دانلود پخش فایل صوتی AIMP 5.01.2358

AIMP(Artem Izmaylov Media Player) یک پخش کننده صوتی رایگان برای ویندوز است. AIMPیک پخش کننده موسیقی رایگان با امکانات کامل است که با کیفیت صدا و عملکرد گسترده و قابل تنظیم در ذهن طراحی شده است. بلافاصله با چندین لیست پخش کار می کند، اجازه ایجاد نشانک ها را می دهد و همچنین دارای یک صف پخش است.

طیف گسترده ای از ابزارها را برای مدیریت، سازماندهی و پخش صدا در رایانه های شخصی ویندوزی در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که ویژگی های پیشرفته برنامه را کشف کردید، به یک نرم افزار ضروری برای لذت بردن از موسیقی مورد علاقه خود تبدیل می شود. AIMPاز صدای دیجیتال 32 بیتی و بیش از 20 فرمت فایل پشتیبانی می کند. علاوه بر این می توانید از این برنامه برای تبدیل فایل ها از یک فرمت به فرمت دیگر استفاده کنید. AIMPهمچنین می توان با استفاده از افزونه های Winamp سفارشی کرد. یک ابزار سبک وزن است که می توان از آن به صورت رایگان استفاده کرد و یک فایل فشرده است که عملکرد سیستم را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

هیچ شکی نیست که AIMPیک پخش کننده رسانه عالی است و طیف گسترده ای از عملکردها را در اختیار شما قرار می دهد. بر خلاف سایر برنامه های محبوب، نه تنها یک پخش کننده موسیقی، بلکه یک مدیر صوتی در رایانه های ویندوزی نیز می باشد. با یک رابط کاربری ساده و تمیز، این برنامه برای ما آسان است.

ویژگی های کلیدی:

پشتیبانی از تعداد زیادی فرمت و لیست پخش.

پشتیبانی از خروجی: DirectSound / ASIO / WASAPI

اکولایزر 18 باند و جلوه های صوتی داخلی

پردازش صوتی 32 بیتی، برای بهترین کیفیت

با چند لیست پخش کار کنید

در حالی که یکی بازی می کند - شما با دیگری کار می کنید

عملکرد عالی و رابط کاربر پسند

ایجاد نشانک و صف پخش

برگه های CUE پشتیبانی می کند

پشتیبانی از افزونه ها

می توانید ابزارهای جدید اضافه کنید یا موجود را گسترش دهید

پشتیبانی از حالت چند کاربره

کلیدهای فوری: کلیدهای میانبر محلی و جهانی را به دلخواه خود پیکربندی کنید!

جستجوی فایل ها: فایل ها را در همه لیست های پخش باز شده جستجو کنید

گزینه های برنامه انعطاف پذیر

 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...