شهره اغداشلو در بازی Assassin's Creed Mirage

در جریان رونمایی رسمی بازی Assassin's Creed Mirage شب گذشته، اعلام شد که شهره آغداشلو بازیگر ایرانی برنده جایزه امی در صداپیشگی حضور خواهد داشت.

این بازیگر نامزد اسکار که در سریال های معروف تلویزیونی مانند 24 و The Expanse نیز بازی کرده است، بیشتر به خاطر صدای منحصر به فردش شناخته شده است و در این نمایش نقش «روشان» مرشد بسیم ابن اسحاق را بازی خواهد کرد.

او یک جنگجوی واقعی است که برای عدالت می‌جنگد و به هر قیمتی از هموطنان پنهان خود محافظت می‌کند.

او وفادار و صادق است، اما خود سابق خود را پشت یک کفن از رمز و راز نگه می دارد. و البته، این واقعیت که او یک زن بالغ ایرانی است، باعث شد که او بیش از پیش با داستان و پیشینه خودم طنین‌اندازی کند.»

این بازی در سال 2023 توسط Ubisoft Bordeaux، توسعه‌دهنده استودیوی Wrath of the Druid برای Assassin's Creed Valhalla، به عنوان "اولین فیلم ویژه ترسناک Assassin's Creed" منتشر شدتوصیف می شود.

این بازی شاهد بازگشت به سبک اکشن-ماجراجویی از مجموعه‌های ورودی خواهد بود که قبل از بازی‌های جدیدتر به سبک RPG Origin s، Odyssey و Valhalla منتشر شده است. همانطور که انتظار می رفت، بازی در قرن نهم بغداد در اوج دوران طلایی خود اتفاق می افتد بازیکنان کنترل بسم بن اسحاق، دزد خیابانی "با گذشته ای مرموز" را خواهند داشت، که در جستجوی پاسخ به پنهانی ها در الموت می پیوندد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...