پروفایل ناب عکس های کلودیا لینکس (شقایق ثامن) مدل ایرانی

کلودیا لینکس یک مدل ، بازیگر زن ، مربی گویش ، خواننده و مترجم حرفه ای

ایرانی است که در بین مردم به عنوان شهرآزاد بانوی مگدالن شناخته می شود.

به همین ترتیب ، او همچنین به خاطر تک آهنگهایش ، Oh Daddy ، شناخته می

شود.

کلودیا لینکس کیست؟

کلودیا لینکس یک مدل ، بازیگر زن ، مربی گویش ، خواننده و مترجم حرفه ای ایرانی است که در بین مردم به عنوان شهرآزاد بانوی مگدالن شناخته می شود. به همین ترتیب ، او همچنین به خاطر تک آهنگهایش ، Oh Daddy ، شناخته می شود.
کلودیا لینکس: زیست ، سن ، تحصیلات ، تاریخ

کلودیا لینکس در 8 ژوئن 1982 در تهران ، ایران متولد شد. نام کامل وی Shaghayegh Claudia Lynx است. از سال 2020 ، او 37 ساله است. از نظر ملیت ، او ایرانی است و قومیت او ایرانی-ایرانی است. به همین ترتیب ، علامت زودیاک او جوزا است.

درباره پدر و مادر وی اطلاعات جزئی وجود ندارد ، با این حال ، می دانیم که مادر او پس از به دنیا آوردن کلودیا در سن 24 سالگی درگذشت. همانطور که در مورد خواهر و برادرهای او ، او یک برادر به نام شروین ثامن دارد. خانواده وی هنگامی که لینکس فقط سه ماهه بود به نروژ مهاجرت کردند و هنگامی که او پنج ساله بود ، خانواده اش به تورنتو کانادا نقل مکان کردند.
 
 

بخوانید کارولین فلاک بیو ، سن ، ارزش خالص ، همسر ، خانواده ، روزهای زندگی ما ، سلامتی ، توییتر ، فیس بوک ، پسر و موارد دیگر را !
تاریخچه آموزش

در مورد سوابق تحصیلی وی اطلاعاتی در دست نیست. وی سابقه تحصیلات خود را فاش نکرده است.
قد ، چشم ، رنگ مو

صحبت از اندازه گیری های بدنش ، قد او 5 فوت و 10 اینچ است و وزنش 56 کیلوگرم است. به همین ترتیب ، او یک چشم آبی رنگ با موهای سبزه دارد. اندازه های بدن او 34.5-24-35 اینچ برای سینه ، دور کمر و اندازه لگن است.
رابطه ، متاهل؟

کلودیا لینکس اطلاعات جزئیات مربوط به وضعیت رابطه خود را به اشتراک نگذاشته است. او زندگی شخصی خود را خصوصی نگه می دارد. او نه پسری را به عنوان دوست پسر خود معرفی کرده است و نه با شخصی دیده شده است. بنابراین ، می توان حدس زد که او مجرد است.
کلودیا-سیاه گوش -2





کلودیا لینکس در سایت های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام فعال است. او بیش از 28.3K دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از 88K نفر در فیس بوک دارد. او در حساب توییتر خود حدود 77 دنبال کننده دارد.
زندگی حرفه ای و شغلی
حرفه بازیگری

او که از زندگی حرفه ای خود صحبت می کرد ، کار خود را از سه سالگی با حضور در تبلیغات تلویزیونی محصولات کودک آغاز کرد. بعداً ، در سال 1993 ، او به عنوان مجری برنامه تلویزیونی فارسی کار کرد. این نمایش ها به او کمک کرد تا محبوبیت بیشتری در جامعه فارس پیدا کند. پس از چند سال ، وی شروع به نوشتن و کارگردانی نمایش تلویزیونی فارسی ، تلویزیون تماشا کرد. این برنامه از 1995 تا 1997 پخش شد. در سال 1995 ، وی جایزه جوانترین نویسنده / کارگردان را از آن خود کرد.

وی در سن 16 سالگی شروع به مدلینگ کرد. او در مجلات مختلف ظاهر شد. بعداً ، او نقش میس جهان را در مجموعه تلویزیونی آمریکایی ، بال غربی در سال 2005 به تصویر کشید. به همین ترتیب ، او همچنین در همان سال در ویدئو ، لژیون مردگان به عنوان Aneh-Tet ظاهر شد. در سال 2011 ، او در فیلم کوتاه ، ششمین نقش آنجلا حضور داشت.
شغل آواز

وی فعالیت موسیقی خود را با انتشار اولین آلبوم خود با نام شقایق در سال 2003 آغاز کرد. با این وجود به دلیل مشغله زیاد ، پس از اولین آلبوم خود نمی توانست هیچ آلبوم موسیقی را راه اندازی کند.
ارزش خالص کلودیا لینکس / حقوق و دستمزد

او در مورد درآمد خود صحبت می کند ، او به عنوان یک بازیگر ، نویسنده و مدل ، مبلغ خوبی برای زندگی خود به دست آورده است. ارزش خالص دارایی وی 2 میلیون دلار تخمین زده شده است. به همین ترتیب ، او 19 هزار دلار - 208 هزار دلار به عنوان بازیگر درآمد دارد. به همین ترتیب ، وی به عنوان مدل 21 تا 208 هزار دلار درآمد دارد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...