دانلود واتساپ برای تبلت اندروید

واتس اپ یک برنامه چت خصوصی معروف در جهان است که مشابه مسنجر است، اما ویژگی های زیادی دارد که آن را بهتر از مسنجر می کند.

اپلیکیشن واتس اپ این امکان را به شما میدهد که بدون پرداخت هزینه پیام، پیام های کوتاه را رد و بدل کنید، از طریق وای فای یا شبکه تلفن کار می کند و همچنین از طریق این اپلیکیشن قادر خواهید بود عکس، فیلم و کلیپ صوتی را بدون هیچ هزینه مالی ارسال کنید.

پس از افزایش نگرانی ها در مورد استفاده از واتس اپ در نتیجه آخرین تغییر توافق نامه حریم خصوصی که جمع آوری و استفاده از داده های کاربران واتس اپ را روشن می کند، برخی از کاربران به اپلیکیشن سیگنال به عنوان یک جایگزین خوب و ایمن روی آورده اند.

با استفاده از اپلیکیشن واتس اپ می توانید با تمام دوستان و اقوام خود که در لیست اسامی با شما ثبت نام کرده اند تماس بگیرید، زیرا این اپلیکیشن تمامی اسامی شما را می شناسد و آنها را به عنوان مخاطب در نظر می گیرد. اما شخصی که می خواهید با او چت کنید باید برنامه واتس اپ را نیز داشته باشد و این اپلیکیشن در تمامی گوشی های هوشمند (آیفون، بلک بری، اندروید، ویندوز فون نوکیا) موجود است، برنامه ای عالی برای دانلود و برای هر گوشی ضروری است.

اپلیکیشن واتس اپ را می توان بر روی سیستم ویندوز اجرا کرد، پس از دانلود واتس اپ برای کامپیوتر، مراحل نصب را دنبال کرده و برنامه را به اکانت موبایل پیوند دهید تا در حالی که پشت صفحه نشسته اید، از فرایند پیام رسانی راحت تری لذت ببرید.

امکانات واتساپ

  1. با افزودن شماره تلفن آنها به فهرست مخاطبین، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.
  2. مکان دوستان خود را بدانید و مکان آنها را از طریق Google Maps مشخص کنید.
  3. ارسال عکس و فیلم.
  4. تماس های ویدیویی رایگان برقرار کنید
  5. ایجاد گروه هایی برای تبادل نظر و اخبار
  6. سرعت تبادل پیام ها و سرورهای پرسرعت ارتباط مطمئن را تضمین می کند.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...