بیوگرافی محمد صادقی بازیگر فیلم افرا

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کننده مشترک مجید مولایی و محمد کامبیز سریال جدید تلویزیونی است که اولین قسمت آن از ۱۴ شهریور پخش شد.

بهرنگ توفیقی پس از سریال موفق عقیق، پدر، آقازاده و... سریال افرا را با حضور بازیگران مشهور سینما و تلویزیون جلوی دوربین برد و در کنار این هنرمندان با بازیگران جوان و تازه کار نیز همکاری کرد. رشته هنر

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان یکی از بازیگران جوانی است که در سریال افرا بازی کرد.

خلاصه ای از زندگینامه محمد صادقی

محمد صادقی در 22 فروردین 1372 در تهران به دنیا آمد.

وی دارای مدرک لیسانس مدیریت اجرایی است و فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال 1369 آغاز کرده است.

محمد صادقی در سال ۱۳۹۶ در شاه لیر در کنار بازیگرانی چون مهدی سلطانی، الهام پاوه نژاد، بهاره رهنما، رحیم نوروزی روی صحنه رفت.

محمد صادقی از کودکی به تکواندو علاقه داشت و به تیم ملی دعوت شد اما ادامه نداد و مسیر زندگی خود را به سمت بازیگری تغییر داد.

این بازیگر جوان در اولین حضور حرفه ای خود در سریال مانکن مقابل دوربین حسین سهیلی زاده قرار گرفت. این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و بازیگران مشهوری در آن به ایفای نقش پرداختند.

محمد صادقی در سریال مانکن در نقش آبتین برادر اخگر با بازی محمدرضا فروتن بازی کرد. او با بازیگرانی چون مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی الهام پاوه نژاد، همایون ارشادی، لیندا کیانی و شبنم قلیخانی همکاری داشت.

محمد صادقی در دومین تجربه تصویری خود مقابل دوربین سریال افرا قرار گرفت و نقش پیمان قلی پور را بر عهده گرفت. او در این سریال نقش برادر پژمان بازغی و پسر فریبا را بازی می کند که به دختری به نام مائده علاقه دارد.

مائده با بازی سارا باقری تنها دختر حاج محمود است که وضعیت مالی خوبی دارد و در دانشگاه همکلاسی پیمان است.

بازیگران دیگری چون روزبه حصاری، مینا وحید، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، هامون سیدی، داریوش سلیمی، نسرین بابایی، مهرداد بخشی، آریا دلفان و بهمن صادق حسنی در سریال افرا ایفای نقش می کنند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...