بیوگرافی و عکس های alexa خواننده کره ای

الکسا (Alexa) خواننده و رقصنده آمریکایی-کره‌ای است. او در ۹ دسامبر ۱۹۹۶ در تالسا، اکلاهما، ایالات متحده به دنیا آمد. پدر الکسا آمریکایی روس‌تبار و مادرش اهل کره جنوبی است. مادر الکسا در سن پنج سالگی توسط والدین آمریکایی خود در یک یتیم‌خانه در گویانگ، استان گیونگ‌گی، کره جنوبی، جاییکه آخرین بار برادرش را دید، به فرزندی پذیرفته شد.

الکسا از همان کودکی به موسیقی علاقه داشت و در سنین پایین شروع به یادگیری رقص و خوانندگی کرد. او در دبیرستان در گروه کر مدرسه فعالیت داشت و در مسابقات مختلف هنری شرکت می‌کرد.

پس از دبیرستان، الکسا به کالج محلی تولسا رفت و در رشته تئاتر موزیکال تحصیل کرد. او در طول تحصیل خود در چندین نمایش موزیکال حضور داشت.

در سال ۲۰۱۶، الکسا در فصل دوم برنامه رقابتی رایزینگ لجندز شرکت کرد. او در این برنامه به فینال رسید و به عنوان دومین نفر برگزیده شد.

پس از پایان برنامه رایزینگ لجندز، الکسا با کمپانی زی‌بی قرارداد امضا کرد و برای دو سال و نیم کارآموز آنجا بود. در طی این زمان، او در برنامه رقابتی شبکه ام‌نت به نام پرودوس ۴۸ شرکت کرد. الکسا در این برنامه نیز به فینال رسید و به عنوان عضو گروه دخترانه IZ*ONE انتخاب شد.

گروه IZ*ONE در اکتبر ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دخترانه K-pop تبدیل شد. الکسا در این گروه به عنوان یکی از رقصنده‌های اصلی و خواننده‌های اصلی فعالیت داشت.

گروه IZ*ONE در آوریل ۲۰۲۰ به دلیل انقضای قرارداد با کمپانی زی‌بی منحل شد.

پس از انحلال IZ*ONE، الکسا در اکتبر ۲۰۱۹ به عنوان خواننده انفرادی فعالیت خود را آغاز کرد. اولین تک‌آهنگ او با نام "Bomb" به موفقیت بزرگی دست یافت و به رتبه اول جدول Gaon Digital Chart رسید.

الکسا تاکنون دو آلبوم استودیویی و چندین تک‌آهنگ منتشر کرده است. او همچنین در چندین موزیک ویدیو و برنامه تلویزیونی حضور داشته است.

الکسا به دلیل صدای قدرتمند و رقص‌های خیره‌کننده‌اش به یکی از محبوب‌ترین خوانندگان K-pop تبدیل شده است. او همچنین به عنوان یک نماد الهام‌بخش برای جوانان شناخته می‌شود.

برخی از موفقیت‌های الکسا عبارتند از:

  • برنده شدن در فصل دوم برنامه رقابتی رایزینگ لجندز
  • انتخاب شدن به عنوان عضو گروه دخترانه IZ*ONE
  • رسیدن به رتبه اول جدول Gaon Digital Chart با تک‌آهنگ "Bomb"
  • دریافت جوایز متعدد از جمله جایزه هنرمند جدید سال در جوایز موسیقی Mnet Asian Music Award (MAMA)

البوم تصاویر بازیگر

بیوگرافی alexa خواننده کره ای

بیوگرافی الکسا (Alexa) خواننده کره ای با داستان زندگی


بیوگرافی alexa خواننده کره ای

بیوگرافی ALEXA سولوییست


بیوگرافی alexa خواننده کره ای

Alexa از کره جنوبی


بیوگرافی alexa خواننده کره ای

الکسا گریس - Alexa Grace (بازیگر) 


بیوگرافی alexa خواننده کره ای

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...