چرا تلگرام کد نمیده

دلایل عدم دریافت کد تلگرام چیست ؟

از جمله دلایل عدم دریافت کد تلگرام موارد زیر را می توان بر شمرد :

1. حذف و نصب بیش از حد تلگرام 

2. دریافت اس ام اس فعالسازی به صورت پشت سر هم

زمانی که قادر به دریافت کد تلگرام نیستید به احتمال زیاد IP شما توسط سرور تلگرام مسدود شده است . در صورتی که با مشکل عدم دریافت کد تلگرام مواجه شدید ، سعی کنید با یک گوشی دیگر وارد اکانت تلگرام خود شوید و بعد در گوشی خود تلگرام را فعال کنید . روش دیگری که برای مشکل عدم دریافت کد تلگرام وجود دارد استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی می باشد . همچنین برای حل مشکل عدم دریافت کد تلگرام می توانید به وب سایت web.telegram.org مراجعه کرده و در قسمت Phone number شماره خود را ثبت نمایید و منتظر بمانید تا کد تلگرام برای شما ارسال شود .

در این مرحله در صورتی که کد تلگرام برای شما ارسال نشود با شما تماس گرفته می شود و به صورت صوتی کد تلگرام برای شما اعلام خواهد شد ، پس به دقت به شماره هایی که به زبان انگلیسی برای شما خوانده می شود دقت کرده و آن ها را وارد کنید. اگر متوجه عدد خاصی نشدید ، جای نگرانی نیست ، کد فعال سازی دو مرتبه برای شما خوانده می شود.

مقاله های تماس تصویری تلگرام و کامنت گذاشتن در تلگرام را نیز به شما توصیه می کنیم .

سایر مشکلات ورود به تلگرام 

در کنا رمشکل عدم دریافت کد تلگرام ، مشکلات دیگری هم برای کاربران گاهی اوقات پیش می آید که خوب است نگاهی به آنها بیندازیم.

مشکل پیغام خطای Phone Number Flood 

این مشکل زمانی که شما اکانت خود را حذف کرده و مجددا بخواهید آن را فعال کنید و بیش از 3 مرتبه این کار را انجام دهید ، از نظر تلگرام مشکوک هستید و پیغام خطای Phone Number Flood نمایش داده می شود ، از طرفی اگر ریپورت شده باشید و بخواهید از حساب کاربری خود لاگ اوت کرده و توسط دستگاه دیگری وارد شوید ، پیغام خطای Phone Number Flood را دریافت خواهید کرد. اگر یان پیغام را روی دستگاه خود دریافت کرده اید مقاله خطای Phone Number Flood تلگرام را بررسی فرمایید.

مشکل Too many attenpts در تلگرام

این خطا یک نوع خطای امنیتی است و در زمانی که شما بیش از حد برای فعال سازی اکانت تان تلاش کرده باشید ، این پیغام به شما نمایش داده می شود البته به نظر من نباید این پیغام را خطا در نظر گرفت بلکه بیشتر یک پیغام امنیتی است و مانع از سو استفاده دیگران از اکانت شما می شود. برای بررسی بیشتر این پیغام مقاله مشکل ورود به اکانت تلگرام را بررسی کنید.

مشکلات دیگری هم هنگام ورود به تلگرام ممکن است پیش بیاید که یکی از آنها عدم دسترسی به اینترنت یا کند بودن آن است ، که در این شرایط اگر از اینترنت دیتا استفاده می کنید ، از اینترنت دیگری استفاده کنید یا در صورت اطمینان از داشتن حجم کافی، بهتر است آن را خاموش و مجددا روشن کنید. اگر باز هم مشکل تان حل نشد ، یک بار دستگاه را ری استارت کرده و مجددا تلاش کنید.

مقاله استوری تلگرام و رفع مشکل استوری تلگرام را نیز مطالعه کنید .

سوالات متداول

1- کد فعال سازی  تلگرام چیست؟

در واقع یکی از بهترین راه های جلوگیری از هک شدن اکانت شما این است که اگر کسی بخواهد از اکانت شما استفاده یا بهتر است بگوییم سو استفاده کند ، باید حتما تلفن همراه شما را نیز داشته باشد تا بتواند کد فعال سازی را دریافت کند

2- کد فعال سازی تلگرام را دریافت نمی کنم ، علت چیست؟

1. حذف و نصب بیش از حد تلگرام  2. دریافت اس ام اس فعالسازی به صورت پشت سر هم

3- کاربرد کد فعالسازی تلگرام چیست ؟

ارسال کد فعالسازی تلگرام به دلیل حفظ امنیت اکانت کاربران این پیام رسان می باشد .

در صورتی که با مشکل عدم دریافت کد تلگرام مواجه هستید

در صورتی که با مشکل عدم دریافت کد تلگرام مواجه هستید

www.heyvatech.com

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...