر سریال درام انتخاب شد.
    • در سال 2011 ، او به ماده ضد تعریق Rexona تبدیل شد و همه 100000 را که به دست آورده بود به "Mor Çatı" ، یک خانه امن برای خانمها داد.
    • در "ماه آگاهی از سرطان بوسوم" در اکتبر 2014 ، او در Abdi Ipekçi Arena حاضر شد و در میان رقابت های بسکتبال یورو لیگ ، یک توپ پرش نمادین را با یک توپ صورتی بازی کرد.
    • در سال 2012 ، او تی شرت هایی را برای مجله Elle طراحی کرد که صورتش روی اسپردشان بود و قسمت عمده پول نقدی که از ارائه تی شرت در فروشگاه های NetWork بدست می آمد به Nar Taneleri Projesi ("پروژه دانه های انار") تعلق می گرفت. ، یک خیرخواهی که به خانم های جوان ولگرد جوان می آموزد که در جایی از 18 تا 24 سال بالغ شده اند.
    • Saat در کنار نام های بزرگ و بزرگ مختلف به برنامه "Gençliğe Hitabe" علاقه مند شد تا به جوانان مبتلا به ناتوانی شنوایی با استفاده از ارتباطات مبتنی بر ژست علاقه مند شود.

آموزش Beren Saat

صلاحیت: فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی

مدرسه: دبیرستان کالج TED آنکارا

کالج: باسکنت ، دانشگاه ، آنکارا ، ترکیه

گالری Beren Saat

شغلی Beren Saat

حرفه: بازیگر ، صدابردار ، خیرخواه

شناخته شده برای: Aşk-ı Memnu (مجموعه تلویزیونی)

اولین سریال / فیلم تلویزیونی:

  • در عشق ما مرگ وجود دارد (نمایش تلویزیونی 2004) ، دردهای پاییز (2009)

حقوق و دستمزد: N / A

ارزش خالص: 7 میلیون (2013)

خسته؟ بیوگرافی ویدئویی برن ساعت را تماشا کنید

خانواده و اقوام

پدر: حسین آوینی ساعت

مادر: ایلا ساعت

برادر (ها): Cem Saat

خواهر (ها): N / A

وضعیت تاهل: متاهل

شوهر / دوست پسر: کنان دوگولو (2014-)

پسر (ها): N / A

دختر (ها): N / A

دوست پسر سابق:

N / A

موارد دلخواه برن ساعت

سرگرمی ها: N / A

غذای مورد علاقه: N / A

مقصد مورد علاقه: لندن ، انگلیس ، انگلستان

رنگ مورد علاقه: N / A

سوالات متداول در مورد Beren Saat

چگونه برن ساعت معروف شد؟

پس از انجام برخی از نمایش های جزئی ، او در نقش یاسمین Unsal در سریال محبوب Hatirla Seggili به کارگردانی Faruk Taber از او اخراج شد. در طول پخش این سریال ، برن ساعت به موفقیت و شهرت زیادی در سراسر کشور دست یافت.

چرا هازال برن را به عروسی خود دعوت نکرد؟

در عروسی هازال همه میهمانان "عشق ممنوع" حضور داشتند اما برن غایب بود. رسانه های ترکیه گزارش دادند که برن و هازال هیچ ارتباط اجتماعی با یکدیگر ندارند و آنها به هیچ وجه با هم ارتباط ندارند. برن همچنین هازال را در عروسی خود که در سال 2014 برگزار شد دعوت نکرد ، در حالی که نه همه بلکه بسیاری از بازیگران "عشق ممنوع" در آن حضور داشتند.

چرا برن ساعت به عنوان همسر بی وفا شناخته می شود؟

او در نمایش سیاسی Hatirla Segili در ATV به عنوان یك دختر بچه دانه به نام یاسمین Unsal بازی كرد و به دلیل بازی در نقش Bihter Yestreoglu Ziyagil ، همسر بی وفا در سراسر جهان محبوب شد.

آیا Beren سری Netflix را هدایت می کند؟

Beren Saat در نقش اصلی سریال Netflix "The Gift" که به آن Atiye نیز معروف است ، بازی می کند. این درام فانتزی عمدتا به دلیل بازیگری برن ساعت مخاطب را به خود جلب کرده است.

چرا برن ساعت به ازدواج خود پایان داد؟

اوایل سال جاری برن ساعت از همسرش کنان دوگولو جدا شد. شوهر او تلاش زیادی برای نجات رابطه آنها کرد اما برن خواستار طلاق شد. رسانه های ترکیه گزارش دادند که کنان با بازیگر دیگری به نام اصلی ایسلر ، برن را فریب داد. این دلیل جدایی آنها بود

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...