تعبیر خواب ماهی بزرگ زنده

تعبیر خواب ماهی بزرگ زنده:

تعابیر و تعابیر فراوانی دارد، ابن سیرین ماهی ممکن است دلالت بر رزق و بشارت داشته باشد، اما در تعابیر دیگر حکایت از وقوع بدی و غم و اندوهی دارد که فرد را مبتلا می کند و در جاهای دیگر حکایت از کسب مالی دارد. غنیمت و رزق با تولد تازه.

تعبیر ماهی در خواب ابن سیرین

1- هر که ببیند ماهی قهوه‌ای می‌گیرد و صاحب خواب می‌خواهد با شخصی در مصلحت شریک شود، دلالت بر سازش و موفقیت بین شرکا دارد یا آرزویش برآورده نمی‌شود.

2- هر کس در خواب ببیند که ماهی شور می خورد، دلالت بر خستگی و استرس دارد و برعکس گفته شد و هر کس در مقابل خود ماهی ببیند و چهار زن باشد با چهار زن ازدواج کند و هر که ماهی بیش از چهار ببیند. این نشان دهنده پول، غنیمت و رزق است.

3- اگر مردی خود را در حال ماهیگیری در حوض گل آلود ببیند، این رؤیت صحیح نیست و خیری در آن نیست و هر کس در خواب ببیند که فقط ماهی درشت صید می کند، حاکی از منفعت خوب و بزرگ است. همچنین گفته شده است که هر که ببیند در حال صید ماهی است، بیانگر از بین رفتن نعمت است.

4- نظر همان شخص در صيد ماهي بدون فلس، حاكي از فريب در گرفتن مال مردم و تقلب در اين امر است، همچنين حاكي از مكر و فريب يا پيچيدگي كار اوست و يا بالعکس.

5- هر كه در خواب ماهى ببيند و تعداد آنها را بداند يعنى زنان ولى قادر نبود پس ماهى نشان دهنده مال خوب است.

6- و هر کس در خواب ببیند ماهی بر بالین خود یا در جایی که می خوابد، اگر صیاد باشد، نشانه بیماری اوست.

7- و هر کس در خواب ببیند در آب پاک و شیرین ماهی می گیرد، برای او و فرزندش خیر و صلاح است، اگر رزق و روزی بچه باشد و اگر در آب شور صید کند عکس آن است.

8- کسی که گمان می‌کند در ته آب، رودخانه یا حوض به ماهی‌های درشت نگاه می‌کند و از آن ماهی می‌گیرد و هر طور که می‌خواهد غذا می‌خورد، این نشان می‌دهد که پول و گنج زیادی به او می‌رسد.

9- و هر کس ببیند ماهی یا نهنگ را می‌گوید، یعنی نمی‌توانست آن را جمع کند و این خواب نشان داد که مقداری پول به کسی می‌دهد تا بدهی خود را بپردازد و رها می‌کند. او را به عنوان کمک، اما این شخص انکار می کند که از او پول یا بدهی گرفته شده است.

10- و هر كه شاهد باشد كه دريا يا باتلاق آبی ببیند و در آن ماهي يا نهنگ ببيند، يعني آن شخص به چيزى مبتلا مى شود و او را به زندان مي اندازند، ولي با ظلم.

11- و هر که ببیند در دهان ماهی نگاه می کند، یعنی ثروتمند می شود و مال بسیار می شود، ولی این به واسطه یک نفر است که همسر اوست یا او دارد. پسر از او

12. اگر کسی خود را ببیند که از دهان ماهی بیرون مى‏آورد، به این معناست که از آبروى یکى از آن زنها سخن مى‏گوید، و این سخن دروغ است و قصد دارد آبروی او را تحریف کند.

13- و هر کس شاهد باشد که از خشکی ماهی صید می کند گناهان بسیار مرتکب می شود و زنا می کند و این بزرگترین اشتباهی است که مرتکب می شود پس باید احتیاط لازم را به عمل آورد تا به این امر نیفتد. اشتباه

14- اگر کسي خود را در حال خوردن ماهي مرده نگاه کند، بيانگر مسئله اي است که تمام نمي شود.

15- و هر كه در خانه و بر بالین خود ماهی ببیند، دلالت بر بدی دارد و برای بیمار دلالت بر درد بسیار و بدی دارد.

16- اگر کسی گمان کند که در حال صید ماهى است، گرفتار ناراحتى و ناپسندى و اندوه فراوان مى شود.

17- ماهی قهوه ای در خواب بیانگر ازدواج در آینده نزدیک است.



هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...