دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 96.0.4664.110

گوگل کروم یک مرورگر وب رایگان است که توسط گوگل توسعه یافته است. این نرم افزار بر روی اجزای سایر نرم افزارهای منبع باز، از جمله WebKit و Mozilla ساخته شده است، و در نظر گرفته شده است تا ثبات، سرعت و امنیت بیشتری را نسبت به مرورگرهای موجود ارائه دهد، در حالی که یک رابط کاربری ساده و کارآمد را ارائه می دهد.

ویژگی های گوگل کروم:

- یک جعبه برای همه چیز. در نوار آدرس تایپ کنید و پیشنهاداتی برای جستجو و صفحات وب دریافت کنید.

- تصاویر کوچک از سایت های برتر شما. هر بار که یک برگه جدید باز می‌کنید، نمونه‌ای بصری از سایت‌های پربازدید، موتورهای جستجوی پرکاربرد، و صفحات نشانک‌گذاری‌شده اخیر و برگه‌های بسته شده را خواهید دید.

- میانبر برای برنامه های شما. بدون باز کردن مرورگر خود از برنامه های وب استفاده کنید. میانبرهای برنامه می توانند مستقیماً برنامه های آنلاین مورد علاقه شما را بارگیری کنند.

- مرور خصوصی زمانی که نمی‌خواهید سابقه مرور خود را ذخیره کنید، یک پنجره ناشناس باز کنید.

- زبانه های پویا. می‌توانید برگه‌ها را از مرورگر بیرون بکشید تا پنجره‌های جدید ایجاد کنید، چندین برگه را در یک پنجره جمع کنید یا برگه‌های خود را هر طور که می‌خواهید مرتب کنید - سریع و آسان.

- کنترل تصادف هر برگه ای که استفاده می کنید به طور مستقل در مرورگر اجرا می شود، بنابراین اگر یکی از برنامه ها خراب شود، هیچ چیز دیگری را حذف نمی کند.

- مرور ایمن اگر می‌خواهید از یک وب‌سایت مشکوک به فیشینگ، بدافزار یا غیر ایمن بازدید کنید، Google Chrome به شما هشدار می‌دهد.

- نشانک های فوری آیا می خواهید یک صفحه وب را نشانه گذاری کنید؟ فقط روی نماد ستاره در لبه سمت چپ نوار آدرس کلیک کنید و کار تمام است.

- وارد کردن تنظیمات وقتی به Google Chrome تغییر می‌دهید، می‌توانید با همه نشانک‌ها و گذرواژه‌ها از مرورگر موجود خود ادامه دهید.

- دانلودهای ساده تر بدون منیجر دانلود سرزده؛ وضعیت دانلود خود را در پایین پنجره فعلی خود مشاهده می کنید.

تغییرات در نسخه اخیر

این به روز رسانی شامل 5 رفع امنیتی است. 

به روز شده: 2021-12-13

قیمت: رایگان

ویندوز : 7، 8، 10


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...