پروفایل جذاب ترین عکسهای حدیث چهره پرداز بازیگر

نام اصلی: حدیث چهره پرداز متولد: 30 شهریور 1366 در تهران زمینه فعالیت: سینما ، تئاتر و تلویزیون حرفه: بازیگر درجه: لیسانس ادبیات نمایشی سالهای فعالیت: تاکنون 1385 قد: 171 سانتی متر

حدیث چهره پرداز اینستاگرام
نام اصلی: حدیث چهره پرداز متولد: 30 شهریور 1366 در تهران زمینه فعالیت: سینما ، تئاتر و تلویزیون حرفه: بازیگر درجه: لیسانس ادبیات نمایشی سالهای فعالیت: تاکنون 1385 قد: 171 سانتی متر
حدیث چهره پرداز در بچه مهندس
حدیث چهره پردازش ، متولد 21 سپتامبر 1987 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.
حدیث چهره پرداز در بچه مهندس ۳
وی که از ادبیات فارغ التحصیل شده است ، لیسانس نمایندگی بودجه است و از تئاتر شروع می کند و اکنون در فیلم و تلویزیون بازی می کند.
حدیث چهره پرداز در بچه مهندس 3
وی در یک خانواده شش نفره با یک برادر به نام ابراهیم و یک خواهر به نام ساناز که روانشناس خواننده است و یک خواهر به نام هلیا که دارای مدرک فوق لیسانس الکترونیک است زندگی می کند و پدر خود را سالها از دست داده است.
حدیث چهره پرداز ویکی پدیا
از سال 1985 ، فعالیت تئاتر شما با بازی هایی از Olive ، رقصنده ، داستانی برای بهرام چوبین آغاز شد.
حدیث چهره پرداز اینستا
اولین ویدیوی پردازش فیلم کوتاه یک روز بارانی زیبا بود که در آن وی موفق به دریافت دیپلم بازیگری زن در جشنواره کودک و نوجوان شد.
حدیث چهره پرداز در لازانیا
حدیث چهره پردازش با بازی در فیلم کوچه پس کوچه های شمرون به کارگردانی کامران قداکچیان اولی تجربه سینمایی خود را در سال 2012 با بازیگران شاهرخ استخری ، اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا بدست آورد.
حدیث چهره پرداز بچه مهندس
نقش مژگان در سریال بچه مهندس یکی از نقش های کلیدی است که وی در نوجوانی در نقش یک مرد بازی کرد و در بزرگسالی نقش مژگان را بازی کرد.
حدیث چهره پرداز و روزبه حصاری
فیلم کوتاه "یک روز بارانی زیبا" بود. وی برای بازی در این فیلم کوتاه دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از جشنواره کودک و نوجوان را دریافت کرد. از فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی حدیث چهره ، سریال های "محله تهران" ، "اصحاب باد" ، "کارآگاهان" ، فیلم های "عصر دیگر" ، "سایه" ، "هنوز نه" ، "جوجه تیغی ها" از "معکوس" نام برد چرخ دنده ها »و فیلم های« زندگی خاص »و« کوچه پس کوچه های شمرون ». یک بار دیگر ، او نام خود را به نام خود کرد. "بچه مهندس 3" یک سریال ویژه ماه مبارک رمضان سال 1399 است که از شبکه 2 پخش می شود 
حدیث چهره پرداز و همسرش
بازی پردازش صورت حدیث در کوچه پس کوچه های شمرون از فیلم "بعد از کوچه های شمرون" ساخته "کامران قداکچیان" می توان با این فیلم وارد عرصه سینما شد. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده حسین فرح بخش و عبدالله علیخانی است.
حدیث چهره پرداز و مهشید جوادی
این فیلم داستان زندگی دو جوانی است که تازه ازدواج کرده اند. آنها به دلیل یک سری اتفاقات و شرایط قادر به ادامه زندگی مشترک نیستند و قصد جدا شدن دارند. روزی که برای تقاضای طلاق به دادگاه می رود با حوادث غیرمنتظره علل و .....
حدیث چهره پرداز بیوگرافی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...