بیوگرافی ییلدیز در ستاره شمالی

اسلیهان گونر، بازیگر نقش ییلدیز در ستاره شمالی، در حال حاضر در کانون توجه قرار دارد. اما چقدر آن را می شناسید؟

اگر سریال ترکی Kuzey Yildizi را دیده باشید، حتما Aslıhan Güner بازیگر نقش Yildizi، پربیننده ترین سریال کمدی و درام ترکیه در زمان پخش آن را می شناسید. و به سختی متوجه زمان سپری شده در حین تماشا می شوید.

این سریال 68 قسمتی با بازی سولنان گونر و اسماعیل دیمرجی یک ماه پیش از تلویزیون شو ترکیه پخش شد و مدتی است که پخش می شود. در این مقاله می خواهیم شما را با Silhan Gunner بیشتر آشنا کنیم. به روزت ادامه بده

اسلیهان گونر، بازیگر نقش یلدیز در ستاره شمالی

تولد و خانواده اسلیهان گونر

این بازیگر و مدل زیبای چشم آبی ترکیه در 17 دسامبر 1987 در استانبول به دنیا آمد. پدر سلیحان اهل سیواس و مادرش اهل مالاتیا ترکیه است. سلیحان فرزند ارشد خانواده است و دو خواهر نسلیهان و یاسیمان و یک برادر کوچکتر از خود دارد. او 172 سانتی متر قد و 54 کیلوگرم وزن دارد.

اسلایهان گانر، بازیگر نقش یلدیز در «ستاره شمالی».

آموزش و پرورش اسلیهان گونر

اسلیهان گونر در حال تحصیل در روابط عمومی و بازاریابی است، اما به دانشگاه رفتن اهمیتی نمی دهد، او ترجیح می دهد به مرکز فرهنگی هنری باریش مانچو بپیوندد و در محل کار تحصیل کند.

اسلیهان گونر، بازیگر نقش یلدیز در فیلم ستاره شمالی

ورود آسلیهان گونر به حرفه بازیگری

در سال 2002 با بازی در نقش نازلی در سریال Sırlar Dünyası وارد سینما و تلویزیون شد. پس از آن در نقش‌های غیراصلی در سریال‌ها بازی کرد، اما حضورش به عنوان نقش اصلی در سریال‌هایی مانند عاصی در نقش گونجا در سال ۱۳۸۶ و شفکت تپه (در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴) در نقش لیلا و یاسمین باعث محبوبیت بیشتر او شد. فهمیدن سلیهان تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

اسلیهان گونربازیگر نقش یلدیز در ستاره شمالی

همسر اسلیهان گونر و رابطه عاشقانه

بازی در سریال شفکات تپه زمینه ساز آشنایی اسلیهان با بازیگر ترکیه ای مرت کلیچ شد. رابطه آنها که دو سال به طول انجامید به خوبی به پایان رسید و آنها در سال 2013 ازدواج کردند. آنها هنوز رابطه عاشقانه خوبی دارند.

Sleihan Gunner بازیگر یلدیز در ستاره شمالی

اصلیهان در یکی از مصاحبه های خود گفته است که به همسرش مرت کلیچ اعتماد زیادی دارد و نگران روابط خود با زنان دیگر نیست. علاوه بر این، او علاقه زیادی به آشپزی دارد و از انتظار در ادارات متنفر است.

اسلیهان گونر، بازیگر نقش یلدیز ستاره شمالی

داستان سریال ستاره شمالی

اسلیهان گونر در سریال «ستاره شمالی» نقش یلدیز را بازی می کند و نقش یک دختر روستایی اهل کارادنیز را بازی می کند. داستان سریال از این قرار است که یلدیز (اسلیهان گونر) قرار بود در جوانی با کوزی (اسماعیل دمیرجی) ازدواج کند، اما فرار کوزی به استانبول و بازگشت پس از 20 سال با 3 دختر، مبنای دو جنگ شد. برای زوج یلدیز از رفتن و ازدواج کوزی بسیار عصبانی است و به این راحتی او را نخواهد بخشید. کوزی با دختری که همیشه عصبانی است خوب نیست. بنابراین هر دو سعی می کنند هر چه زودتر از دست یکدیگر فرار کنند. اما نمی دانستند که عشق قدیمی شان کم کم به سراغشان خواهد آمد.

کوزی و یلدیز سرانجام پس از درگیری های فراوان و تجربه های کمیک و عاشقانه با هم ازدواج می کنند. اما این ازدواج با خطرات و مشکلات زیادی نیز مواجه است.

Slayhan Gunner بازیگر نقش ستاره در The North Star

از نقشه اسلیهان گونر پیروی می کند

درخشش اسلیهان گونر در سریال ستاره شمالی منجر به عقد قرارداد او با کمپانی سازنده 25 فیلم برای بازی در سریال Uzak Şehrin Masalı (داستان یک شهر دوردست) شد که فصل آینده از شبکه فاکس پخش خواهد شد. سریال مصطفی شوکی دوان است و فیلمبرداری آن از ماه جولای در شهر قارص ترکیه آغاز خواهد شد.

اسلیهان گونربازیگر نقش یلدیز در فیلم ستاره شمالی.

صفحه اینستاگرام اسلیهان گونر

اسلیهان گونر422 پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و نزدیک به 2780000 دنبال کننده دارد. در این شبکه اجتماعی عکس هایی از خودش و همسرش را مشاهده می کنید برای آشنایی بیشتر با اسلیهان گونر می توانید صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...