بیوگرافی نیلوفر پارسا در فیلم بی نشان

نیلوفر پارسا در 7 فروردین 1370 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون است که دارای مدرک لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات است. او کار خود را با تئاتر آغاز کرد و از آن زمان با بازی در نقش بیتا در سریال «آوای باران» به شهرت رسید. او همچنین به کار موسیقی ادامه می دهد و در سراسر کشور اجرا می کند.

بازیگری؛ علاقه دوران کودکی

من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم که شاید بخشی از آن به خاطر یکی از دوستان پدرم باشد که بازیگری با استعداد و فردی متدین بود.

هرگز فراموش نمی کنم اولین باری که به خانواده ام گفتم در 7 سالگی می خواهم بازیگر شوم، انگار از قبل تصمیم گرفته بودم وارد این عرصه شوم.

بیوگرافی نیلوفر پارسا به صورت عکس

تحصیل اجباری مهندسی

وقتی دبیرستان بودم، گفتم می‌خواهم بازیگر شوم، اما پدرم گفت برای حمایت از تو باید مهندسی بخوانم.

آی تی را گذراندم و با تایید پدر و مادرم در کلاس های بازیگری آقای امین تارخ ثبت نام کردم و از آن زمان پدر و مادرم نه تنها مانع من شدند، بلکه تشویقم کردند.

دسته بازیگری و کارگردانی

به موازات کلاس بازیگری، کلاس کارگردانی را در تهمینه میلانی گذراندم زیرا می‌خواستم درباره دکوپاژ، میزانسن و نحوه بازی کارگردان‌ها بیشتر بدانم.

می دانستم که با این کلاس ها می توانم ابعاد بازیگری را به صورت ابتدایی بشناسم و یاد بگیرم

با تلویزیون شروع کنید

بعد از 6 سال آموزش بازیگری تصمیم گرفتم در زمینه تست های ویدئویی محتاطانه عمل کنم و در هیچ کاری حضور نداشته باشم.

من فقط در یک قسمت از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی کردم تا اینکه تجربه آقای سهیلی از سریال جدیدش را شنیدم و به دفتر ایشان رفتم.

شهرت با صدای باران

بعد از تست بازیگری یک ماه طول کشید تا او جواب قطعی به من بدهد و در نهایت در سال 1391 با نقش پتا در سریال صداهای باران که شخصیت خاکستری دارد جلوی دوربین رفت.

زمانی که قرار بود یک نسخه بتا را اجرا کنم، به جامعه اطرافم روی آوردم تا بتا اطرافم را مدل کنم
به سینما بروید

خانم نیلوفر پارسا در سال ۱۳۹۳ اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم «من و شارمین» در کنار ویشکا آسایش، سحر قریشی و پژمان بازغی تجربه کرد.

عکس نیلوفر پارسا بازیگر

آنها نمی توانستند آن را باور کنند

از آنجایی که در زندگی شخصی من یک آدم ساکت بودم، اطرافیانم فکر نمی کردند من بعد از باران از عهده نقش بتای بروم و بعد از تماشای آن شوکه شدند.

به من می‌گفتند چطور می‌توانی این نقش را در تونس بازی کنی با این همه وابستگی به خانواده، مخصوصاً مادرت...
از موسیقی گرفته تا یوگا

این بازیگر به موسیقی مشغول است و از کودکی ژیمناستیک بوده است، اما اکنون فقط یوگا تمرین می کند و اوقات فراغت خود را به خواندن نمایشنامه می گذراند.

بازیگر موفق کیست؟

به نظر من یک بازیگر موفق باید به روز باشد، مدام در حال تمرین، تقویت و مراقبت از صدایش چه از نظر دانش و چه از نظر تکنیک باشد.

او باید آنقدر باهوش باشد که بتواند همه نقش های مختلف را همزمان بازی کند
ازدواج

نیلوفر پارسا در اوایل دی ماه ۱۳۹۷ خبر ازدواج خود را در اختیار رسانه ها قرار داد که بعداً از ازدواج او با محمدمهدی حسینی (بازیگر) فاش شد.

این دو در سال 2018 در فیلم After You همبازی بودند، اما این زوج یکدیگر را از اینستاگرام آنفالو کردند و هیچ عکس مشترکی منتشر نکردند!

عکس نیلوفر بارسا و همسرش

کار موسیقی

خانم پارسا در سال ۱۳۹۶ با خواندن ترانه ای برای حافظ با گروه موسیقی آلمانی «شیلر» با نوازندگان پیروز ارجمند و یلدا عباسی همکاری کرد.
بهش فکر کن اسکار

فکر می کنم 10 سال دیگر بازیگر مشهور و توانمندی در سینما باشم و تئاترم را حتما حفظ کنم، اما شاید کارم را در تلویزیون کم کنم.

از دیگر آرمان هایم، باید در آن زمان جایزه بگیرم و اسکار بگیرم

در تئاتر

مثل همه بازیگران، برای من کار تصویر جذاب است، اما تئاتر هم برایم مهم است، چون از تئاتر خیلی چیزها یاد گرفتم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...