پروفایل ناب عکس های حمیدرضا پگاه و همسرش

حمیدرضا پگاه (متولد 1 ژانویه 1981 در تهران) با سریال "با من بمان" به

کارگردانی حمید لبخنده و "تفنگ با سر پر" در تلویزیون ظاهر شد و مردم او را

شناختند. او بازیگر بود و مسعود فروتن به او پیشنهاد بازی در سریال "طرف

ششم" را داد. وی همچنین در فیلم "چند تار تار مو" به کارگردانی ایرج کریمی

نقش افتخاری و آزاد را بازی کرد. او قرار بود در سریال "کلاه پهلوی" بازی

کند اما چون زمان تولید این سریال مشخص نبود ، آن را لغو کرد. . تاکنون در

آثاری مانند "ضلع ششم" ، "شب شب ها" ، "تا آزادی" ، "یک روز قبل" ، "تفنگ" ،

"شن های کف رودخانه" ، "این زن حرف نمی زند" ، "عاشق مترسک" ، "پرونده

هاوانا" ، "بسیار نزدیک" و نقش بازی می کنند. اگر کارهای هنری او یک فیلم

است یا نقاشی وجود دارد که دوست دارد ذهنش را از دست بدهد و دوست ندارد

درباره اش صحبت کند. بیشتر بازیگران نقش مثبتی دارند. او بسیار مشهور است و

می گوید این ممکن است به تربیت من بستگی داشته باشد. مهم نیست که او در

سینما کار می کند یا تلویزیون ، او مهمترین نقش است و مردم را با آن ارتباط

می دهد. او عاشق بازی در نقش "جیمز باند" است. هیچ کس نمی تواند از بودن

با او احساس بدی داشته باشد. سعی کنید به آرامی و ثابت قدم بردارید و در هر

کاری حضور داشته باشید. وی یک دوره فن بیان را با زنده یاد فهیمه راستکار

سپری کرده است.

نام: حمیدرضا
نام خانوادگی: پگاه
حرفه: یازیگر
تولد: 11/10/1350
محل تولد: تهران

بیوگرافی حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه (متولد 1 ژانویه 1981 در تهران) با سریال "با من بمان" به کارگردانی حمید لبخنده و "تفنگ با سر پر" در تلویزیون ظاهر شد و مردم او را شناختند. او بازیگر بود و مسعود فروتن به او پیشنهاد بازی در سریال "طرف ششم" را داد. وی همچنین در فیلم "چند تار تار مو" به کارگردانی ایرج کریمی نقش افتخاری و آزاد را بازی کرد. او قرار بود در سریال "کلاه پهلوی" بازی کند اما چون زمان تولید این سریال مشخص نبود ، آن را لغو کرد. . تاکنون در آثاری مانند "ضلع ششم" ، "شب شب ها" ، "تا آزادی" ، "یک روز قبل" ، "تفنگ" ، "شن های کف رودخانه" ، "این زن حرف نمی زند" ، "عاشق مترسک" ، "پرونده هاوانا" ، "بسیار نزدیک" و نقش بازی می کنند. اگر کارهای هنری او یک فیلم است یا نقاشی وجود دارد که دوست دارد ذهنش را از دست بدهد و دوست ندارد درباره اش صحبت کند. بیشتر بازیگران نقش مثبتی دارند. او بسیار مشهور است و می گوید این ممکن است به تربیت من بستگی داشته باشد. مهم نیست که او در سینما کار می کند یا تلویزیون ، او مهمترین نقش است و مردم را با آن ارتباط می دهد. او عاشق بازی در نقش "جیمز باند" است. هیچ کس نمی تواند از بودن با او احساس بدی داشته باشد. سعی کنید به آرامی و ثابت قدم بردارید و در هر کاری حضور داشته باشید. وی یک دوره فن بیان را با زنده یاد فهیمه راستکار سپری کرده است.
ازدواج و همسر

همسر او نغمه نادری ، کارگردان تئاتر است. او فرزندی به نام هانا پگاه دارد.

همسر حمیدرضا پگاه
زندگی خانوادگی

او سه خواهر و یک برادر دارد ، پدر یک کارمند بازنشسته و مادرش یک خانه دار است. وی فرزند دوم خانواده است. این کودک اهل خیابان دلگوشای پیروزی تهران است و تا کلاس چهارم در این محله زندگی می کند. در مدرسه شیطنت او ، همه چیز لازم نیست و او بیشتر برای دیگران انتخاب می شود. خانواده خانواده را بسیار دوست دارند و وقت خود را تلف نمی کنند ، در اوقات فراغت کاملاً در خدمت خانواده است. او قبلاً در شرق تهران و اکنون در غرب تهران زندگی می کرد. او صدای خوبی دارد و چندین بار به او پیشنهاد بازیگری داده شده است اما او قبول نکرده است. این بیشتر از روی کنجکاوی ناشی از بازیگری بود.
علاقه به ورزش

او عاشق فوتبال است و از کودکی به عضویت تیم راه آهن غیر حلال و سپس جوانان پاس و جوانان پرسپولیس درآمد. در سیزده سالگی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و در تست دروازه بانان شرکت کرد. در آن زمان ضیا عربشاهی و کاظم سید علیخانی به سمت دروازه شلیک کردند و وحید قلیچ انتخاب شد. حمیدرضا آزمایش کرد و انتخاب شد. وی دو یا سه هفته به تمرین ادامه داد ، اما چون راه خانه با محل تمرین فاصله زیادی داشت ، ادامه نداد. در آن زمان تمرینات پرسپولیس در داودیا برگزار می شود. او همیشه تا پایان دبیرستان با بچه ها در مدرسه و خیابان فوتبال بازی می کرد و پس از ترک ارتش ، آنجا را ترک کرد و بازی دیگری انجام داد. . فوتبال از باشگاه های انگلیسی پیروی می کند ، افسانه دروازه بان او در دوران بازی "Sepp Meyer" بود. او همچنین یک شناگر تمام عیار است و از بین رشته های این ورزش ، فقط مجوز را نمی شناسد. حمید درخشان الگوی او در فوتبال بود.
اولین کار تلویزیونی

اولین حضور تلویزیونی وی در سال 1972 در مجموعه "سمت ششم" بود. او مدتی در کلاس های آدینه گلاب شرکت کرده است. او سالها در این زمینه بوده است اما از او دیده و شنیده نشده است.
محبوبیت

حضور وی در سریال "آخرین گناه" ساخته حسین سهیلی زاده در سال 2006 برای وی مشهور بود ، سریال های "هیرانی" و "آوای باران" باعث افزایش نیروی دوست داشتنی در بین مردم شد.
نظر حمیدرضا پگاه در مورد بازیگری

او بازیگری را نوعی خلقت می داند. هدف نهایی او در بازیگری این است که همانطور که هست زندگی کند. او می گوید که بازیگری چندین "تی" دارد: عقل ، تخیل ، تفکر ، تعهد و توانایی. او کارگردانی حرفه ای را دوست دارد و یکی از سرگرمی های اوست.

حقوق اول

کمترین حقوق او در اولین شغلش بود که ماهیانه پنجاه هزار تومان درآمد داشت.
از نظر او بهترین فیلم

او کارهای کیشلوفسکی را دوست دارد. او فیلم "لیلا" ساخته داریوش مهرجویی را خیلی دوست دارد. یکی از فیلم های مورد علاقه او "گوزن" است.
بهترین کارتون

در دوران کودکی از کارتون "سوپرمن" لذت می بردم.
خصوصیات اخلاقی

او به نجابت و صداقت شهرت دارد. او می گوید فقط مرگ راه حلی ندارد وگرنه هر مشکلی راه حلی دارد. می گویم وقتی می خوابم و شرایط خواب مهیا نیست ، بدترین ساعت زندگی من است. عاشق هنرهای تجسمی است. او هرگز رابطه خوبی با گذاشتن سبیل ندارد و در کارخانه ها کمتر به این موضوع می پردازد. او به هیچ وجه کار لباس فرم و کارمندی را دوست ندارد. او از جنجال متنفر است. وقتی صداقت را می بینم حالم بد می شود. او منفورترین افراد جهان را دروغگو می داند. او اعتقاد ویژه ای به سرنوشت و سرنوشت دارد. برای شخصی بسیار مهم است که ناراحت نشود. او گفت که در این جهان ، شما باید برای چیزی که w است غمگین شوید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...