شهرام اسدی همسر لادن مستوفی

لادن مستوفی در 20 مارس 1351 در تنکابن به دنیا آمد. تحصیلات دانشگاهی را نیمه راه رها کرد و وارد دنیای بازیگری شد.

 

مستوفی همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. شهرام اسدی در سال 1332 در سلماس به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس از دانشکده تلویزیون و فیلم و مدرک فوق لیسانس از دانشگاه کالیفرنیا در آمریکا است.

لادن مستوفی و ​​همسرش

لادن مستوفی ما لونا فالتوآ و شهرام س.د

این زوج هنری مکمل یکدیگر هستند و با هم کار می کنند. شهرام اسدی کارگردان و فیلمنامه نویس و مستوفی بازیگر است و در بیشتر فیلم های اسدی مستوفی (همسر کارگردان) حضور دارد.

  لادن مستوفی و ​​همسرش

  لادن مستوفی به همراه همسرش شهرام اسد

هر دو در فیلم های «روز گاهکه» و «دوران سرکش کمال تبریزی» با هم همکاری داشته اند. اولین فیلم لادن مستوفی روز واقعه (1373) در 22 سالگی بود.

حرفه بازیگری توسط لادن مستوفی

لادین مستوفی کار خود را با فیلم روز آکاده آغاز کرد و پس از چند سال با بازی در سریال دوران کاشی کمال تبریزی به شهرت رسید.

رادن مستوفی

لادن مستوفی دوران شورش

سریال دوران سرکش به کارگردانی کمال تبریز در سال 1389 کلید خورد و پخش شد.دوران سرکشی داستان دختری فراری به نام روناک است که قصد دارد با کمک بهزیستی به زندگی عادی بازگردد. این سریال چالش های اجتماعی و اخلاقی دوران بلوغ برای دختران را بررسی می کند.

لادن مستوفی در فیلم دختری به نام تندر نقش متفاوتی داشت و درخشید. او در این فیلم نقش دختری به نام آذر را بازی می کند که دختر بودن را دوست ندارد و با جنسیت خود مخالف است، بنابراین سعی می کند خودش را تغییر دهد. .مثل پسرا

 

لادن مستوفی دختری به نام تندر

دختری به نام رعد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمیدرسا آشتیانی پور محصول سال ۱۳۷۹ است.

پس از بازی در فیلم تندر، در سال 1390 در فیلم به من نهکن به کارگردانی همسرش شهرام اسدی بازی کرد.

لادن مستوفی و ​​مهراوه شریفی نیا

لادن مستوفی و ​​مهراوه شریفی در فیلم من را تماشا می کنند

آیتکین در 9 سالگی به دلیل فقر خانوادگی به مردی با دو زن و فرزندان زیاد فروخته می شود و ازدواج می کند. او به دلیل ضرب و شتم شوهرش از خانه فرار می کند و خانم دکتر که دوره پزشکی خود را در منطقه ترکمن صحرا می گذراند. تحت سرپرستی یوسفی قرار گرفت و به واسطه او وارد عرصه فعالیت های اجتماعی شد و مایه افتخار کشور شد. قهرمان دو و میدانی.. به اتهام قتل همسرش در مراسم افتتاحیه المپیک بانوان دستگیر شد.

او همچنین در سریال جلال الدین به تهیه کنندگی شهرام اسدی حضور داشت.

سریال جلال الدین

جلال الدین یک مجموعه تلویزیونی تاریخی و بیوگرافی به کارگردانی شهرام اسدی و آرش ماریان است. این مجموعه به زندگینامه شاعر نامدار ایرانی مولوی می پردازد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...