دانلود تماس رایگان اسکایپ Skype 8.79.0.95 Win

Skype برنامه تماس رایگان است که از چت ویدیویی و صوتی و پیام‌رسانی فوری پشتیبانی می‌کند. استفاده از آن بسیار آسان است و دارای رابط بصری است.

طرح بندی از Skype به راحتی قابل پیمایش است سمت چپ تمام مکالمات اخیر و دوستان فعال شما را نشان می دهد. پالت رنگ برنامه برای چشم آسان است و تمایز واضحی بین قسمت های مختلف ایجاد می شود.

Skype از فناوری P2P (همتا به همتا) برای ارتباط شما با سایر کاربران استفاده می کند. چندین ویژگی از جمله Skype تماس گرفتن از Skype به تلفن های معمولی و تلفن همراه در سراسر جهان، تماس با کنفرانس و انتقال امن فایل. همچنین اکنون می توانید صفحه نمایش خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. کیفیت صوتی و تصویری بالایی را ارائه می دهد و تماس ها را با رمزگذاری سرتاسر ایمن می کند.

Skype دارای ویژگی های فراوانی است و همچنان به افزودن ویژگی های جدید و نوآورانه برای افراد و مشاغل ادامه می دهد. مانند بسیاری از ارائه دهندگان کنفرانس تلفنی، Skype به شما امکان می دهد تماس ها را ضبط کنید و ضبط را تا 30 روز پس از پایان تماس کنفرانس ذخیره می کند. علاوه بر این، نرم افزار می تواند به راحتی فایل های چند رسانه ای را به اشتراک بگذارد، با سایر شرکت کنندگان چت کند یا صفحه نمایش شما را به اشتراک بگذارد.

Skype یکی از اولین نرم افزارهایی است که امکان تماس تصویری و تماس تلفنی را فراهم می کند. طراحی جمع و جور آن را هم راحت و هم جذاب می کند. هر کسی که مهارت های کامپیوتری داشته باشد می تواند با آن آشنا شود Skype بلافاصله. مستقیما.

ویژگی های کلیدی:

با هر شخص دیگری تماس رایگان برقرار کنید Skype، در هر کجای دنیا

با تماس های ویدیویی رایگان ببینید با چه کسی صحبت می کنید.

با حداکثر 100 نفر در چت گروهی چت کنید.

تماس کنفرانسی با حداکثر چهار نفر به صورت رایگان.

با تلفن های معمولی تماس بگیرید Skype خارج

کیفیت صدای برتر.

با تمام فایروال، NAT و روترها کار می کند، هیچ چیز برای پیکربندی وجود ندارد.

لیست دوستان زمانی را به شما نشان می دهد که Skype دوستان آنلاین هستند و آماده صحبت یا چت هستند.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...