عکس های جدید مانی نوری و همسرش + بیوگرافی

نام: مانی

نام خانوادگی: نوری

تاریخ تولد:10 آبان 1368

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر، نویسنده و کارگردان

سال اجرا: 1373 تا به امروز

----------------------------

بهاره افشاری و مانی نوری

بهاره افشاری و مانی نوری در فینال

بیوگرافی مانی نوری

مانی نوری در 19 آبان 1368 در تهران به دنیا آمد. او بازیگری را از سن 6 سالگی در سریال جی جی گولو به کارگردانی مارگی برومند آغاز کرد.

آغاز بازیگری مانی نوری

او در این سریال نقش امیر آقا جمالی را بازی کرد. این مجموعه تلویزیونی در آن سال ها مخاطبان زیادی داشت و به همین دلیل مانی نوری صحنه اش را بیشتر به چشم آورد و در آنجا به شهرت رسید. پس از آن نیز در چند سریال دیگر از جمله سریال خانه ما به ایفای نقش پرداخت. او علاوه بر بازیگری، کارگردان و نویسنده نیز هست و چندین فیلم مستند و کوتاه ساخته است. در سال 93 اتفاق مهمی برای مانی نوری افتاد: او در آخرین سری بازی حسین سهیلی زاده نقش قباد را بازی کرد. او با بازی در سریال های مختلف به فعالیت خود ادامه داد. او در سریال خانه ما به ایفای نقشی پویا پرداخت و برای ایفای آن نقش جایزه بهترین بازیگر مرد نوجوان را از شبکه سه دریافت کرد.

فرزاد فرزین و مانی نوری

فرزاد فرزین روی که مونا نوری تهی

در تئاتر بازی کنید

او کار تئاتر را با داود رشیدی و نمایش ریچارد 3 آغاز کرد.

در سینما بازی کنید

او با بازی در «مربای شیرین» و «من آشپز نیستم» به کار خود در سینما ادامه داد.

آموزش و پرورش مانی نوری

او در رشته هنر، ادبیات و فلسفه از کانادا تحصیل کرده است. آخرین کار این بازیگر آخرین بازی بود که در مورد حاشیه فوتبال است.

مانی نوری ارسیمی

تحصیلات و فعالیت های مانی نوری

در زمینه هنر مدرن فعالیت کنید

مانی نوری از سال 1384 به انجام پروژه های پرفورمنس، عکاسی سازه و فیلم عینی مشغول است. از پروژه های مهم او در زمینه هنر مدرن می توان به پروژه مهاجرت = فشار (در کانادا)، کوه تحریم، خفگی در خون، قهوه خانه، گرگ، بازی های جوانان، خودکشی و ... اشاره کرد. او در بسیاری از پروژه‌ها از خود به عنوان ابزار استفاده می‌کرد، به گزارش روزنامه مونترال، برخی از هنردوستان ایرانی و دو منتقد کانادایی، حرکت مانی نوری در بازی در فیلم‌ها و نقش‌های مختلف را با حضور او در انواع محافل ایرانی و آگاهی از بسیاری از مردم . نظر مردم خارج از ایران، آینده هنر و فرهنگ ایران را مثبت و رو به جلو توصیف می کند. به گفته وی، انجام این پروژه برای شناخت بهتر لایه های جامعه ایرانی و همچنین شناخت بهتر دنیای پیرامون است.

برای احساس کردن، درک کردن، درک کردن و احساس کردن مردم و دردهایشان، باید با آنها زندگی کنید، گریه کنید، بخندید و مانند آنها باشید. تنها با شناخت افراد و مشکلات آنها می توانید راهی برای کمک و پیشرفت پیدا کنید.

بازیگری با روحیه من سازگار نیست

تمام تلاش من در این سال ها معطوف به اجرای حرفه ای کارم بوده است. من نه به کاری که انجام داده ام افتخار می کنم و نه اینکه از سنین پایین و بدون هیچ حمایتی شروع کردم، آزاردهنده می دانم. مسیر من کاملا مستقل است. حتی پدر و مادرم در صنعت سینما فعال نبودند تا راه را به من نشان دهند. اگر امروز از من می پرسیدید، میگویم ذهنیت من چندان با این رشته همخوانی ندارد. با این حال، این کاری بود که من انجام دادم و خدا را شکر که هیچ بازخورد منفی در مورد بازی ام نداشتم. من دوست دارم این راه را راه بروم.

مانی نوری در زی زی گولو

من برای بازی پولی ندادم

از راهی که آمدم پشیمان نیستم. این مایه مباهات است که همه راه را بدون حسرت طی کنند. این افتخار بزرگی است که شما با کسی حساب ندارید. خدا نکنه حرف من به نندی برسه. من تا ابد مدیون خانم برومند هستم که همیشه به من مهربانی مادرانه داشته است. با اینکه ایران نبودم با او در ارتباط بودم. رابطه من با او بیشتر احساسی است تا کاری. اما من با کسی اکانت ندارم. من هرگز برای بازی در یک فیلم به کسی پول نداده ام. من با اجاره و روابط بازی نکرده ام.

یک پروژه تحقیقاتی بزرگ

من در حال حاضر روی پروژه بزرگم کار می کنم که شامل کتاب ها، فیلم های هنری، فیلم های موضوعی، عکاسی ساختاریافته، فروش فیلم های مستند و مستند، و برخی مقالات و تحقیقات Mr.I. فیلمساز که باید خوب کار کنی محیط اطرافت را درک کن.

خوشگل ترین عکس های حدیثه تهرانی

متن زیبا و کوتاه برای استوری

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...