دانلود اخرین نسخه apex legends برای اندروید

به روز شد 16 اکتبر 2021 (2 ماه پیش)
 نام Apex Legends Mobile
شناسه com.ea.gp.apexlegendsmobilefps
ناشر هنرهای الکترونیکی
ژانر. دسته تیرانداز
ویژگی های MOD خیر
نسخه 0.6.5468.8993
اندازه 2G
قیمت رایگان
نیاز دارد اندروید

دانلود

نسخه بتای بسته Apex Legends Mobile آغاز شده است. بازیکنان در هند و فیلیپین می توانند این بازی را به زودی قبل از اینکه در سطح جهانی برای بازیکنان اندروید و iOS گسترش یابد، بازی کنند. اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، می توانید APK را دانلود کرده و به زودی این بازی را تجربه کنید.

فهرست مطالب

Apex Legends Mobile: جایگزینی ارزشمند برای PUBG؟

Apex Legends Mobile یک بازی تیراندازی اول شخص با بازی بتل رویال است که به صورت رایگان بر روی سه پلتفرم PC، Xbox One و PS4 توسط EA یا دقیقتر Respawn منتشر شده است. این بازی با تردیدهای زیادی روبرو شد زیرا این اولین بار بود که EA یک بازی Battle Royale را توسعه داد. اما این واقعیت که Apex Legends Mobile یک بازی شگفت‌آور خوب است. شواهد این است که پس از سه روز انتشار، بازی به 10 میلیون بازیکن رسیده است. چه عدد چشمگیری! با این حال، هنوز به زمان بیشتری نیاز داریم تا تأیید کنیم که بازی می‌تواند به همان اندازه Fortnite یا PUBG Mobile موفق باشد. 

خط تاریخ

نسخه PC / کنسول Apex Legends دارای مزایایی مانند گرافیک زیبا، گیم پلی عالی، تعادل خوب، ارتباط آسان بین بازیکنان است. پس از یک هفته راه اندازی، تعداد بازیکنان بازی به 25 میلیون نفر رسید.

apex legends دانلود برای اندروید

این موفقیت باعث شد تا EA به فکر توسعه بازی‌ها بر روی پلتفرم‌های موبایل برای رقابت با بازی‌های برتر بتل رویال امروزی مانند PUBG Mobile و Fortnite Mobile باشد، به‌ویژه مدیر عامل EA اندرو ویلسون گفت: «ما فکر می‌کنیم که یک بازی چند پلتفرمی یک عامل کلیدی در آینده است. ما کارهای بیشتری را در موبایل انجام خواهیم داد... ما شروع به کار روی نحوه توسعه Apex Legends خواهیم کرد. نسخه موبایل و همچنین انتظار دارم که بازی در آسیا با استقبال خوبی روبه رو شود…”.

به همین دلیل Apex Legends Mobile متولد شد.

تغییرات زیادی در مقایسه با یک نبرد رویال سنتی

Apex Legends Mobile که در دنیای Titanfall می گذرد، یک بازی نبرد رویال است که کمی طعم بازی هایی مانند Team Fortress 2 یا Overwatch را اضافه می کند. هر مسابقه شامل 60 بازیکن است که به 20 تیم تقسیم می شوند. شما یکی از هشت افسانه موجود را بازی خواهید کرد و با دو هم تیمی هماهنگ می‌شوید تا آخرین تیم بازمانده را پیدا کنید. عنصر کاراکتر تفاوت Apex Legends Mobile با بازی های هم سبک است. هر شخصیت دارای مهارت منحصر به فردی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، بنابراین انتخاب شخصیت خود می تواند تاکتیک های منحصر به فردی را باز کند و بازی را جذاب تر و غیرقابل پیش بینی تر کند.

apex legends دانلود برای اندروید

اگرچه این اولین نسخه است، اما به سختی تاخیر در کنترل را احساس می کنم. همه چیز بسیار منعطف و روان است، تنها چیزی که نمی توانید مانند Titanfall روی دیوار اجرا کنید. این بازی یک بازی متنوع بتل رویال است، این بازی به شما امکان می دهد طناب بزنید، از روی دیوارها بپرید و از شیب ها سر بخورید. اگر متأسفانه تیم شما دچار آسیب شده است و می خواهد فرار کند، در این مورد، سر خوردن شیب مؤثرترین راه برای فرار است. مهم است بدانید که هنگام پریدن از بالا به زمین هرگز HP را از دست نمی دهید. یعنی راحت از طبقه 20 بپری و همچنان در امان باشی.

عنصر بتل رویال در بازی اولیه یکسان باقی می ماند. شما و 59 بازیکن دیگر از هواپیما به سمت نقشه پایین می پرید. انتخاب مکان شروع به شدت روی رویکرد شما به مسابقه تأثیر می گذارد. پس از آن، باید به سرعت تجهیزات، سلاح ها و زره های لازم را پیدا کنید تا آماده رویارویی با تمام دشمنان باشید. اگر تیم شما می خواهد برنده شود، کار تیمی ضروری است، توسعه دهنده نیز با این موافق است. در یک مسابقه، اگر هم تیمی شما زمین خورده باشد، اگر بنر او را به موقع بردارید و آن را به مکان تعیین شده روی نقشه بیاورید، همچنان فرصت دارید تا آنها را احیا کنید.

اطلاعات هشت افسانه

apex legends دانلود برای اندروید
  • بنگلور (نام واقعی: آنیتا ویلیامز، 35 ساله): او یک سرباز عالی است. او که در خانواده‌ای 5 برادری که در نیروی IMC شرکت می‌کردند به دنیا آمد و به سرعت توانایی رزمی ویژه‌اش را آشکار کرد و بهترین سرباز این نیرو شد. سلاح اصلی آنیتا نارنجک انداز است، او توانایی حرکت انعطاف پذیر و مهارت نهایی را دارد: درخواست پشتیبانی برای بمباران از نیروی هوایی.
  • Bloodhound: اطلاعات زیادی در مورد این شخصیت وجود ندارد. این شخصیتی است که با مهارت نهایی Beast of the Hunt توانایی دنبال کردن مسیر و بو کردن بازیکنان پنهان شده را دارد. او یک شکارچی خونخوار واقعی است.
  • کاستیک (نام واقعی: الکساندر نوکس، 48): بهترین دانشمند آزمایشگاه هامبرت، استاد استفاده از گازهای سمی. تمام مهارت های او مربوط به Nox است، او دوست دارد از Nox برای ایجاد تله و نارنجک استفاده کند.
  • جبل الطارق (نام واقعی: Makoa Gibraltar, 30): او فردی مهربان است و دوست دارد به دیگران کمک کند. این در مهارت Makoa به عنوان ایجاد سپر برای محافظت از متحدان و محافظت از خود نشان داده شده است.
  • Lifeline (نام واقعی: Ajay Che, 24): اگر جبل الطارق سپر تیم باشد، Lifeline را می توان به عنوان پزشک تیم در نظر گرفت. مانند Soraka و Zilean در LOL، Lifeline توانایی درمان AOE و احیای متحدان خود را دارد و داروهای لازم زیادی دارد.
  • میراژ (نام واقعی: الیوت ویت، 30 ساله)
  • Pathfinder (نام: MRVN، سن: نامشخص): این ربات توانایی پرش از مسافت طولانی و ایجاد یک سیم قلاب را دارد تا به تیم کمک کند تا به راحتی در زمین حرکت کند.
  • Wraith: تنها جادوگر بازی در حال حاضر. او توانایی مخفی کاری، تشخیص خطر و به ویژه توانایی ایجاد یک میانبر برای کل تیم برای حرکت سریع به هر مکانی را دارد.

نقشه جدید، گیم پلی جدید

apex legends دانلود برای اندروید

در زمانی که من این مقاله را تهیه می کنم، Apex Legends Mobile تنها یک نقشه دارد، Kings Canyon. به طور کلی، مساحت آن برای 60 بازیکن کافی است. از نظر طراحی، Kings Canyon با تنوع زیادی از مناظر و زمین های متنوع طراحی شده است. شما می توانید اقلامی را در یک کارخانه غارت کنید، بر روی یک ساختمان بلند با اسنایپ بزنید و سپس برای فرار به پایین بپرید یا در جنگلی که در جنگ سوخته است بجنگید. علاوه بر این، غارها، جنگل ها، تپه های زیادی وجود دارد که بازیکنان می توانند تاکتیک های منحصر به فردی را بیابند.

 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...