8 درمان خانگی برای زود انزالی

با توجه به انزال زودرس از مشکلات رایج مردان و جلوگیری از لذت بردن از رابطه صمیمانه کامل، کارشناسان بهداشت جنسی می گویند: دلایل متعددی برای بروز زود انزالی وجود دارد که نشان می دهد عوامل روانی و عوامل ارگانیک نقش مهمی در بروز زود انزالی دارند. وقوع انزال زودرس

به گزارش سایت «خط سلامت»، «کنسول دو» در گزارش زیر به بررسی برخی از درمان های خانگی می پردازد که به درمان زود انزالی و لذت بردن از صمیمیت کمک می کنند.

1- کرم های موضعی

کرم موضعی کاهش انزال زودرس با کاهش احساس یک بی حسی موضعی که به تاخیر می اندازد انزال.

کارشناسان بهداشت جنسی استفاده از کرم ها را حدود 10 تا 15 دقیقه قبل از نزدیکی توصیه می کنند، اما هشدار می دهند که استفاده از آنها ممکن است باعث از بین رفتن موقت حساسیت در اندام تناسلی و کاهش میل جنسی شود.

2- مکمل روی

روی به تقویت سیستم ایمنی بدن برای کل بدن کمک می کند و یکی از مواد معدنی ضروری است که بر تولید هورمون مردانه "تستوسترون" و همچنین افزایش میل جنسی تاثیر می گذارد.

و مطالعات علمی قبلی نشان داده است که ارتباط نزدیکی بین کمبود روی در بدن انسان و ناتوانی جنسی وجود دارد.

مطالعه ای که در سال 2009 منتشر شد تأیید کرد که مصرف مکمل های روی می تواند تولید تستوسترون را افزایش دهد، میل جنسی را افزایش دهد و به درمان زود انزالی کمک کند.

پزشکان نسبت به مصرف بیش از حد مکمل‌های روی هشدار دادند و توضیح دادند که مصرف بیش از حد آن ممکن است باعث تهوع، استفراغ، آسیب معده و کلیه شود.

3- رژیم غذایی خود را تغییر دهید

غذاهایی که فرد مصرف می کند به کنترل فرایند انزال در دوران صمیمیت کمک می کند و متخصصان می گویند خوردن غذاهای حاوی روی و منیزیم به بهبود توانایی جنسی و درمان مشکل زود انزالی کمک می کند.

متخصصان سلامت جنسی خوردن غذاهای زیر را برای درمان زود انزالی توصیه می کنند:

- صدف.

خمیر سفید.

- سویا

- بادام ها.

- دانه گندم.

- لوبیا.

- کنجد

- اسفناج

- نخود فرنگی.

- حمص.

- گوشت گاو، بره.

شکلات تلخ.

- سیر.

4- نحوه توقف و شروع

این روش همچنین به عنوان روش کنترل شناخته می‌شود، به این ارگاسم معنی که وقتی احساس می‌کنید میل به انزال دارید، هرگونه تلاش جنسی را متوقف کنید و هنگامی که احساس آرامش می‌کنید، رابطه جنسی را دوباره شروع کنید.

همچنین بخوانید : برای خانم ها.. 6 نکته برای یک رابطه صمیمی عادی بعد از زایمان

5- تمرینات کف لگن

تمرینات لگنی به بهبود عملکرد جنسی، افزایش مدت زمان صمیمیت و از بین بردن انزال زودرس کمک می کند.

بر اساس مطالعه ای که در سال 2014 در مجله اورولوژی منتشر شد، مردانی که تمرینات کف لگن را انجام می دادند، توانایی خود را برای داشتن رابطه جنسی بهبود می بخشیدند و از مشکلات انزال زودرس خلاص می شدند.

متخصصان میگویند روش ورزش این است که فرد بایستد و سپس عضلات لگن را به مدت 3 ثانیه منقبض کند و 3 ثانیه دیگر استراحت کند و هر بار حداقل 10 بار تمرین را تکرار کند و سپس راه برود. مقدار کمی.

6- کاندوم

کاندوم ها انزال را به تاخیر می اندازند و کارشناسان بهداشت جنسی می گویند که انواعی از کاندوم ها وجود دارند که بیشتر از سایرین به افزایش مدت زمان صمیمیت کمک می کنند و توضیح می دهند که اغلب از لاتکس غلیظ ساخته شده اند.

7- خودارضایی کنید

خودارضایی یک قبل از ممکن است نزدیکی یا دو ساعت به طولانی شدن صمیمیت و کاهش انزال زودرس کمک کند.

8- برای مدتی صمیمیت مکث کنید

گاهی اوقات قطع برای مدتی به رابطه جنسی کاهش انزال زودرس و رهایی از مشکلات زود انزالی کمک می کند.



هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...