دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 95.0.2

Mozilla Firefox یکی از معروف ترین مرورگرها در رایانه های رومیزی و لپ تاپ های ویندوز است. اگرچه بنیاد موزیلا ویژگی‌های زیادی دارد، اما کنترل‌های حریم خصوصی و مرور سریع‌تر را به خطر نمی‌اندازد. با استفاده از این مرورگر چند منظوره، می توانید به دلخواه از گشت و گذار و تحقیق عمیق در اینترنت لذت ببرید. در مقایسه با نسخه بتا قبلی، Mozilla Firefox برای ویندوز 10 ابزار سریعتر و بهتری است. از آنجایی که رابط کاربری تمیزی دارد، به راحتی می توانید عملکردهای مختلفی از جمله دانلودها، افزونه ها و برنامه های افزودنی، نشانک ها و تاریخچه را پیدا کنید.

نصب نصب فایرفاکس یک تجربه خوب و سریع بود. یک ویژگی جدید افزونه‌های شما را بررسی می‌کند تا ببیند کدامیک را نصب کرده‌اید و کدام‌ها را از فروشنده‌های شخص ثالث، مانند سازندگان مجموعه‌های امنیتی، می‌آیند. اکنون مرورگر از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید هر یک از این افزونه‌های شخص ثالث را غیرفعال کنید.

رابط نوار منو به یک دکمه نارنجی در بالا سمت چپ فشرده شده است، با گزینه های منو که در دو ستون پخش شده اند. منو دسترسی به نشانک ها، افزونه ها و تاریخ را بسیار آسان می کند، زیرا اکنون همه آنها در یک منو زندگی می کنند. پنجره

عملکرد فایرفاکس بر روی پلتفرم قدرتمند جدید Gecko ساخته شده است و در نتیجه محصولی ایمن تر، استفاده آسان تر و شخصی تر را به همراه دارد. موزیلا قصد دارد داده های عملکرد خود را جمع سپاری کند تا درباره نحوه عملکرد مرورگر در موقعیت های واقعی اطلاعات بیشتری کسب کند.

ویژگی ها ویژگی های فایرفاکس قوی و به طور کلی رقابتی هستند. مهمترین ویژگی در فایرفاکس مدرن همگام سازی است. اکنون همگام‌سازی به‌راحتی نشانک‌ها، گذرواژه‌ها، تنظیمات برگزیده، تاریخچه و برگه‌های شما را نه تنها با رایانه‌های دیگر، بلکه با نسخه Android فایرفاکس شما همگام‌سازی می‌کند.

هیچ شکی نیست که Mozilla Firefox یک مرورگر سبک وزن، سریع و آسان برای استفاده است. چه از یک دستگاه ویندوز 32 بیتی یا یک سیستم ویندوز 64 بیتی استفاده کنید، فایرفاکس یک انتخاب عالی خواهد بود. از آنجایی که روی چندین سیستم عامل کار می کند، می توانید به استفاده از مرورگرها در همه دستگاه ها ادامه دهید. تمام داده های شما در زمان واقعی همگام سازی می شود.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...