بیوگرافی محمود قربانی همسر گوگوش

بیوگرافی محمود قربانی همسر گوگوش



محمود قربانی، پیشین همسر گوگوش خواننده مشهور ایرانی، در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمده است. در آن زمان، او صاحب کاباره میامی بود که بزرگترین و مهمترین کاباره ایران به شمار می‌رفت. قبل از اینکه به کاباره بپردازد، محمود قربانی در کشور آمریکا تحصیلات هتلداری خود را به پایان رساند و همچنین در رشته بوکس به عنوان یکی از قهرمانان مشهور به شمار می‌رفت.

شهین شهیدی همسر اول محمود قربانی

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش : زندگی شخصی



محمود قربانی در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمد. او صاحب کاباره تهران بود که از بزرگترین کاباره‌های خاورمیانه به شمار می‌رفت. این کاباره محلی بود که بسیاری از مسئولان وقت ایران، حتی رئیس جمهور امریکا در هنگام بازدید از ایران، به آنجا می‌رفتند. همچنین این کاباره پاتوق بسیاری از خواننده‌های مشهور ایران بود که به راحتی می‌توانستند در آنجا به خوانندگی بپردازند.

عکس محمود قربانی همسر گوگوش

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش +عکس و ماجرای طلاق



در سال ۱۳۳۵، او با یکی از رقاصان کاباره خود ازدواج کرد و فرزند پسری به نام شهرام داشتند. اما متأسفانه پس از مدتی او از همسرش جدا شد. همسرش نام خانوادگی پسرش را از قربانی به کاشانی تغییر داد. شهرام کاشانی، فرزند این زوج، در آینده به یک خواننده معروف تبدیل شد.

عکس محمود قربانی

بیوگرافی محمود قربانی و همسر اول و دومش + سوابق شغلی و ...



پس از جدایی از همسر سابق خود، یعنی گوگوش، محمود قربانی با فردی دیگر ازدواج کرد. آنها در سال ۱۳۴۶ ازدواج کردند و فرزند پسری به نام کامبیز داشتند. اما متأسفانه آنها در سال ۱۳۵۱ از هم جدا شدند.

عکس پیری محمود قربانی

بیوگرافی محمود قربانی همسر سابق گوگوش با ماجراهای جنجالی



پس از جدایی از محمود قربانی، مادر شهرام کاشانی تصمیم گرفت نام خانوادگی پسرش را نیز تغییر دهد و از نام و نشانی محمود قربانی فاصله بگیرد. پس از مهاجرت به دبی، شهرام به همراه مادرش به تحصیل پرداخت. در همین حین، گوگوش تلاش می‌کرد تا شهرام را هم به خوانندگی وارد کند و آهنگ "نازی جون و دختر بندری" تولید شد که با تلاش او، موجب شهرت این خواننده شد.

افشاگری محمود قربانی از گوگوش

بیوگرافی کامل «محمود قربانی» همسر سابق گوگوش خواننده + ...



: بعد از ازدواجم با گوگوش، با وی به فرانسه و پاریس سفر کردیم و برای اجرای گوگوش در خارج از کشور، با یک شرکت خارجی به نام "آر-سی-ای" قرارداد بستیم.

در آن زمان، گوگوش در اوج محبوبیت خود در خارج از کشور بود و در رقابت نزدیک با خوانندگان مشهور دیگری بود.

اینستاگرام محمود قربانی شوهر گوگوش

صحبت‌های بی‌سابقه محمود قربانی علیه گوگوش!



یک روز که من در پاریس به برنامه ریزی کاری مشغول بودم، گوگوش برای اجرایی در رم بود. وقتی به رم رسید، در آسانسور با بهروز وثوقی، یکی از خوانندگان مشهور دیگر، ملاقات کرد و در همانجا، فکرهایی در ذهنش شکل گرفت!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...