منظور از عبارت آینده با حرف ساخته نمی شود چیست

1.منظور این است که یعنی آینده با حرف ساخته نمیشود یعنی ما نمیتوانم در جایی که نشسته ایم آرزوی کاری را بکنیم باید تلاش کنیم و تلاش کنیم اگر نتوانستیم دوباره تلاش کنیم اگر دوباره نشد خداوند میگوید   از تو حرکت از خدا برکت یعنی خداوند همیشه اگر یک دَری را به ما ببنده مطمئن باشید که در دیگری را که بهتر از آن در است به ما باز میکند.خلاصه فقط با تلاش و کوشش،استعداد،و صبر و مقاومت و همکاری و همدلی میتوان آینده را بسیار زیبا ساخت که هم برای خود وهم برای انسان های اطرافمان وهم برای کشورمان مفید وسودمند باشیم یادمان باشد که ( دو صد گفته چون نیم کردار نیست).

2.آینده فقط با حرف ساخته نمی‌شود همینطور با تلاش نیز ساخته نمی‌شود بلکه باید با علم و عمل و فناوری ساخته میشود آینده نه تنها نیاز به علم و تفکر دارد به همان اندازه نیز به تلاش و کوشش نیاز دارد منظور از تلاش و کوشش یعنی سعی و تلاش برای رسیدن به هدف از راه درست و مؤمنانه آینده یعنی فردا پس ما باید برای فردایمان تلاش کنیم ما نه تنها باید برای آینده خوبی برای خود تلاش کنیم بلکه باید شرایط و نیازها را برای نسل بعد محیا کنیم و شرایط را برای آنها فراهم سازیم.

3.با حرف زدن نمی توان آینده را ساخت و به پیشرفتی دست پیدا کرد. ساختن آینده نیاز به تلاش و کار هوشمدانه ی همراه با ایمان و پیگیری مستمر دارد.

4.منظور این است که آینده با کار و اهداف هوشمندانه ساخته شده و باید با کار هوشمندانه از آینده خوب برخوردار شویم.




هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...