مدل مژه ی کیم کارداشیان

مژه های زیبا اعتماد به نفس را افزایش می دهد و اغلب نیاز به آرایش در سایر نواحی صورت را کاهش می دهد. و بیایید صادق باشیم، وقتی نوبت به آرایش می‌رسد، همه ما دوست داریم یک سلبریتی داشته باشیم تا به او نگاه کنیم.

کیم کارداشیان به مژه های شگفت انگیزش معروف است. او همه چیز را در مورد مدل ها و انواع و محصولاتی که استفاده می کند به دنبال کنندگانش می دهد.

چگونه ابروهای عالی کیم کارداشیان داشته باشیم؟

Kim Kardashian

مژه های کیم کارداشیان ممکن است بلندتر از متوسط ​​مژه های طبیعی شما باشد، اما چه چیزی آنها را تا این حد طبیعی می کند؟

خبر خوب این است که داشتن این مدل مژه کیم با کمک مژه های اردل بسیار آسان است. با زدن هر مژه به طور یکنواخت روی مژه های طبیعی خود، می توانید به این فاصله بین مژه ها برسید.

ابتدا مژه های طبیعی خود را با فر مژه فرم دهید.

Kim Kardashian

سپس باید از پرایمر یا کانسیلر استفاده کنید که به زودی در مورد آن صحبت خواهیم کرد. صرف نظر از مارک پرایمری که استفاده می کنید، برس پرایمر را روی مژه های خود فشار دهید و آن را به اطراف حرکت دهید. این به شما کمک می کند تا شکل فضای بین پلک ها را حفظ کنید.

بعد از خشک شدن پرایمر نوبت به ریمل زدن می رسد. با قرار دادن برس ریمل در پایه مجرای اشک خود شروع کنید. سپس برس را حرکت دهید و به آرامی آن را روی مژه ها بمالید.

کیم کارداشیان از چندین محصول مختلف روی مژه های خود استفاده می کند. آن ها هستند:

Kim Kardashian

تصحیح کننده

لورآل فوق العاده است

مژه های شخصی

اردیل درشلش طبیعی

چسب مژه دوتایی

سرم مژه

ریمل Lancôme Définicils با کیفیت بالا

Kim Kardashian

همخوانی داشتن. چشم های سوووک

کیم استعداد پنهان خود را برای فالوورهای اینستاگرامش فاش کرد. در حالت ایده آل، اگر نمی توانید از یک ریمل بزرگ استفاده کنید، از آن به عنوان ریمل استفاده کنید. مقدار کمی کانسیلر را با یک برس کوچک بر روی مژه های خود قرار دهید. پس از خشک شدن، ماسک را بمالید و آماده شوید تا از طول و حجم ایجاد شده شگفت زده شوید.

یکی دیگر از نکات برجسته در این لیست چسب مژه Duo است. بسیاری از چسب های مژه به رنگ سفید خشک هستند. با این حال، Duo سیاهی را خشک می کند و در مژه های مصنوعی شما ترکیب می شود.

کیم کارداشیان از چه نوع مژه هایی استفاده می کند؟

کیم کارداشیان عاشق Ardell Duralash Naturals است. اما نگاه چشم نواز او فراتر از ابروهایش است.

سایه چشم یک مکمل ضروری برای مژه های زیبای کیم است. پالت لوکس شارلوت تیلبری را دوست دارید، بسیار سبک است. رنگ های روشن آن هر کاری را که با کابل های خود انجام می دهید تکمیل می کند.

Kim Kardashian

کیم همچنین از مژه های Lily Goodness استفاده می کند. این مژه ها را می توان تا 15 بار استفاده کرد. بسیار بلند و چشمگیر و در عین حال طبیعی. مژه های Lilly Goddess بهترین انتخاب برای مهمانی های شبانه هستند.

مژه های کیم کارداشیان ممکن است زیبا باشند، اما آیا طبیعی هستند؟

البته که نه.

کیم کارداشیان برای بلندتر و پرتر نشان دادن مژه هایش از مژه مصنوعی استفاده می کند. اینها مژه های Lilly Goddess برای ظاهر فریبنده فرش قرمز او هستند.

برای داشتن مژه های عالی مانند کیم کارداشیان، چند نکته را در نظر داشته باشید.

هنگام استفاده از مژه ها باید به پایین نگاه کنید.

از موچین استفاده کنید و از داخل چشم به سمت بیرون کار کنید. مزیت استفاده از مژه مصنوعی نسبت به مژه این است که استفاده از مژه مصنوعی آسیب مژه های طبیعی را به حداقل می رساند.

آیا کیم کارداشیان از اکستنشن مژه استفاده می کند؟

بله، کیم کارداشیان از اکستنشن مژه استفاده می کند. در واقع آردل دورالاش نچرالز انتخاب مورد علاقه اوست. او آنها را دوست دارد زیرا آنها جذابیت زیادی به چهره می بخشند.

در عین حال طبیعی است

Kim Kardashian

.

در اینجا یک نکته مفید وجود دارد: هنگام کار با پلک ها، آرنج خود را روی پیشخوان قرار دهید تا دستی که استفاده می کنید تثبیت شود.

کیم کارداشیان اکستنشن مژه را ترجیح می دهد یا مژه مصنوعی؟

کیم کارداشیان اکستنشن مژه را به مژه مصنوعی ترجیح می دهد. یکی از دلایل اصلی این است که اکستنشن مژه نسبتاً بدون نیاز به نگهداری است.

مژه‌های بی‌نقص کیم کارداشیان را می‌توان با چند تغییر در نحوه استفاده از اتو فر، ریمل و پرایمر بازسازی کرد.

مژه های خیره کننده کیم کارداشیان با کمی تمرین به راحتی به دست می آید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...