عکس پروفایل فوت خواهرزاده + متن غمگین 1402

بالاخره یک سال پر از درد و اندوه گذشت و بار دیگر سالگرد مرگ شما به پایان

رسید. خواهرزاده عزیز و محبوب ، محبوب همه اعضای خانواده ، سالروز درگذشت

شما پدر و مادر عزیز را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و آرامش

خاطر پدر و مادرم را مسئلت می نمایم.

برای یک مادر ، هیچ چیز در دنیا دشوارتر و غم انگیزتر از مرگ یا از دست دادن کودک نیست. خواهر عزیزم ، درگذشت فرزند عزیز و محبوب شما را به درگاه خداوند متعال تسلیت عرض می نمایم. اگر من از خدا می خواهم که شما برای این زن تازه کار بهترین در بهشت ​​باشید. ما را در غم و اندوه این عزیز که تازه سفر کرده شریک بدانید. خداوند متعال صبر روز افزون را با فضل و رحمت به شما عطا فرماید.

😢😢😢

من نمی دانم امر رسمی چیست که بعضی اوقات بعضی از افراد از این نوع بدون خبر به واحدی از این سرزمین می روند و در خانه ای دور می شوند؟ !!!! خدایا غم عزیزان ما می تواند بر دوش ما بسیار سنگین باشد. با لطف و رحمت خود ، این بار سنگین را از دوش ما بردارید ، خصوصاً خواهر عزیزم ، که از دست دادن فرزند خود ناراحت است.

😢😢😢

خواهر عزیز من به شما و همسر عزیزتان تسلیت می گویم. باشد که خداوند فرزند عزیز و شیرین شما را در بالاترین بهشت ​​زیر سایه خود زندگی کند. روحش شاد و یادش در قلبهایش جاودانه باد.

😢😢😢

اگر گران بودیم و رفتیم ، اگر نامهربانی کردیم و رفتیم. آبجو ، عزیزتر از غم جدایی فرزند جگر گوشه تو ، می توانم تسلیت بگویم ، و از خداوند می خواهم که به تو آمرزش ، صبر و بردباری عطا کند.

😢😢😢

خواهرزاده عزیز من ، من نمی دانم با خاطراتت بدون تو چه کنم؟ غم از دست دادن یک تراژدی گران قیمت زیرا مرگ ناگهانی شما آنقدر سنگین و ناگهانی بود که همه ما را شوکه کرد. روحتان شاد و شاد باشد و یادتان در قلب همه ما جاودانه باد.

😢😢😢

خواهرزاده عزیز ، یک سال است که در غم دوری از دل همه ما تنگ شده اید. سالگرد وفات تسلیت باد.

😢😢😢

بالاخره یک سال پر از درد و اندوه گذشت و بار دیگر سالگرد مرگ شما به پایان رسید. خواهرزاده عزیز و محبوب ، محبوب همه اعضای خانواده ، سالروز درگذشت شما پدر و مادر عزیز را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و آرامش خاطر پدر و مادرم را مسئلت می نمایم.

😢😢😢

خواهر عزیز و مهربانم ، غم درگذشت فرزند عزیز و محبوب من تأثیرگذار است و همه ما را تحت تأثیر قرار داده است. اگرچه تسلیت حرف کوچکی است و نمی تواند چیزی از این غم بزرگ را از دوش شما بکاهد ، اما من می خواهم شما نیز در این غم بزرگ شریک باشید و بدانید که ما شما را یاد خواهیم گرفت و برای همیشه با شما خواهیم بود. شما هستید. . درود بر او.

😢😢😢

خواهر عزیز من ، از دست دادن فرزند عزیز و خدمت به شما و همسر عزیزتان تسلیت می گویم. اگر خدای عزیز من به تازگی به خدا سفر کرده است ، بالاترین درجات را در بهشت ​​جاوید و برکات خداوند طلب می کنم. روحش در خانه باقیمانده شاد باشد.

😢😢😢

إنا الله و إنا إلی راجعون خواهر عزیزم درگذشت. شما درگذشت ناگهانی فرزندتان را تسلیت می گویید. من می دانم که مرگ عزیزان ، به ویژه جوانان ، چقدر سخت و دردناک است. خداوند به شما صبر و بردباری در از دست دادن عزیزتان عطا کند.

😢😢😢

سرنوشت این بار بد نوشت و اندوه بی پایان را بر دوش ما نوشت. امروز سالگرد مرگ خواهرزاده ای است که هنوز پشت لب هایش سبز نشده بود. ما را بر روی تخت بگذار و خاطرات او را برای همیشه در قلبمان بگذار و تو رفتی. خواهر عزیزم درگذشت. از دست دادن این بار گرانبها را تسلیت می گویم. من می توانم و از خداوند متعال مسئولیت بهترین بهشت ​​سبز و روزی را که برای این عزیز سفر کردم مسئولیت دارم.

😢😢😢

زندگی بعد از مرگ خواهرزاده عزیزم دیگر برای من معنایی ندارد. همه چیز یک نقطه تاریک دارد. خواهرزاده عزیزم امروز سالگرد مرگ شماست. باید اعتراف کنم که در طول این سال غیبت ، یک نقطه سیاه بر قلب من حاکم شده است ، که هیچ پاداشی برای پاکسازی ندارد. روحت شاد و یادت گرامی باد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...