بازیگر نقش مژگان در پوست شیر

ژیلا شاهی
ژیلا شاهی بازیگر سریال های کشورمان در سال ۱۳۶۴ در اردبیل به دنیا آمد و در خانواده ای ترک زبان بزرگ شد. ژیلا از سال 1380 از طریق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل شروع به کار کرد. همچنین در سال ۱۳۸۸ در کلاس آموزشی استاد سمندریان شرکت کرد و از اردبیل به تهران آمد تا در درس زندگی استاد سمندریان شرکت کند.

ژیلا شاهی اینستاگرام
1390 او بر روی اولین فیلم روییدن در باد به کارگردانی و نویسندگی رهبر قنبری کار کرد. او در این فیلم در کنار گوهر خیراندیش و امید زندگانی به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۳۹۷ ژیلا شاهی با دو فیلم روزهای نارنجی (نقش فیروزه) و قصر شیرین (نقش نجمه) در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

ژیلا شاهی در همه چیز آنجاست
شکی نیست که هیچ اطلاع سطح اولی از وضعیت تأهل خانم وجود ندارد. شاهی به دلیل اینکه به ندرت مصاحبه می کند و به دلیل اینکه برای کسی شناخته شده نیست، رسانه ها علاقه ای به صحبت در مورد زندگی شخصی و حرفه ای او ندارند، در عین حال سؤالاتی را مطرح می کرد. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز نمی خواهند در مورد زندگی خصوصی خود صحبت کنند.
ژیلا شاهی
موقعیت مهدی ۱۴۰۰ هادی حجازی فر شیطان وجود ندارد ۱۳۹۸ محمد رسول‌اف زغال[۳] ۱۳۹۸ اسماعیل منصف قصر شیرین ۱۳۹۷ رضا میرکریمی روزهای نارنجی ۱۳۹۶ آرش لاهوتی لرد ۱۳۹۵ محمد رسول‌اف پرسه در حوالی من ۱۳۹۵ غزاله سلطانی فصل فراموشی فریبا ۱۳۹۲ عباس رافعی خاکستر و برف ۱۳۹۱ روح‌الله سهرابی دلتنگی‌های عاشقانه ۱۳۹۱ رضا اعظمیان روئیدن در باد ۱۳۹۰ رهبر قنبری

بازیگر نقش رضا در پوست شیر

بازیگر نقش لیلا در پوست شیر

بازیگر نقش رسول در پوست شیر

بازیگر نقش صدرا در پوست شیر

بازیگر نقش مژگان در پوست شیر

بازیگر نقش محب مشکات در پوست شیر

1 نظر

  1. مریممریمsays:

    ژیلا شاهی بازیگر دوست داشتنی