دانلود بازی Niffelheim برای اندروید

Niffelheim - داستان یک وایکینگ است که در جنگ سقوط کرد، اما هرگز به والهالا نرسید. شما خود را در دنیای تاریک و خطرناک نیفلهایم خواهید دید. با این حال، یک جنگجوی واقعی تحت هر شرایطی چنین باقی می ماند. ثابت کنید که می توانید به تنهایی راه خود را به سوی سرزمین های بهشتی بجنگید، مهیب ترین دشمنان را شکست دهید، بر سرما و تاریکی در راه رسیدن به هدف خود غلبه کنید.

وظیفه اصلی شما جمع آوری تمام قسمت های پورتال خواهد بود که شما را به والهالای گرامی می برد. با این حال، در راه رسیدن به مهره های مورد علاقه، طیف گسترده ای از مخالفان وجود دارد. بجنگید، از تمام منابعی که می توانید بدست آورید استفاده کنید. از خز، استخوان و غیره استفاده خواهد شد. نحوه دم کردن معجون و استفاده از آنها برای هدف مورد نظر را بیاموزید. چیزی شما را قوی تر می کند و سایر جوشانده ها می توانند سم قوی برای دشمنان شوند!

ارزش توجه شما را به سریال بصری دارد. این بازی کاملاً شیک به نظر می رسد و همه طرفداران مضامین افسانه های شمالی و اساطیر مردمان اسکاندیناوی را خوشحال می کند. سعی کنید به همراه شخصیت اصلی بر همه چالش ها غلبه کنید و اوقات خوبی داشته باشید. امکان عبور مشترک وجود دارد که به شما امکان می دهد دوستان را به این ماجراجویی جذب کنید


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...