انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر

اینکار بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد اما ممکن است افراد بسیار مبتدی وجود داشته باشند که نیاز به اموزش داشته باشند . با ما همراه باشید تا این کار را فرا بگیرید .

برای انتقال اکانت اینستاگرام شما به دو چیز نیاز دارید ! یکی یوزر نیم اکانت و دیگری رمز اکانت . به راحتی با داشتن این دو و وارد کردن آنها در گوشی موبایل جدید در نرم افزار اینستاگرام میتوانید به وسیله آن به اکانت مورد نظر متصل شوید و از آن استفاده کنید .

نحوه انتقال اکانت اینستاگرام :

قبل از اینکه از اکانت خود خارج شوید حتما تعیین هویت با ایمیل و شماره تلفن را انجام دهید و به اینستاگرام بفهمانید که شماره و ایمیل متعلق به خود شماست ! در صورتی که رمز خود را فراموش کنید تنها راه بازیابی اکانت این است که شماره یا ایمیل خود را وارد کنید تا اینستاگرام کدی به آن ارسال کند و در محل مربوطه وارد کنید .

سپس وارد صفحه جدیدی خواهید شد و میتوانید رمز عبور جدیدی برای خود بسازید و وارد اکانت خود شوید .

آموزش و راه و روش انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر

برای این روش چیزه خاصی نباید انجام دهید و بسیار راحت میباشد برای اینکه وارد اینستاگرام خود در گوشی دیگری به شرایط کافی است در گوشی دومی که می‌خواهید اکانت تان را وارد آن گوشی کنید نرم افزار اینستاگرام را از بازار یا از گوگل پلی استور دانلود کنید و پس از اینکه اینستاگرام را نصب کردید یوزرنیم و پسورد خود را که در اکانت اینستاگرام شما صحبت شده است را وارد اینستاگرام جدید کنید و وارد اینستاگرام شویم چیز خاصی ندارد و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید به یاد داشته باشید یوزرنیم یا همان نام کاربری اسم صفحه اینستاگرام شما می باشد.

انتقال اکانت اینستاگرام

برای دریافت "انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر" لطفا نظری در نظرات پایین سایت برای ما بفرستید یا از دکمه صورتی ارسال نظر استفاده کنید.

nexload.ir

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...