دانلود بازی beholder 2 برای اندروید

اطلاعات تکمیلی

  • دسته بندی ماجراجویی , مد , بازی
  • به روز شده 2019-08-22
  • به اندروید 4.4 و بالاتر نیاز دارد
  • تست موبایل امنیت ()
  • نسخه فعلی 2.4.0
  •  
دانلود بازی beholder 2 برای اندروید
دانلود بازی beholder 2 برای اندروید
دانلود بازی beholder 2 برای اندروید
دانلود بازی beholder 2 برای اندروید

توضیحات بازی

وقتی در مورد طراحی یک بازی صحبت می کنیم، «گیم پلی» اغلب به یک معیار مهم تبدیل می شود. بازی غنی، به بازیکنان این امکان را می دهد که آنها را سرگرم کنند، فکر کردن به همه ذهن بازی است. اگر عملکرد فوق به عنوان داور در سطح "گیم پلی"، "Beholder" یک "گیم پلی" نیست، بازی بسیار قوی است (حداقل من شخصا احساس می کنم)، زیرا پس از هر بار بستن بازی، نمی خواهم آن را باز کنم. و حتی ناامید از یافتن راه هایی برای فراموش کردن آن.

در «ببین»، بازیگر نقش قهرمان، دستور دولت برای رفتن به خوابگاه را دریافت کرد تا به عنوان «مدیریت ساختمان» خدمت کند و ما آنقدر فکر نمی‌کردیم، زن و یک جفت بچه را به اداره‌شان بردند. وقتی وارد شدیم، رسالت واقعی خود را در اینجا می دانستیم: ما مأموران مخفی اداره دستورات دولتی هستیم که در خوابگاه ها قرار گرفته اند. مهمترین بخش کار ما نظارت بر کلیه اعمال مستاجرین است. برای این منظور، وزارت نظم ما را به یک کلید اصلی مجهز می کند که به ما امکان می دهد مخفیانه وارد خانه مستاجران خود شویم، دوربین های نظارتی نصب کنیم، وسایل شخصی آنها را جستجو کنیم و طیف گسترده ای از "شواهد" را جمع آوری کنیم. به منظور تسهیل در انجام بهتر کار، بخش سفارش نیز بسیار "محتمل" است تا به شما یک دگرگونی انسانی بدهد، بنابراین می توانید خواب بی پایان کل آپارتمان را تماشا کنید.

بنابراین، زندگی ما به عنوان یک بیننده آغاز می شود. با پیشرفت علم و فناوری بشر و نظام اجتماعی فردا به کجا خواهیم رفت؟ جهان در یک وضعیت جنگی دائمی فرو خواهد رفت. دولت های به شدت اقتدارگرا به طور همه جانبه مردم را زیر نظر دارند و دستکاری می کنند. تمام آزادی بیان و حریم خصوصی وجود نخواهد داشت.

Beholder یک بازی استراتژیک است، قهرمان عملیات بازیکن یک صاحبخانه آپارتمان است، پس از تعیین دولت، قهرمان داستان با خانواده خود به آپارتمان نقل مکان کرد و در زیرزمین زندگی می کرد.

با این حال، وظیفه قهرمان داستان اجاره نیست. داستان در دولتی می گذرد که توسط یک حکومت توتالیتر کنترل می شود، دولت تمام زوایای زندگی هر شهروند را زیر نظر دارد. به عنوان یک غیرنظامی مخفی دولتی، قهرمان داستان باید مراقب تمام ساکنان این آپارتمان باشد. هنگامی که مشخص شد که یک ساکن مرتکب تخلف شده است یا تهدید می کند که بر دولت حکومت می کند، باید مدارک جمع آوری شده و به مافوق او گزارش شود.

صحنه بازی آپارتمانی است که به طور کامل بازسازی نشده است. پس از کسب درآمد کافی، می توانید اتاق های باقی مانده را بازسازی کنید تا ساکنان بیشتری را در خود جای دهید.   این توطئه از ژانویه 1984 شروع شد. به مرور زمان، دولت احکام مختلفی صادر می کند و اقدامات و مواد غیرقانونی را اعلام می کند. برخی از قوانین و مقررات، مانند ممنوعیت نگهداری سیب و ممنوعیت کراوات آبی، درک آن را دشوار می کند. هنگامی که فعالیت غیرقانونی یک خانواده گزارش می شود، توسط پلیس گرفته می شود و قهرمان داستان با پول و اعتبار و همچنین می تواند آنچه را که خانواده پشت سر گذاشته است به دست آورد. اتاق خالی به مستاجر جدید اجازه می دهد که بماند و بازیکن ادامه خواهد داد همین کار را با او انجام دهید.

در تنظیمات بازی، حریم خصوصی شهروندان وجود ندارد، اما آنها از آن اطلاعی ندارند. برای انجام این کار، قهرمان داستان باید یک دوربین مخفی در آشکارساز دود در خانه نصب کند. به عنوان مدیر ساختمان، کلید شما به شما امکان می دهد هر دری را باز کنید، علاوه بر دوربین های خانگی دیگر، می توانید جستجو کنید، اقلام غیرقانونی را پیدا کنید و حتی دست به دست هم بدهید، چیزی را بدزدید. البته، همه این کارها باید در زمان غیبت خانواده انجام شود، در صورت سرقت جریمه یا حتی عاقبت بد. apk-Award-com

قهرمان داستان باید از طریق این شغل به خانواده خود غذا بدهد، حتی اگر فرزندانش شغل او را دوست نداشته باشند. شهریه پسر، هزینه های درمانی دختر، بار کمی نیست، کمی توجه ممکن است به راحتی منجر به مرگ شود. در این آپارتمان، بازیکنان با افراد مختلف، پزشکان، ملوانان و غیره در تماس خواهند بود. شاید وقتی در آموزش خود از یک ماده مخدر خبر دادید، احساس می کنید که عدالت را رعایت کرده اید، اما فشار زندگی شما را عادت می دهد که آن را برای برخی اتهامات ناروا بکارید. پدر را گزارش کند و فرزندش را یتیم کند؟ یا بگذار برود؟ یا مدارک را نگه دارید، از او اخاذی کنید؟ به دختر بیمار در خانه و پسرش برای شهریه سختی کار در معدن نگاه کرد، در برابر فشار مافوق، چه کار می کنی؟

از قضا، «بیننده» به طعنه مانیتورهایی را که نمی توانند هیچ حریم خصوصی را تحمل کنند، به طعنه می اندازد و از قضا، دست کشیدن مردم از عدالت را برای زنده ماندن وحشیانه می کند. وجدان انتخاب کنید، برای محافظت از خانواده خود، قادر به تکمیل وظایف مافوق خود نخواهند بود. می خواهند زندگی خود را بهتر کنند، اما تنها توسط دیگران بی پروا، انتخاب بازیکن به نتایج متفاوتی منجر می شود. همه دوست دارند آدم خوبی باشند، اما گاهی اوقات چنین گزینه ای وجود ندارد. - 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...