بیوگرافی جولیان مور و همسرش

جولیان مور بازیگر و نویسنده آمریکایی-بریتانیایی است. او که از اوایل دهه 1990 در فیلم پرکار بود، به‌ویژه برای بازی در فیلم‌های مستقل و فیلم‌های پرفروش از زنان دارای مشکل عاطفی شناخته شده است. او جوایز زیادی از جمله یک جایزه اسکار، دو جایزه امی و دو گلدن گلوب دریافت کرده است. تایم مور را در سال 2015 یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان معرفی کرد. در سال 2020، نیویورک تایمز او را در رتبه 11 در فهرست 25 بازیگر برتر قرن بیست و یکم قرار داد.

به پایین بروید و همه چیز را در مورد جولیان مور که باید بدانید، آخرین به‌روزرسانی روابط، خانواده و میزان صلاحیت او را بیابید. جولیان مور ارزش خالص تخمینی همچنین، جزئیات اطلاعات مربوط به ارزش خالص فعلی جولیان مور و همچنین بیاموزید درآمد، ارزش، حقوق، دارایی و درآمد جولین مور را

جولیان مور که بیشتر با نام خانوادگی جولی آن اسمیت محبوب هنرپیشه است. او در 3 دسامبر 1960 در فورت براگ، کارولینای شمالی متولد شد. فورت براگ شهری زیبا و پرجمعیت است که در فورت براگ، کارولینای شمالی ایالات متحده آمریکا واقع شده است. جولی آن اسمیت در سال 1981 زمانی که جولی آن اسمیت تنها 21 سال داشت، کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. به زودی، او در مدت زمان محدودی در حرفه خود موفق تر شد، جایی که بر اساس حرفه خود بر مردم تأثیر گذاشت و شهرت زیادی به دست آورد. پس از مدتی، با اهمیت بیشتر، حرفه او یک دایره کامل را تکمیل کرد. جولی آن اسمیت به دلیل اجرای خود در کشور خود، ایالات متحده آمریکا، به شهرت رسید. و همچنین در کشورهای دیگر.

بیوگرافی جولیان مور

مور در 3 دسامبر 1960 به نام جولی آن اسمیت در تاسیسات ارتش فورت براگ در کارولینای شمالی متولد شد که بزرگترین خواهر و برادر از میان سه خواهر و برادر بود. پدرش پیتر مور اسمیت، چترباز ارتش ایالات متحده در طول جنگ ویتنام، به درجه سرهنگی رسید و قاضی نظامی شد. مادرش، آن (نام خواهر لاو)، یک روانشناس و مددکار اجتماعی بریتانیایی از گرینوک، اسکاتلند بود که در سال 1951 به همراه خانواده اش به ایالات متحده مهاجرت کرد. مور یک خواهر کوچکتر به نام والری اسمیت و یک برادر کوچکتر به نام پیتر مور اسمیت رمان نویس دارد. از آنجایی که مور نیمه اسکاتلندی است، در سال 2011 برای احترام به مادر متوفی خود ادعای شهروندی بریتانیا کرد.

جولیان  مور چقدر ثروتمند است؟

جولیان مور که 3 میلیون دلار و 5 میلیون دلار درآمد کسب کرد نت ورث جولیان مور بیشتر درآمد خود را از کفش های ورزشی Yeezy خود جمع آوری کرد در حالی که او در طول سال ها در مورد اندازه کسب و کار خود اغراق کرده بود، پولی که از حرفه خود به دست آورده بود - به اندازه ای واقعی است که به عنوان یکی از مشاغل شناخته شود. بزرگترین بازپرداخت افراد مشهور در تمام دوران. منبع درآمد اصلی کریستن جولی آن اسمیت بیشتر از یک بازیگر موفق است.

کودکی و نوجوانی جولیان مور
جولیان مور در 3 دسامبر 1960 در یک اردوگاه نظامی در کارولینای شمالی به دنیا آمد. او یک برادر و یک خواهر نیز دارد. پدر جولیان مور یک چترباز جنگ ویتنام بود که به درجه سرهنگ ارتش رسید و بعداً قاضی نظامی شد. مادر او نیز روانشناس اسکاتلندی بود. همان ریشه اسکاتلندی مادرش که در سال 1951 با خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرد، بعداً تابعیت جولیان مور بریتانیا را به دست آورد.
جولیان مور در دوران کودکی خود در بیش از هفت شهر آمریکا زندگی و تحصیل کرد که بیشتر به دلیل فعالیت کاری پدرش بود. به گفته خودش به خاطر این سفرهای مداوم هیچ وقت احساس نمی کرد که در خانه است. جولیان مور در کودکی با خانواده مور در آلاباما، جورجیا، آلاسکا، نیویورک، ویرجینیا و چندین شهر دیگر زندگی می کرد. بنابراین چندان عجیب نیست که بدانیم او تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در بیش از 9 مدرسه گذرانده است.
جولیان مور که همیشه دانش آموز خوبی بود، علاقه زیادی به رشته پزشکی داشت، اما یکی از معلمانش فقط به دلیل علاقه زیاد جولیان  مور به مطالعه به او پیشنهاد کرد که در چندین تئاتر شرکت کند. موضوعی که خیلی زود توجه خود جولیان مور را به خود جلب کرد و برای مدت کوتاهی در حدود 10 تئاتر هنرستان پخش شد. اما خانواده جولیان مور با این انتخاب موافق نبودند و تنها شرط حضور او ادامه تحصیل بود. به همین دلیل در سال 1983 با درجه ممتاز از دانشگاه بوستون فارغ التحصیل شد.
شروع فعالیت حرفه ای
جولیان مور به سرعت مهارت های خود را نشان داد و قدم به مهم ترین مکان تئاتر آمریکا یعنی برادوی گذاشت. او همچنان در تئاتر برادوی، هرچند بسیار محدود، حضور دارد. اولین نقشی که می توان آن را حضور شجاعانه نامید، سریال «وقتی دنیا می چرخد» است.
جولیان مور به مدت 3 سال از سال 1985 تا 1988 در این سریال گاهی در دو نقش بازی کرد. منتقدان و عوامل فیلم خیلی زود او را یکی از عوامل موفقیت این سریال دانستند. حضور فوق العاده مور در این سریال اولین جایزه معتبر دوران هنری خود را برای او به ارمغان آورد و جایزه امی را دریافت کرد.
پس از این موفقیت، جولیان مور چندین ستاره دیگر داشت. استعدادهای تاریک اولین فیلم هالیوودی بود که جولیان مور در آن نقشی کوتاه داشت. اما همین نقش کوتاه کافی بود تا جولیان مور تنها در پنج سال، از سال 1992 تا 1997، فیلمبرداری چهارده فیلم را آغاز کند. Hand That Rocks the Cradle، فراری و Short Tracks از فیلم های موفق این دوران هستند.
او در این سال ها اولین تجربه بازیگری خود را در یک فیلم تجاری و بزرگ هالیوودی با بازی در فیلم پارک ژوراسیک تجربه کرد. تاریخچه مختصر بدون شک موفق ترین فیلم جولین مور در این دوران است که برنده جایزه گلدن گلوب و جایزه جشنواره فیلم ونیز شد.
از این پس، درخشش مور در دنیای هالیوود به طور تصاعدی افزایش یافته است. او بلافاصله نقشی را در فیلم تحسین شده «شب های عیاشی» ایفا کرد که به دلیل حضور فوق العاده اش، کمتر منتقدی توانست از آن چشم پوشی کند. نقش او در نقش امبر وایز بار دیگر توجه جهانیان را به خود جلب کرد و برای اولین بار پس از یک سال نامزد اسکار و گلدن گلوب شد.
مسلماً از اواسط دهه 2000، فیلم‌های جولیان مور تقریباً وجود نداشتند، اما او در باکس آفیس یا در کنار منتقدان در همان زمان موفق نبود. او همچنان در سریال های تلویزیونی با رتبه برتر ظاهر می شود و در طول سال ها برنده چندین جایزه امی و گلدن گلوب شده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...